וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: קארל מאלון יאמן את שחקני הפנים של יוטה ג'אז

הדוור חוזר למועדון: "לא דיברנו על שום דבר פרט לכך שאעבוד עם הגבוהים". היו"ר מילר: "יעזור לנו לנצח יותר משחקים"

קארל מאלון שחקן יוטה ג'אז לשעבר. AP
חוזר לאזור הצבע. מאלון/AP

הטרנד החדש ב-NBA - שחקני עבר גבוהים שבאים לחנך את הדור הבא - תופס תאוצה. אחרי ההצלחה שנחל האקים אולג'ואן בשיפור משחק הפנים של לברון ג'יימס, וגם קארים עבדול ג'אבאר החל בשיעורים פרטיים, היום (חמישי) הגיע תורו של עוד אייקון. קארל מאלון יעבוד עם הגבוהים של יוטה ג'אז, כך פורסם בתחנת הרדיו של הקבוצה. לפי הדיווח, מאלון יעבוד עם שחקני הפנים של הקבוצה, אך היקף המשרה עדיין לא הוחלט.

"אני חושב שההתעסקות שלו עם הגבוהים שלנו תעזור לנו לנצח יותר משחקים", אמר יו"ר הקבוצה, גרג מילר. מאלון הוסיף: "לא דיברנו על שום דבר פרט לכך שאאמן את הגבוהים".

מאלון לא יהיה עוזר רשמי על הספסל, נכון להרגע. האם הפאוור פורוורד לשעבר יצליח לספק את הסחורה, למרות שלא התנסה באימון. "לג'אז יש סיבה טובה לרצות אותו מעורב במועדון", סבר אריק פרימן מ"!Yahoo". "לשים אותו בתפקיד הזה זה מהלך עם אופציית סיכון נמוכה. הוא יכול להיות אפקטיבי מאוד, ואם הוא לא יהיה, לפחות הג'אז חידשו את הקשר עם אחד משני השחקנים הכי טובים בהיסטוריית המועדון".


כריס בוש הורס ללברון ג'יימס

פיל ג'קסון יודע מה הלייקרס צריכים

היברט: "אנחנו לא הולכים לוותר"

סבב מינויים חדש על ספסלי ה-NBA

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

קארל מאלון שחקן יוטה ג'אז לשעבר. AP
"לשים אותו בתפקיד הזה זה מהלך עם אופציית סיכון נמוכה. הוא יכול להיות אפקטיבי מאוד, ואם הוא לא יהיה, לפחות הג'אז חידשו את הקשר עם אחד משני השחקנים הכי טובים בהיסטוריית המועדון". מאלון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully