וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בני יהודה: "המשחקים האלה תמיד קשים"

31.8.2013 / 21:15

האלופה פוגשת יריבה שעשתה לה הרבה צרות בעונה שעברה (21:00, ערוץ 1). לוגסי ופרץ רוצים לעזוב, צעירי עשוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 120 פעם בליגת העל. המאזן: 53 ניצחונות צהובים, 37 ניצחונות זהובים ו-30 תוצאות תיקו.

* מכבי אירחה 60 משחקים ומובילה 14:33 בניצחונות. עוד 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* למרות המאזן השלישי במשחקי חוץ, בני יהודה ניצחה את מכבי תל אביב בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה מול הצהובים.

* הפעם האחרונה בה בני יהודה ניצחה משחק חוץ בו שפט אותה אלון יפת הייתה בפברואר 2005 (0:1 בעילוט מול סכנין).

אתר דריבליסט

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה מול שחקן בני יהודה סתיו פיניש. ברני ארדוב
המאזן כשמכבי מארחת: 33 ניצחונות צהובים ו-14 ניצחונות זהובים/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את בני יהודה ביום ראשון בבלומפילד. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לשים בצד את תוצאות הגרלת הבתים בליגה האירופית ולהתרכז כעת אך ורק בהתמודדות נגד הזהובים. על פי התרגול הטקטי שנערך הבוקר, נראה שהמאמן פאולו סוזה צפוי להעלות את אותו הרכב שפתח נגד הפועל עכו, כאשר המגן הספרדי מאנה שוב יפתח על חשבונו של יואב זיו.

המאמן סוזה ממשיך עם הרוטציה בסגל הקבוצה ומי שלא נכללים בסגל למשחק מחר הם ריף פרץ ומשה לוגסי. השניים קיבלו באכזבה את ההודעה ונראה שהם ינסו לקבל שחרור מהקבוצה עד לנעילת חלון ההעברות הנוכחי בישראל ב-17 בספטמבר. גם הקשר עומרי אלטמן שהיה במהלך השבוע בטירונות לא ייכלל בסגל ומחר (ראשון) צפוי המאמן להוריד שחקן נוסף מה-19 שנכללים כעת בסגל.

"כולם זוכרים מה היה במשחקים נגד בני יהודה בעונה שעברה", אמר הבלם קרלוס גרסיה לאתר הרשמי של המועדון, "זו אחת הקבוצות שהיה לנו הכי קשה לשחק נגדן ולכן נצטרך לבוא מרוכזים מאוד. המשחקים נגדם תמיד קשים".

גם הקשר גל אלברמן יודע שמצפה לקבוצה משחק לא קל: "במהלך השנה שעברה, בני יהודה הייתה אחת הקבוצות היותר קשות שיצא לנו להתמודד איתן. אני בטוח שגם הפעם הם יבואו עם הרבה מוטיבציה והרבה בטחון, אבל ברגע שאנחנו משחקים בבית שלנו, מול הקהל שלנו, עם היכולת שיש לנו, אני באמת מאמין שהדברים יותר תלויים בנו".

בני יהודה:

המאמן דרור קשטן הפתיע היום, כאשר בתרגול הטקטי שקיים באימון המסכם הוא תירגל את לירוי צעירי בהרכב לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. צעירי הצטרף לקבוצה רק ביום שישי האחרון, לאחר שהסדיר סופית את שחרורו ממכלן הבלגית והיום היה זה האימון הראשון המלא שלו עם הקבוצה.

צעירי יחליף את רפי דהן, שלא רשאי על פי חוזהו לשחק מול הקבוצה ממנה הושאל בקיץ. במהלך השבוע נראה היה שמי שיחליף את דהן יהיה סתו פיניש הצעיר, אולם בסופו של דבר צעירי צפוי לפתוח. קשטן מתכנן שינוי נוסף גם בחלק הקדמי לעומת השבוע שעבר, כאשר אדם הרפקה תורגל על חשבונו של גיל יצחק בהתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. דרור פיקלני
"הדברים תלויים בנו". אלברמן/דרור פיקלני

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ראדה פריצה

החלוץ השבדי שסיים את העונה שעברה בצורה נפלאה והיה פקטור משמעותי בזכייה באליפות, מתקשה בינתיים למצוא את הרשת ולהיות פקטור במשחק ההתקפה של הצהובים. מול בני יהודה הטקטית והממושמעת, מכבי תל אביב תצטרך לקבל יכולת טובה מכל הכלים ההתקפיים שלה ופריצה יצטרך להיות במיטבו ולהזכיר את אותו חלוץ פנטסטי מהעונה שעברה.

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי פתח טוב את העונה וגילה יכולת מצוינת בניצחון על אשדוד במחזור שעבר, אבל גם הוא יודע שהמבחן האמיתי שלו יהיה מול החלק הקדמי עמוס הכשרון של מכבי תל אביב. אם בני יהודה מפנטזת על ניצחון שני ברציפות היא תצטרך את איינוגבה במיטבו.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, מאנה, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, ברק יצחקי, ראדה פריצה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, יורו לאמין, נס זמיר, אמיר עגייב, אדם הרפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully