וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "עניינים פורמליים בלבד מפרידים ביני למכבי"

הגארד, שעל סיכומו עם מכבי ת"א פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נחת בארץ ואמר לספורט5: "זה לא סגור, אבל חזק בכיוון". גם כספי נחת: "רוצה להיות עוגן הגנתי בנבחרת"

אימג'בנק GettyImages

יותם הלפרין נחת היום (שני) בישראל והוא צפוי לסגור בימים הקרובים את הצטרפותו למכבי תל אביב. הגארד, שעל הסיכום בינו למכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חזר מחופשה משפחתית בלוס אנג'לס ולאס וגאס. "זה לא פשוט להסתובב באירופה עם משפחה ושני ילדים קטנים. אני כבר בן 29 ומכבי ת"א היא בית", אמר הגארד לאתר "ספורט 5", "באיירן מינכן הוא מועדון גדול שתוך שנתיים-שלוש יהיה מועדון ענק, אבל אני מרגיש שזה הזמן שלי לחזור לתל אביב. זה עדיין לא סגור במאה אחוז, אבל זה הולך חזק לכיוון הזה. עניינים פורמליים בלבד מפרידים". מכבי תל אביב תשאיל ככל הנראה את סילבן לנדסברג אם יותם הלפרין יחתום בקבוצה.



לידיעה הראשונית על הסיכום בין הלפרין למכבי תל אביב

יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
חוזר הביתה. הלפרין/קובי אליהו

הלפרין צפוי לשתף פעולה במכבי תל אביב עם חברו מבאיירן מינכן, טייריס רייס, שהצטרף לצהובים. "טייריס בחור מצוין ורכז נהדר שמסוגל להוביל קבוצות לרמות הגבוהות ביותר ואין סיבה שלא יצליח גם בהיכל נוקיה", אמר הלפרין ל"ספורט 5".

הלפרין סיים את התקופה המינימלית הנדרשת כד לזכות בפטור על הכנסה מחו"ל. הלפרין משחק מעבר לים למעלה מארבע שנים ועל פי חוקי המס הישראלי, אם אזרח ישראלי נמצא ארבע שנים רצופות בחו"ל ומעל 180 יום בכל שנה, הוא יהיה פטור ממס בישראל על הכנסותיו.

הלפרין, 29, הוא שחקן בית של מכבי תל אביב ואת הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת הוא רשם באוקטובר 2001. הוא שיחק במכבי עד 2005 ואת טבילת האש הראשונה שלו באירופה הוא רשם במדי אולימפיה לובליאנה. אחרי עונה אחת בסלובניה הוא חזר לקדנציה נוספת במכבי וב-2008 הוא חתם במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, במדיה הוא שיחק שתי עונות. מיוון עבר הלפרין לספרטק סנט פטרסבורג הרוסית ובעונה החולפת הוא שיחק כאמור בבאיירן מינכן.

במדי באיירן מינכן, הלפרין רשם בעונה החולפת ממוצעים של 6.3 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-41 משחקים בהם שותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. קובי אליהו
נהנה ביוסטון, מתרגש לקראת ההכנה במדי הנבחרת. כספי/קובי אליהו

גם עומרי כספי נחת היום בישראל לקראת אימוני נבחרת ישראל ליורובאסקט שייערך בספטמבר בסלובניה. כספי דיבר על תחושותיו לאחר שהצטרף ליוסטון רוקטס. "אני שמח שדברים הסתדרו כמו שרציתי", אמר הפורוורד ל"ספורט 5", "הכרתי ביוסטון את הבעלים והמאמן, יוסטון זו קבוצה מצוינת ויהיה כיף. דווייט הווארד הוא בחור מדהים, התאמנו ביחד וזה כיף. כשאתה רואה אנשים טובים שמתחברים לקבוצה אתה יודע שזה משהו מעניין".

"חשוב שגל יקבל מנוחה", אמר כספי על חברו לנבחרת גל מקל, שחתם בדאלאס מאבריקס ושיחק במדיה בליגת הקיץ בלאס וגאס. "אנחנו בנבחרת רוצים שינוח והמנוחה חשובה גם לקריירה שלו ב-NBA, מגיע לו לנוח".

"כולנו מרוכזים בנבחרת, יש לנו נבחרת מצוינת וטורניר חשוב, ולשם אנחנו מכוונים", הוסיף כספי, "אני רוצה לשמור על מה שסיפקתי בהתקפה בעונה שעברה ולהפוך לעוגן הגנתי בנבחרת. אני מתרגש לקראת זה. הנבחרת זה הכי חשוב".

הכירו את הסגל החדש של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully