וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסנטוס הודיעו: "ניימאר מעדיף להגיע לברצלונה"

סגן הנשיא מעריך שהכוכב יגיע לקטאלוניה: "ריאל עדיין לא הגישה הצעה". סרטון חגיגות רווי באלכוהול של ברצלונה פורסם

אם עוד לא נמאס לכם לשמוע על ניימאר, אתם במקום הנכון. לכל מי שדרש ברצונו של השחקן, הרי שמתברר כעת כי הכוכב הברזילאי של סנטוס, שנחשב למלפפון הכי חם בשוק האירופי, מעוניין לשחק בברצלונה, זאת לפחות לדברי סגן נשיא סנטוס אודיליו רודריגז.

כזכור, שמו של הכוכב הצעיר עלה בתקופה האחרונה כמי שאמור להגיע לקאמפ נואו הקיץ והוא אמור להגיע לספרד לשיחות עם הבלאוגראנה בחודש יוני לאחר משחקי גביע הקונפדרציות. אלא שגם ריאל מדריד ובאיירן מינכן נמצאות בתמונה, אך רודריגס מבהיר שבינתיים השחקן רוצה להגיע לקטאלוניה.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
מריח כבר את הקאמפ נואו? ניימאר/AP

"ניימאר אמר לנו שהוא רוצה לחתום בבארסה", אמר רודריגס. "יש הצעות אחרות, אבל הוא מעדיף להגיע לבארסה. אין הצעה רשמית מריאל על ניימאר, אבל אנחנו יודעים שהצעה כזו תגיע". כזכור, חוזהו של ניימאר יסתיים ב-2014 ולמרות ההצהרות הקודמות שלו כי הוא לא יעזוב לפני תום החוזה, ההערכות הן שהוא יעזוב הקיץ.

בשעות הבוקר פורסם בספרד שברצלונה שיגרה השבוע משלחת לברזיל כדי לסגור עם הנהלת הקבוצה על רכישת החלוץ הברזילאי, ולפי הפרסום ב'אלמונדו דפורטיבו', המועדון הקטאלני מוכן לשלם 60 מיליון יורו עבור הטאלנט, כעשרה מיליון יורו יותר מהצעתו הקודמת על השחקן. גורמים המעורבים בעסקה סיפרו לכלי תקשורת ברזילאים כי היא קרובה להיסגר.

ובינתיים בספרד מפרסמים היום סרטון שבו רואים את שחקני ברצלונה חוגגים את האליפות מזווית קצת שונה. הרבה אלכוהול ומכות ידידותיות היו שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully