וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "מרוצה מהתוצאה, אבל יש לנו הרבה מה לשפר"

24.8.2013 / 19:49

מאמן מכבי ת"א שמר על קור רוח אחרי ה-0:2 על עכו: "צריכים לשפר את היכולת המנטלית". יצחקי: "כיף לפתוח ברגל ימין"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מיכאל ברגמן

הפתיחה הייתה מדהימה, ההמשך פחות: מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) את הפועל עכו 0:2 בחוץ, ועשתה צעד ראשון בדרך להגנה על תוארה במשחק הפתיחה של עונת 2013/13. האלופה כבשה כבר אחרי 48 שניות מרגלי ברק יצחקי, והרשיתה פעם נוספת בדקה ה-7 מרגלי ערן זהבי, אולם אז חלה נסיגה ביכולתה והמשחק התאזן כשהצהובים מפגינים יכולת חלשה.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב לפני אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
פתחו עונה ברגל ימין. שחקני מכבי חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה: "יש לנו הרבה דברים לשפר. לא היה קל לשחק, נכנסנו למשחק ממש טוב, אנחנו צריכים לשפר את היכולת המנטלית שלנו, אנחנו לא שומרים על אותו מומנטום ומאפשרים ליריבה לחזור. אני מרוצה מהתוצאה, ואני מרוצה במיוחד כי זה היה משחק חוץ. אני מודה לאלפי האוהדים שבאו היום לתמוך בנו".

על הוצאתו של יואב זיו מהסגל: "הקבוצה יותר חשובה מהשחקנים, צריך לשאול לא רק על יואב אלא על כל השחקנים שנשארו בחוץ. מול בני יהודה במשחק הבא יהיה קשה, אפילו שאנחנו משחקים בבית. נעבוד קשה בשבוע הקרוב".

"כשאתה פותח משחק ככה, זה טבעי שהשחקנים מאיטים את הקצב, ושבחום הזה קצת מורידים מהנחישות וקבלת ההחלטות משתבשת. מכבי צריכה להיות הרבה יותר טובה, אבל כל הקבוצות משתפרות משבוע לשבוע, וממשחק למשחק, ואני בטוח שזה יקרה גם לנו. אבל זה משחק חוץ, ולא ספגנו שער, ואני בעיקר מרוצה מהניצחון.

על מאנה ומיטרוביץ': "כמו כולם, גם הם ישתפרו, אבל הקבוצה מנצחת, זה לא משחק של אינדיבידואלים. המטרה היא לבנות סגל עמוק ויציב, ואז כשכל השחקנים ישתלבו, נחליט על ההרכב גם בהתאם ליריבה".

ברק יצחקי: "תמיד טוב להתחיל ברגל ימין ואני שמח שעשינו את זה כקבוצה ובאופן אישי. אין טוב מזה. אנחנו תמיד שואפים להיראות יותר טוב, אני מאמין שממשחק למשחק נשתפר והיה יותר טובים". על הנסיגה ביכולת הקבוצה במהלך המשחק אמר יצחקי: "אנחנו לא משחקים בפלייסטיישן אלא נגד יריב. הם לא רצו לרדת בתבוסה, ואנחנו ננסה לשפר את זה במשחקים הבאים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
רק תחילת הדרך. פאולו סוזה/אדריאן הרבשטיין

יובל נעים אמר: "הקבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל אם לוקחים את החלק הראשון אחרי ספיגת שני השערים, היינו פחות או יותר ברמה שווה למכבי. חבל שדברים שדיברנו עליהם במשך השבוע, שילמנו עליהם בהתחלה. שיחקנו נגד האלופה שבדרך בשנים הבאות, אבל מרגישים תחושת החמצה כי מכבי תל אביב לא הייתה שווה 0:2 ובמצב שהם הובילו כבר נראינו הרבה יותר טוב, מכבי לא הגיעו ליותר מדי מצבים. אני מאמין שנהיה קבוצה יותר טובה. הפועל עכו תישאר ליגה, שאף אחד לא יבנה על זה שהיא תרד ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully