וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף הורנסק מונה למאמן פיניקס

שחקן העבר יאמן את הסאנס במקומו של אלווין ג'נטרי. קידום לעוזרים: בודנהולצר יאמן את אטלנטה, קליפורד את שארלוט

עונת ה-NBA הגיעה לשיאה עם סדרות הגמר האזוריות, אך רוב הקבוצות סיימו כבר מזמן את חלקן והחלו בהכנות לקראת העונה הבאה. אחת מהן היא פיניקס, שהודיעה היום (שלישי) באופן רשמי על מינויו של ג'ף הורנסק, שחקן העבר של הקבוצה, כמאמנה החדש. הורנסק יתפוס את מקומו של אלווין ג'נטרי שהוליך את הסאנס אשתקד לאחת העונות הגרועות בתולדותיה.

ג'ף הורנסק מאמן פיניקס סאנס. Otto Greule Jr, GettyImages
קיבל הזדמנות. ג'ף הורנסק/GettyImages, Otto Greule Jr

כשחקן פעיל, הורנסק, בילה את שש העונות הראשונות שלו מתוך 14 סך הכל במדי פיניקס, אך את התהילה שלו שחקן הוא עשה במדי יוטה ג'אז בעונות הכי גדולות שלה עם ג'ון סטוקטון וקארל מלון, וכן שימש כעוזר המאמן שלה ב-2011. הורנסק מגיע לפיניקס אחרי עונה איומה שלה, אותה היא סיימה עם מאזן שלילי של 27 ניצחונות ו-55 הפסדים, המאזן הגרוע ביותר במערב והשני הכי גרוע בתולדות המועדון.

* מייק בודנהולצר, עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, יעזוב את ספסל הספרס אחרי כ-17 שנה בטקסס, ויחליף באטלנטה את לארי דרו. האחרון הודח עם הקבוצה בסיבוב הראשון בפלייאוף, ובהוקס מקווים ש"קואץ' באד", חלק מהמכונה המשומנת של הספרס, יבנה מכונה משומנת גם בקבוצה מג'ורג'יה.

* סטיב קליפורד, עוזרו של מייק ד'אנטוני בלוס אנג'לס לייקרס, הוא המאמן הבא של שארלוט. מייקל ג'ורדן שוב שם הולך על דמות לא מוכרת. קליפורד יחליף בתפקיד את מייק דאנלפ.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 29.5, 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully