וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו אינגלס סיכם במכבי תל אביב

על פי התקשורת בספרד, הפורוורד האוסטרלי (25, 2.03) ששיחק בברצלונה בשלוש העונות האחרונות וחוזר על ידי מספר קבוצות מה-NBA הקיץ, סגר עם סגנית האלופה הישראלית. גורם במכבי: "יש מו"מ מאוד רציני אך עוד אין הבנות סופיות"

עריכה: רן מנחם

צפו באינגלס משחק במדי ברצלונה מול מכבי ת"א בשלב הטופ 16

האם מכבי תל אביב מצאה לעצמה פורוורד חדש? על פי דיווח באתר "סולובאסקט" הספרדי, הגיעה סגנית האלופה הישראלית לסיכום עם ג'ו אינגלס, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בברצלונה. לפני יומיים עלו דיווחים בתקשורת הספרדית על כך שהצהובים נמצאים במשא ומתן עם השחקן, שמנסה להשיג חוזה ב-NBA, אך הערב כאמור נראה שהושג בין הצדדים סיכום. גורם במכבי תל אביב אישר: "יש משא ומתן מאוד רציני ומתקדם בין הצדדים, אבל עדיין אין הבנות סופיות".

ג'ו אינגלס שחקן ברצלונה מול סרחאט סטין בשיקטאש. Salih Zeki Sayar, GettyImages
בקרוב בתל אביב? אינגלס/GettyImages, Salih Zeki Sayar

אינגלס (25, 2.03) האוסטרלי שיחק בענקית הקאטלנית בעיקר כשחקן מחליף בעמדת הסמול פורוורד, והרוויח בעונה האחרונה 800 אלף יורו. לברצלונה היתה אפשרות להאריך את חוזהו, איך היא בחרה שלא לממש את האופציה עליו, מה שהפך אותו לשחקן חופשי. בשבועות האחרונים ניסה השחקן להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם, ונציגיו אף נפגשו עם מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט שביקר בלאס וגאס, שם ככל הנראה הושג הסיכום.

הפורוורד החל את הקריירה בליגה האוסטרלית, במדי סאות' דראגונס. קבוצתו הראשונה באירופה היתה גרנאדה הספרדית, בשורותיה שיחק בעונת 2009/10, הרשים, וקיבל חוזה בברצלונה. אינגלס, המשחק כפורוורד מגוון, שיחק בקבוצת הפאר הקטלאנית בשלוש השנים האחרונות, ואשתקד העמיד ממוצעים של 6 נקודות (50% ל-2, 39% ל-3, 78% מהעונשין), 2.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק ב-19.7 דקות לערב ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברצלונה ג'ו אינגלס מול שחקני ריאל מדריד. AP
הפגיז במשחק האחרון בסדרת הגמר מול ריאל. אינגלס/AP

ארבעה משחקים מול הצהובים בשנתיים האחרונות

בסדרת הפלייאוף האחרונה מול ריאל מדריד תפס אינגלס תפקיד משני, אך במשחק החמישי והמכריע מול הבלאנקוס היה המצטיין כשרשם 25 נקודות (5 מ-8 לשלוש) והוריד 6 ריבאונדים. למרות ההתעלות במשחק, נחלה ברצלונה הפסד 79:71, ואיבדה את תואר האליפות.

אינגלס פגש את קבוצתו המיועדת בעונה החולפת בשלב הטופ 16 פעמיים, ובשתיהן לא הרשים במיוחד. במשחק הראשון בתל אביב שיחק רק ארבע דקות ולא זרק אפילו לסל, ובמשחק האחרון בשלב הטופ 16 בברצלונה רשם 5 נקודות (1 מ-4 לשלוש) וחילק שני אסיסטים. בעונה שלפני כן לעומת זאת כבר תפקד אינגלס בצורה טובה יותר, כשרשם 13 נקודות (5 מ-8 מהשדה) והוריד 9 ריבאונדים במשחק הראשון, ו-8 נקודות (רק ב-1 מ-5 לשלוש), הוריד 5 ריבאונדים וחילק 3 אסיסטים מול הצהובים.

אם אכן יגיע, יצטרף אינגלס לשחקני הרכש שכבר חתמו בשורות סגנית האלופה הישראלית בקיץ: טייריס רייס, אלכס טיוס וסופוקליס שחורציניאטיס. גם יותם הלפרין צפוי להיות מוכרז כשחקן סגנית האלופה, שהאריכה את חוזיהם של ריקי היקמן, דווין סמית' ושון ג'יימס. אם הלפרין אכן יגיע, סילבן לנדסברג ככל הנראה יושאל.

ג'ו אינגלס שחקן ברצלונה מול ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
דווקא מולם הוא לא הרשים. אינגלס מול הצהובים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully