וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקובי בריאנט מבקר באימון מילאן

כוכב הליקרס שוב הפגין איטלקית מושלמת ואמר: "תמיד הייתי אוהד מילאן". הוריו, בינתיים, מכרו את טבעת האליפות שלו

שחקני מילאן קיבלו היום (שבת) אורח מפתיע ומכובד באימון: כוכב ה-NBA קובי בריאנט. הבלאק ממבה, שידוע כחובב כדורגל גדול וביקר מוקדם יותר הקיץ את ניימאר ורונאלדיניו בין היתר, אמר לערוץ הטלוויזיה הרשמי של הרוסונרי: "תמיד הייתי אוהד מילאן. בלוס אנג'לס יש לי חולצה וצעיף של מילאן בחדר ההלבשה ואני מביט בהם כל יום". את היום סיים קובי עם חולצה חדשה, מיוחדת עבורו, עם המספר 24 על הגב. חוץ מזה, קובי, שבילה מספר שנים באיטליה כילד, הוכיח פעם נוספת כמה טוב הוא יודע לדבר את השפה האיטלקית. שימו לב:

בתוך כך, הלילה ערכו הוריו של בריאנט את המכירה הפומבית שעוררה מחלוקת בין השחקן להוריו. הבלגן החל כאשר בריאנט תבע את הוריו בטענה שאסור להם למכור את הפריטים הנדירים שהעניק להם בעבר, אך לבסוף נמצאה פשרה וכ-90 אחוז מהפריטים נמכרו.

בין היתר מכרו ההורים עותק של טבעת האליפות משנת 2000, אותה העניק קובי לאביו, תמורת 174 אלף דולר. העתק אחר, קטן יותר, שהעניק הכוכב לאימו, נמכר תמורת 108 אלף דולר. טבעת האולסטאר של השחקן משנת 2000 נמכרה תמורת 55.5 אלף דולר ושתי חולצות משחק שלו מהתיכון נמכרו תמורת 50 אלף ו-41.6 אלף דולר. פריטים נוספים היו המחבט של השחקן השחור הראשון ב-MLB, ג'קי רובינסון (160 אלף דולר), כפפה של יוגי ברה, שחקן הבייסבול האגדי (61 אלף דולר) וזוג נעלי "אייר ג'ורדן" עם חתימה של מייק טייסון (9 אלף דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully