וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאן: "יוגב אוחיון שיקר וישלם בגדול. הסאגה רק התחילה"

ה-GM של קובאן אנדריי ודישב נכנס ברכז בתקשורת הרוסית: "הוא עשה טעות והוא ישלם בגדול. לו ולעורכי הדין שלו צפויה שנה עסוקה. העניין עם מכבי הסתיים, אבל לא אתו". בינתיים, קובאן החתימה את מרכוס וויליאמס

אם יוגב אוחיון חושב שהסיפור עם קובאן מאחוריו, כנראה שהוא טועה. על פי דיווחים בתקשורת הרוסית, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג בעונה הקרובה לא מתכוונת לוותר - ולשחקן עלול להיות מאבק לא פשוט איתה.

"אנחנו עומדים ללכת למהלך ובו דרישות עצומות לפיצוי", אמר ה-GM של קובאן אנדריי ודישב לתקשורת הרוסית, "פיב"א קבעה שאנחנו היינו בסדר וגם מכבי לא עשתה שום דבר רע, אבל השחקן עשה טעות, הוא שיקר לנו. אם הוא ועורכי הדין שלו חושבים שהסאגה הסתיימה הם טועים. העניין עם מכבי הסתיים אבל לא אתו, זה רק התחיל ואנחנו נוודא שהוא משלם בגדול על כל השקרים שלו ועל התחלופה שלנו. לו ולעורכי הדין שלו צפויה שנה עסוקה".

האם מכבי תל אביב באמת ניצחה בפרשת אוחיון?

והאם יוגב אוחיון שווה את המאמץ?

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
נכנס לברוך רציני. אוחיון/ברני ארדוב

בינתיים, קובאן לא מחכה לאוחיון וביצעה היום (שני) רכש משמעותי מאוד כשהודיעה על החתמתו של מרכוס וויליאמס, רכזה האמריקאי המצוין של מלאגה בעונה החולפת. וויליאמס יתפוס את עמדת הרכז, אחרי שניק קלאת'ס חתם בשורות ממפיס מה-NBA.

הידיעה הזו מגיעה רק שלושה ימים לאחר פסק הדין של פיב"א שקבע שאוחיון שחקן חופשי ולא שייך לקובאן, כך שייתכן שהרוסים מיהרו לבצע את ההחתמה הזו בהנחה שהרכז הישראלי לא ישחק אצלם העונה.

שחקן מלאגה, מרכוס וויליאמס. GettyImages
המחליף של אוחיון? מרכוס וויליאמס/GettyImages

וויליאמס החל את דרכו במכללת קונטיקט ונבחר בדראפט 2006 על ידי ניו ג'רזי נטס שבה הוא בילה שתי עונות והספיק לשחק גם בקבוצות גולדן סטייס וממפיס. בעונה החולפת הוא שיחק כאמור בקבוצת מלאגה הספרדית שבשורותיה הוא שיחק בממוצע 21 דקות וקלע 11 נקודות למשחק.

"מרכוס הוא שחקן מאוד ורסטילי שרואה את המגרש טוב מאוד. הוא יודע להוביל כדור וגם להנהיג, יש לו את כל התכונות הדרושות מרכז טוב", כך אמר מאמן הקבוצה יבגני פשוטין בנוגע להחתמה המעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully