וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאס וגאס: ג'ייק כהן נשלף מהספסל וניצח לפיניקס משחק

הרכש של מכבי תל אביב, שאיכזב במדי הסאנס עד כה בליגת הקיץ, קלע 6 נקודות מהקו בפחות מדקה ב-98:103 על טורונטו

אחרי שזכה לדקות משחק בודדות בארבעת המשחקים הראשונים של פיניקס בליגת הקיץ בלאס וגאס, ג'ייק כהן זכה למעט נחת הבוקר (ראשון). הרכש הטרי של מכבי תל אביב, שלא הרשים את הצוות המקצועי של הסאנס עד כה, היה חלק מרכזי בניצחון 98:103 על טורונטו, שעזר לקבוצה מאריזונה לסיים את דרכה בנבאדה במאזן 0:5.

ג'ייק כהן מבטיח לאוהדי מכבי ת"א: "אני לא ג'ון שייר"

כהן חתם ל-4 שנים במכבי ת"א, בלאט: "פוטנציאל נהדר"

ג'ייק כהן שחקן מכללת דייוידסון. Rick Bowner, AP
קצת נחת במשחק האחרון בלאס וגאס. ג'ייק כהן/AP, Rick Bowner

כהן, שכבר חשב ששוב יבלה משחק שלם על הספסל, עלה לפרקט 57 שניות לסיום למה שהיה אמור להיות גארבג' טיים, כשהסאנס הוליכו 85:95. כשהפער קוזז לשש, כהן התכבד לקלוע פעמיים מהקו ולקבוע 90:98, עם 23 שניות על השעון, אבל אז הדרמה רק החלה.

קווינסי אייסי סירב לוותר וצימק ל-96:99, וכהן שוב נשלח לקו וקלע פעמיים 8.6 שניות לסיום. הראפטורס הנחושים התקרבו למרחק של שלשה אחת משוויון כשדווייט בויקס קבע 98:101, ומיד לאחר מכן הקנדים שוב ביצעו עבירה מהירה על כהן, ששוב קבר את שתי הזריקות שלו והשלים מאזן נאה של שש נקודות בפחות מדקת משחק. מרכוס מוריס הוביל את הסאנס עם 23 נקודות, אחיו מארקיף רשם 16, ארצ'י גודוויון תרם 20 ודיונטה כריסמס הוסיף 15. בטורונטו בויקס ואייסי קלעו 28 כל אחד.

קנט באזמור במדי  גולדן סטייט. AP
גם הווריורס סיימו ללא הפסד. קנט באזמור/AP

גם גולדן סטייט סגרה את הופעתה בלאס וגאס במאזן מושלם של 0:5 עם ניצחון 77:83 על הלייקרס. קנט באזמור כיכב עם 26 נקודות לווריורס, לסטר האדסון קלע 18 למפסידים. שארלוט גברה 75:85 על קבוצת ה-NBDL, עבדול גאדי קלע 17 לבובקאטס, ג'רום דייסון וג'יימי סקין רשו 12 נקודות כל אחד. מיאמי ניצחה 76:82 את קליבלנד, ג'ארוויס ורנאדו קלע 13 נקודות וקטף 12 ריבאונדים להיט, ג'סטין הארפר רשם 21 לקאבס.

* לוס אנג'לס קליפרס הודיעה כי החתימה את הסנטר בן ה-24 ביירון מולינס על חוזה לשתי עונות. מולינס תרם לשארלוט בעונה שעברה ממוצע של 10.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים ב-26.9 דקות למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully