וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ': "נהיה קבוצה התקפית בהרבה מוידאוטון"

25.8.2013 / 10:20

קשר מכבי תל אביב מצפה לגישה שונה מסוזה: "בהונגריה נאלצנו לשחק הגנתי". זיו קיבל באכזבה את השארתו מחוץ לסגל

one

אחרי ארבעה משחקים במסגרת האירופית, מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) בהצלחה את עונת 2013/14 בליגת העל, עם ניצחון חוץ 0:2 בעכו. לצהובים הספיק בליץ של שבע דקות בפתיחת המשחק, בהן כבשו ברק יצחקי (1) וערן זהבי (7) צמד מהיר שסגר למעשה את המשחק. עם זאת, היכולת של האלופה היתה רחוקה מלהיות טובה, ובדקות רבות של המשחק נרשמו איבודי כדור רבים וחוסר מחץ בהתקפה. המאמן פאולו סוזה שנראה עצבני מאוד במהלך המשחק, הרבה לגעור בשחקניו בעיקר במחצית השנייה, אולם שלוש הנקודות שהושגו גרמו גם לפורטוגלי לחייך בסיום.

מחזור 1 בליגת העל: כל שערי המחזור בתקציר אחד

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם הכדור מול שניר משען שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חוסר מחץ בהתקפה. טל בן חיים/אדריאן הרבשטיין

לפני המשחק התבשר יואב זיו, שלא תורגל בהרכב במהלך השבוע, על כך שהוא כלל לא נכלל בסגל. המגן הוותיק נראה מדוכדך, וחבריו סיפרו שקיבל באכזבה רבה את החלטת הצוות המקצועי. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שוחח עם זיו עם הגעתה של הקבוצה לאיצטדיון. מלבד זיו נשארו מחוץ לסגל גם עומרי אלטמן, משה לוגסי ועומרי בן הרוש, שאפילו לא יצאו עם הקבוצה לבית המלון בחיפה, בו שהו השחקנים מיום שישי. לעומת החליט המאמן סוזה לכלול לראשונה העונה ב-18 שהתלבשו למשחק, את הבלם ריף פרץ והחלוץ מונס דאבור, שעד כה ראו את ארבעת המשחקים באירופה מהיציע.

מי שפתח לראשונה העונה בהרכב ותופקד בעמדת המגן השמאלי במקומו של זיו הוא המגן הספרדי מאנה, שלא הציג יכולת יוצאת דופן. לצד מעט פעולות חיוביות בהתקפה, נראה הספרדי איטי מאוד בחלק ההגנתי, כאשר שחקני הקו של עכו הצליחו להביך אותו שוב ושוב בחלק המגרש של הצהובים. שחקן נוסף שערך הופעת בכורה הוא הקשר ניקולה מיטרוביץ', שנכנס כמחליף בדקה ה-60 ולא בלט במיוחד בחצי השעה בה שיחק.

בקבוצה עדין לא יודעים באיזה יום יתקיים משחק הבית הקרוב נגד בני יהודה, כאשר בכל מקרה בלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין. עוד לפני המשחק יגלו הצהובים מי יהיו היריבות בשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר הגרלת הבתים תיערך ביום שישי הקרוב בשוויץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
"מכבי יכולה לגדול ולצמוח עם פאולו סוזה". ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב

"אני שמח מאוד שצברנו שלוש נקודות", אמר ניקולה מיטרוביץ' בסיום. "אני שמח על הופעת הבכורה שלי בקבוצה והאמת היא שהכל טוב, גם האוהדים וגם הקבוצה. אני מתאמן כבר שלושה שבועות עם הקבוצה ובהחלט מרגיש בנוח במועדון. יש לי יחסים טובים עם כולם וזה כמו משפחה כאן במכבי".

הקשר הסרבי התייחס לכך שהובא על ידי סוזה, שאימן אותו בוידאוטון: "יש ביננו קשר טוב, כמו קשר של מאמן ושחקן. עבדנו יחד בהונגריה לפני שנה וחצי ולדעתי מדובר במאמן טוב מאוד. אני חושב שמכבי יכולה לגדול ולצמוח יחד עם פאולו סוזה במידה רבה ככל האפשר. בוידאוטון שיחקנו כדורגל מעט שונה, כי לא היו הרבה שחקנים טובים ונאלצנו לשחק מעט הגנתי. כאן במכבי זו קבוצה שונה בתכלית, יש לנו המון שחקנים טובים, בעיקר בחלק הקדמי, ראדה פריצה, ברק יצחקי, ערן זהבי וטל בן חיים. אלה שחקנים טובים מאוד ואנחנו נהיה קבוצה התקפית בהרבה ממה שהיינו בוידאוטון".

מיטרוביץ' נשאל אילו קבוצות הוא מעדיף לקבל בהגרלת שלב הבתים והשיב: "לא משנה לי מי יהיו הקבוצות שנקבל השבוע בהגרלה. בעונה שעברה שיחקתי בשלב הבתים ואני חושב שלמכבי יש קבוצה מספיק טובה בכדי להתמודד שם, ולא משנה מי יהיו הקבוצות שמולנו".

מיטרוביץ' ביקש להחמיא ל-2,600 האוהדים שהגיעו לעכו והוסיף: "ראיתי את האוהדים האלה במשחק הבית מול באזל, האווירה היתה מדהימה. אני מאוד אוהב את הקהל הזה ואני יודע שהם נסעו דרך ארוכה כדי להגיע למשחק הזה. הם נותנים לנו המון כוח ואנחנו מאוד אוהבים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully