וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בג'ו אינגלס

18.7.2013 / 19:02

על פי דיווחים בספרד, הצהובים מעוניינים בפורוורד האוסטרלי של ברצלונה שקלע 6 נק’ בממוצע בעונה שעברה, אם לא יעבור ל-NBA

ברני ארדוב

מה מתכננת מכבי תל אביב לעונה הקרובה? וויצ'יץ' מגלה

מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה קרובה, והערב (חמישי) מתברר כי נעשים מאמצים גדולים של הצהובים להנחית בתל אביב את שחקנה של ברצלונה, ג'ו אינגלס. הפורוורד (25, 2.03) בעל האזרחות האוסטרלית העביר את שלוש עונותיו האחרונות בענקית הקאטלנית, ובמכבי עוקבים בדריכות אחרי ניסיונותיו להגיע אל ה-NBA. במידה וניסיונות אלו ייכשלו, סגנית האלופה הישראלית צפויה לנסות ולהחתימו, כשדייויד בלאט עצמו מעוניין מאוד בשחקן. בין קבוצות ה-NBA שהתעניינו בשירותיו של אינגלס נמצאות אינדיאנה, מילווקי, ממפיס והקליפרס. אגב, גם אולימפיאקוס מעוניינת באינגלס.

ג'ו אינגלס שחקן ברצלונה מול סרחאט סטין בשיקטאש. Salih Zeki Sayar, GettyImages
בקרוב בתל אביב? אינגלס/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בתחילת החודש בחרה ברצלונה שלא לממש את האופציה שלה על הפורוורד, אך בספרד העריכו כי אינגלס עשוי להישאר בקטלאניה תמורת חוזה חדש ונמוך יותר (אשתקד, הרוויח כ-800 אלף יורו בברצלונה).

אינגלס (25, 2.03 מ') החל את הקריירה בליגה האוסטרלית, במדי סאות' דראגונס. קבוצתו הראשונה באירופה היתה גרנאדה הספרדית, בשורותיה שיחק בעונת 2009/10, הרשים, וקיבל חוזה בברצלונה. הפורוורד המגוון שיחק בקבוצת הפאר הקטלאנית בשלוש השנים האחרונות, ואשתקד העמיד ממוצעים של 6 נקודות (50% ל-2, 39% ל-3, 78% מהעונשין), 2.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק ב-19.7 דקות לערב.

בסדרת הפלייאוף האחרונה מול ריאל מדריד תפס אינגלס תפקיד משני, אך במשחק החמישי והמכריע מול הבלאנקוס היה המצטיין כשרשם 25 נקודות (5 מ-8 לשלוש) והוריד 6 ריבאונדים. למרות ההתעלות במשחק, נחלה ברצלונה הפסד 79:71, ואיבדה את תואר האליפות.

אם יגיע, יצטרף אינגלס לשחקני הרכש שכבר חתמו בשורות סגנית האלופה הישראלית בקיץ: טייריס רייס, אלכס טיוס וסופוקליס שחורציניאטיס. גם יותם הלפרין צפוי להיות מוכרז כשחקן סגנית האלופה, שהאריכה את חוזיהם של ריקי היקמן, דווין סמית' ושון ג'יימס. אם הלפרין אכן יגיע, סילבן לנדסברג ככל הנראה יושאל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן קאנטו אלכס טיוס. Ales Fevzer, GettyImages
יקבל חיזוק בצבע? אינגלס/GettyImages, Ales Fevzer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully