וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”יוגב אוחיון לא מחויב למכבי תל אביב או ללוקומטיב קובאן"

16.8.2013 / 22:05

בורר פיב"א קבע כי השחקן לא קשור חוזית לאף קבוצה ורשאי לבחור היכן לשחק. עדיין לא חתם בצהוב, לרוסים זכות ערעור

אחרי סחבת של שנה, פיב"א מסרה הערב (שישי) את החלטתה בעניינו של יוגב אוחיון והעבירה את הכדור לידיו של השחקן, לאחר שהודיעה כי אינו מחויב ללוקומוטיב קובאן ורשאי לבחור היכן ישחק. הדבר סולל את המשך דרכו במכבי תל אביב, אך חשוב לציין כי אוחיון עדיין לא חתם על חוזה בשורות הצהובים ולמעשה הוא כרגע שחקן חופשי.

מפיב"א נמסר: "אוחיון אינו קשור חוזית למכבי תל אביב או לקובאן. הוא יכול להחליט להישאר במכבי תל אביב, אבל עלול לשאת בהשלכות החוקיות של ההחלטה. לרוסים יש זכות ערעור ולכן אין מדובר בפסיקה סופית לחלוטין".

בהודעת פיב"א אף נכתב כי השחקן לא הגיש בקשה להירשם ברוסיה והביע בפני פיב"א את רצונו להמשיך לשחק במכבי תל אביב.

יוגב אוחיון, שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
יחליט אם להישאר צהוב. יוגב אוחיון/מגד גוזני

כזכור, מצבו החוזי של אוחיון לא היה ברור, לאחר שבלוקומוטיב קובאן טענו בתוקף כי הגארד הישראלי שייך להם אחרי שחתם לשנתיים בקיץ הקודם, והרוסים שילמו למכבי תל אביב את סעיף השחרור בחוזהו. כעת נותר לדעת האם קובאן תערער או תסתפק בקבלת הסכום אותו שילמה למכבי תל אביב בקיץ שעבר.

דימיטרי טרנופול, ג'נרל מנג'ר הקבוצה, שוחח בשבוע שעבר עם וואלה! ספורט ואמר: "שלחנו לפיב"א את כל החומרים, הוצאנו את כל המסמכים הרלוונטיים שהיו ברשותינו, חלק מהם לא הצגנו במהלך העונה שעברה. אנחנו מכבדים את מכבי, אבל במקרה הזה הם לא התנהגו איתנו כמו ג'נטלמנים.המסמכים שנמצאים בידינו יכולים לפגוע קשות במוניטין של מכבי, של ההנהלה שלה, אבל אני מעדיף שלא לדבר עליהם בגלל שאנחנו מכבדים אותם".

עוד הוסיף טרנופול: "יש לנו הודעות, דואר אלקטרוני ומכתבים של יוגב שבחלק מהם הוא אומר דברים שליליים מאוד על מכבי וההתנהלות שלה מולו. מכבי זה מועדון עם היסטוריה גדולה והנהלה מכובדת ולא ציפינו להתנהגות הזאת מהם. כנראה שהם הבינו שיוגב עלול להגיע אלינו ולכן הם התעלו בצורה משוללת רסן, אני מקווה ומאמין שפיב"א תאשר שאנחנו פעלנו בסדר ובתום לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully