וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי היברט: "אנחנו לעולם לא הולכים לוותר"

הלחימה של אינדיאנה שוב הכריעה את מיאמי. ווגל: "סטיבנסון הוא הברומטר". לברון כועס על השיפוט: "לא היה פאול תוקף"

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מול שחקן אינדיאנה פייסרס לאנס סטיבנסון. רויטרס
איזו סדרה נהדרת. לאנס סטיבנסון מול לברון ג'יימס/רויטרס

מספרי הניצחון 92:99 של אינדיאנה על מיאמי (הפייסרס איזנו את הסדרה ל-2:2)

* הפייסרס פתחו את המשחק עם ריצת 0:11, וסגרו אותו עם 6:16.

* בחמש הדקות האחרונות של המשחק, מיאמי קלעה רק פעם אחת מתשע הזריקות שלקחה.

* זהו הפסד החוץ הראשון של מיאמי בפלייאוף.

* בחמשת משחקי החוץ הקודמים שלו בפלייאוף, לברון ביצע חמש עבירות במצטבר. הלילה היו לו שש. זו הפעם השנייה בלבד בקריירה של קינג ג'יימס שהוא יוצא בשש עבירות במשחק פלייאוף, והפעם החמישית בכלל. אגב, גם בפעם שעברה שזה קרה בפלייאוף (בגמר המזרח מול בוסטון אשתקד), מיאמי לא קלעה עוד נקודה עד הסיום.

* רוי היברט ודירק נוביצקי (בגמר של 2011) הם שני השחקנים היחידים בעידן הביג-3 של מיאמי, שקולעים לפחות 20 נקודות ולוקחים לפחות 10 ריבאונדים בשלושה משחקים רצופים נגד ההיט בפלייאוף.

* הממוצע העונתי של רוי היברט: 11.9 נקודות, 8.3 ריבאונדים. הממוצע של היברט בגמר המזרח: 22.8 נקודות, 12 ריבאונדים.

* במשחק השלישי, כולם דיברו על הפוסט-אפים של לברון. אז הוא קלע 14 נקודות ב-5 מ-9. הלילה הוא סיים עם שלוש נקודות, ב-1 מ-6.

* המאזן הביתי של אינדיאנה מול מיאמי העונה: שלושה נצחונות, הפסד בודד.

* היתרון של אינדיאנה בריבאונד - 30:49.

* היתרון של אינדיאנה בנקודות בצבע - 32:50.

* מיאמי קלעה הלילה 22 נקודות בלבד בטווח של מטר וחצי מהטבעת, ב-47 אחוזי הצלחה. בשלושת המשחקים הקודמים בסידרו, ההיט קלעו בממוצע 40 נקודות מהטווח המדובר, בכמעט 70 אחוזי הצלחה.

רוי היברט, אינדיאנה פייסרס. Andy Lyons, GettyImages
סדרה פשוט אדירה שלו עד כה. רוי היברט/GettyImages, Andy Lyons

לברון ג'יימס התייחס בסיום לעבירת התוקף המפוקפקת שנשרקה לו דקה לסיום, עבירה שישית שהוציאה אותו מהמשחק: "היו כמה עבירות שלא הרגשתי שהיו אמורות להישרק, אבל זה מה שקורה לפעמים. לגבי העבירה השישית, באתי לעשות חסימה לדווין, ולאנס סטיבנסון נכנס בי. אני לא חושב שזו היתה עבירת תוקף, כי הייתי נייח". באשר למשחק עצמו, אמר קינג ג'יימס: "הם עשו עבודה טובה בלקחת לנו את האופציה הראשונה בהתקפה, חייבים להחמיא להגנה שלהם. אסור לנו להפסיד בפער של 20 ריבאונדים. אני חייב להיות שם עבור החברים שלי בדקות הסיום, והיום לא הייתי יכול לעשות את זה".

גם אריק ספולסטרה סימן את ההפסד הגדול בריבאונד כנקודת המפתח של המשחק ושל הסדרה כולה: "זו בדיוק הסדרה, מי יכול לעשות את זה לאורך זמן ארוך יותר. הם הצליחו להוציא אותנו מהצבע היום, ונהיה חייבים להשתפר באספקט הזה. אנחנו מתגאים ביכולת לסגור משחקים, והפעם לא הצלחנו לעשות את זה".

כריס בוש, שסיים ערב עגום של שבע נקודות ב-1 מ-6 מהשדה, כולל פציעה בברך, סיכם: "היינו בדיוק איפה שרצינו להיות, אבל בכל פעם שהיינו צריכים עצירה, בעיקר ברבע הרביעי, לא הצלחנו לקחת את הריבאונד. זה כבר היה לנו ביד, אבל פשוט לא הצלחנו לעשות את זה. אנחנו צריכים להיכנס לפוקוס, לא היינו בקצב שלנו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. Joe Robbins, GettyImages
לא אהב את השיפוט, בלשון המעטה. לברון יוצא מהמגרש/GettyImages, Joe Robbins

אבל עם כל הקבוצה למיאמי, אי אפשר שלא להוריד פעם נוספת את הכובע בפני אינדיאנה הנהדרת, ובעיקר בפני רוי היברט. "אנחנו לעולם לא הולכים לוותר", אמר הסנטר שסיים עוד ערב נהדר של 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. "כל החבר'ה שלנו מאמינים שאפשר לנצח, אפילו אם כל הפרשנים אומרים שאין לנו סיכוי. אנחנו קשוחים מנטלית, ובחדר ההלבשה שלנו לא היה אפילו שחקן אחד שלא חשב שאנחנו הולכים לנצח. הסדרה הזאת תוכרע במי רוצה את יותר".

דייויד ווסט הרחיב על האופי המיוחד של הפייסרס: "החבר'ה הראו לחימה גדולה. יש לנו חבורה של שחקנים שמלאים בנשמה. חבורה קשוחה, שמוכנה לעמוד באתגרים. ידענו שזה משחק של חיים או מוות".

גם פרנק ווגל התמוגג מהלחימה של קבוצתו: "הראנו נחישות בלתי רגילה כל השנה. זו הפעם הראשונה שנתקלנו במצוקה בפלייאוף הזה, אבל החבר'ה שלנו עמדו באתגר בפתיחת המשחק. ואז, כשמיאמי חזרה ונטלה את ההובלה, החבר'ה שלנו שוב עמדו באתגר".

האקס פקטור של המנצחת שוב היה לאנס סטיבנסון, שסיים עם 20 נקודות. בשלב מסוים של המשחק, ביקש סטיבנסון ממאמנו לשמור על לברון ג'יימס במקום פול ג'ורג'. "הוא לוחם. הוא ביקש לחלוק את העבודה", אמר ווגל. "כשלאנס לא טוב, בדרך כלל קשה לנו. כשהוא טוב, אנחנו מאוד טובים. הוא הברומטר שלנו".

אוהדי אינדיאנה פייסרס עם לאנס סטיבנסון. AP
הברומטר. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully