וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "ויתרתי על כסף כדי לחזור ללייקרס"

צפו באקס מכבי ת"א מוצג בקבוצה בה זכה בשתי אליפויות: "בחו"ל הובלתי קבוצות. יהיה כיף לשחק אצל ד'אנטוני"

ג'ורדן פארמר חתם באופן רשמי בשורות לוס אנג'לס לייקרס אמש (שישי), כאשר חתם לעונה תמורת קצת יותר ממיליון דולר - סכום נמוך בהרבה מזה שהרוויח ויכול היה להמשיך להרוויח באנאדולו אפס. "הייתי מוכן להקריב את המשכורת שלי כדי להגיע לכאן", אמר אקס מכבי תל אביב. "עבורי, זה שווה את זה. הייתי בר מזל להרוויח קצת כסף לאורך הקריירה, כך שהשיקול הכלכלי לא היה משמעותי עבורי. אני רק בן 26, ויש לי עוד הרבה זמן לשחק כדורסל".

צפו בג'ורדן פארמר מוצג בלייקרס

עבור פארמר מדובר, כמובן, בסגירת מעגל: הלייקרס בחרו בו במקום ה-26 של דראפט 2006, והוא היה שותף לשתי אליפויות, ב-2009 ו-2010. לאחר מכן עבר לשנתיים לניו ג'רזי, משם למכבי תל אביב, ואת העונה החולפת בילה בליגה הטורקית, שם העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק ביורוליג.

"בפעם שעברה שהייתי כאן הייתי בן 23", אמר הגארד. "הייתי חלק משתי קבוצות אלופות, ואני מרגיש שהשתפרתי מאז. שיחקתי בישראל ובאיסטנבול, התבגרתי המון כאדם וכשחקן. בחו"ל הייתי יכול לעשות יותר דברים. בלייקרס הייתי צעיר, שיחקתי את שיטת המשולש, ופשוט ניסיתי להתאים. בשנתיים האחרונות שיחקתי יותר פיק אנד רול, והובלתי קבוצות. ההצלחה של הקבוצה היתה תלויה ביכולת שלי ערב אחר ערב".

אז איך רואה פארמר את הלייקרס בעונה הקרובה? ובכן: "אני נרגש להגיע לכאן. כילד חלמתי לשחק אצל מייק ד'אנטוני, ואני חושב שזה הולך להיות כיף גדול".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ורדן פארמר. GettyImages
סוגר מעגל. ג'ורדן פארמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully