וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר קובאן: "המסמכים שבידינו יכולים לפגוע במוניטין של מכבי"

דימיטרי טרנופול בראיון לוואלה! ספורט על פרשת אוחיון: "יש לנו הודעות של יוגב שבהן הוא אומר דברים קשים על מכבי תל אביב"

בימים הקרובים צפויה פיב"א למסור את החלטתה הסופית בעניין מצבו החוזי של יוגב אוחיון. בלוקומוטיב קובאן מאמינים שפיב"א תקבע כי הגארד הישראלי שייך לה בעונה הבאה. דימיטרי טרנופול, ג'נרל מנג'ר הקבוצה, שוחח היום (חמישי) מרוסיה עם וואלה! ספורט ומבטיח כי הצהובים עשויים להיות מופתעים מחלק מהדברים שהם מחזיקים בידיהם.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
בקובאן מאמינים שפיב"א תכריע לטובתם והזכויות עליו יהיו שייכות להם. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

"שלחנו לפיב"א את כל החומרים, הוצאנו את כל המסמכים הרלוונטיים שהיו ברשותינו, חלק מהם לא הצגנו במהלך העונה שעברה", התייחס טרנופול לפרשה, שאחראי על הקשרים הבינלאומיים של הקבוצה. "אנחנו מכבדים את מכבי, אבל במקרה הזה הם לא התנהגו איתנו כמו ג'נטלמנים. המסמכים שנמצאים בידינו יכולים לפגוע קשות במוניטין של מכבי, של ההנהלה שלה, אבל אני מעדיף שלא לדבר עליהם בגלל שאנחנו מכבדים אותם".

- מה בדיוק אתם מחזיקים בידיכם שטרם פורסם?

"יש לנו הודעות, דואר אלקטרוני ומכתבים של יוגב שבחלק מהם הוא אומר דברים שליליים מאוד על מכבי וההתנהלות שלה מולו. מכבי זה מועדון עם היסטוריה גדולה והנהלה מכובדת ולא ציפינו להתנהגות הזאת מהם. כנראה שהם הבינו שיוגב עלול להגיע אלינו ולכן הם התעלו בצורה משוללת רסן, אני מקווה ומאמין שפיב"א תאשר שאנחנו פעלנו בסדר ובתום לב".

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המוניטין של המועדון שלנו נפגע מהסכסוך הזה, ההתנהלות של מכבי ועורכי הדין שלה חצתה מבחינתנו את הגבול". שמעון מזרחי/ברני ארדוב

לדברי ג'נרל מנג'ר קובאן, לקבוצה יש עוד מטרות מלבד העברת הגארד: "חשוב לנו בדיון המשפטי הזה שפיב"א תחליט לא רק שהזכויות על השחקן שייכות לנו אלא בעיקר שפעלנו בהתאם לחוק ובכך לשקם את המוניטין שלנו שמכבי ניסתה לפגוע בו. המוניטין של המועדון שלנו נפגע מהסכסוך הזה, ההתנהלות של מכבי ועורכי הדין שלה חצתה מבחינתנו את הגבול, הם אמרו עלינו דברים חמורים מאוד שכאילו ניסינו לגנוב שחקן שנמצא תחת חוזה. הם בדו והמציאו עובדות במסמכים שהעבירו לפיב"א. אנחנו בסך הכל רוצים להגן על עצמנו בפני כל השטויות וההמצאות שמכבי טוענת".

- מה קורה אם אתם זוכים במשפט, אבל השחקן לא רוצה לעבור אליכם כפי שהצהיר?

"נגמרה העבדות בעולם, אנחנו לא יכולים להכריח מישהו לשחק כאן. חוץ מזה אין מאמן שייקח שחקן שלא רוצה לשחק אצלו בקבוצה. אם יוגב לא רוצה להגיע לכאן, מישהו יצטרך לשלם לנו, יוגב או מכבי. אני לא רוצה להרחיב את הדיבור על כך כי לא התקבלה החלטה, אבל כל התסבוכת עם יוגב עלתה לנו הרבה כסף, לא רק הביי אאוט של 200 אלף דולר שהעברנו למכבי ולא קיבלנו בחזרה. כמובן שנדרוש לקבל את הכסף הזה כולל ריבית עליו. היו לנו הוצאות משפטיות גדולות ואל תשכח שכשיוגב החליט לא להגיע אלינו בקיץ שעבר, נאלצנו להחתים שחקן במקומו מז'לגיריס ושילמנו עליו ביי אאוט גבוה וזה חלק מהנזקים שנגרמו לנו (מנטאס קלנייטיס, א.ג)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully