וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "דחינו את הצעת ברצלונה על ניימאר"

לפי דיווחים בברזיל, בארסה הציעה 20 מיליון יורו על החלוץ. גורם בקבוצה: "ההצעה לא משרתת את האינטרסים שלנו"

למרות הדיווחים על כך שעסקת העברתו של ניימאר לברצלונה עומדת להיסגר וכי השחקן מעדיף לשחק במועדון הקטלאני, נראה כי המשא ומתן בין הצדדים רחוק מלהסתיים. האתר "מארקה" הספרדי מדווח כי כלי תקשורת בברזיל פרסמו כי סנטוס הברזילית דחתה את הצעת ברצלונה שעמדה על 20 מיליון יורו עבור השחקן, וגורם בכיר בקבוצה צוטט אומר: "ההצעה לא משרתת את האינטרסים שלנו, ודחינו אותה. הנהלת הקבוצה ואלה שמחזיקים בכרטיס השחקן סבורים כי זה לא מה שאנחנו רוצים".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
רוצה לברצלונה, עדיין בברזיל. ניימאר/AP

לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, ברצלונה הציעה כבר 60 מיליון יורו עבור החלוץ הברזילאי, וזאת לאחר שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אישר לפי הדיווחים להשקיע 120 מיליון יורו בהעברתו של הכישרון הברזילאי לברנבאו. לפני כשבוע אמר נשיא סגן נסיא סנטוס כי "ניימאר מעדיף להגיע לברצלונה", ואף הוסיף כי "ריאל עדיין לא הגישה הצעה". ואכן, כפי הנראה, ברצלונה היא האחת שמטילה את יהבה עד כה על הבאתו לקטלוניה.

ברצלונה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הבאה, ועשתה אמש צעד נוסף על מנת לשמר את הסגל הקיים. הקטלאנים הודיעו הערב על הארכת חוזהו של המגן הברזילאי אדריאנו לארבע עונות נוספות, עד סוף 2017. הביי-אאוט של החוזה לו זכה הברזילאי יעמוד על סכום גבוה במיוחד - 90 מיליון אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully