וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן חתם ל-4 שנים במכבי תל אביב

הפורוורד היהודי, שעל הסיכום שלו עם הצהובים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מצטרף לסגנית האלופה. בלאט: "פוטנציאל נהדר"

מכבי תל אביב ממשיכה בבנייה שלה, והערב הודיעה על החתמתו של הפורוורד היהודי, ג'ייק כהן לארבע שנים. על הסיכום בין מכבי תל אביב לכהן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בכך מצטרף כהן לאלכס טיוס שכבר חתם במועדון, ולדווין סמית' שחתם על חוזה חדש. בנוסף, ממשיכה מכבי תל אביב לנסות ולצרף את הגארד טייריס רייס, ואף שלחה לו טיוטת חוזה היום.

ג'ייק כהן שחקן מכללת דייוידסון. Don Ryan, AP
פוטנציאל נהדר. כהן/AP, Don Ryan

"עקבנו אחרי ג'ייק במשך כל תקופת הקולג' שלו וכמובן כאשר שיחק בנבחרת העתודה של ישראל", אמר מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. "ג'ייק הוא ביג-מן רב-גוני שיכול לשחק ולתרום גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5. יש לו יכולת התקפית טובה מאוד גם באזור הצבע וגם מחוצה לו, יחד עם קליעה מצוינת. צריך לזכור שהוא שחקן צעיר וצריך לתת לו זמן להתפתח, אבל אין ספק שמדובר בשחקן עם פוטנציאל נהדר".

כהן (2.08, 22) סיים ארבע שנים מלאות במכללת דייוידסון, במהלכן נבחר פעמיים לשחקן השנה בקונפרנס שלו. בשנתו הראשונה במכללה הפך לפרשמן הראשון מאז סטפן קרי שמוליך את הקבוצה בנקודות, כשהעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות. בעונתו האחרונה כסיניור העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון ב-NBA, כהן ניסה להתקבל ל-NBA והתאמן בשורות שארלוט בובאקטס. הוא אף תכנן להיות חלק מהסגל של פיניקס סאנס לליגת הקיץ הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. נמרוד סונדרס
צריכים לתת לו זמן. בלאט/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully