וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון: "אף מאמן לא זכה בפחות תארים ממוריניו בריאל"

נשיא ריאל מדריד לשעבר בהתקפה קשה נגד המנג'ר הפורטוגלי . טורס מתלהב מאפשרות הגעתו: "כל שחקן רוצה לעבוד איתו"

אחרי ההודעה הצפויה של ריאל מדריד על סיום דרכו של ז'וזה מוריניו, כלי התקשורת ברחבי אירופה מנסים לסכם את התקופה של המיוחד בבלאנקוס. מי שחושב שבכלל הייתה זו טעות להחתים אותו בסנטיאגו ברנבאו הוא נשיא המועדון לשעבר רמון קלדרון. "בגיל מסוים, האדם כבר לא משתנה", אמר קלדרון במהלך ביקור בלונדון כאשר התראיין לטלגרף. "זו האישיות שלו, זה האופי שלו. לדעתי כל מה שקרה פשוט לא מתאים להיסטוריה של ריאל מדריד".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
קלדרון לא רצה אותו ב-2008. מוריניו/רויטרס

קלדרון הוסיף עוד כי הוא שלל את האפשרות להביא את הפורטוגלי ב-2008: "הסוכן שלו אמר לי: 'כבוד הנשיא, כשאתה תפגוש את מוריניו, אתה לא תרצה לראות מועמדים אחרים. הוא הטוב ביותר'. העדפתי לא להיפגש איתו מכיוון שהמחשבה לא הייתה שמוריניו יאמן את ריאל. חשבתי שזה מצב שעלול להיות בעייתי".

בהמשך הנשיא לשעבר של ריאל מוסיף לתקוף את מוריניו: "הוא המאמן עם הרקורד הכי גרוע בריאל מדריד אחרי שלוש שנים. אף מאמן בריאל מדריד לא זכה בפחות תארים". לגבי האפשרות שהוא יגיע לצ'לסי, הוסיף קלדרון: "ממה שאני יודע זה שהוא פוטר שם מכיוון שהוא לא רצה שהבעלים יתערב בעבודה שלו. ממה ששמעתי אברמוביץ' אמר: 'אם אתה רוצה כסף, אתה חייב לציית".

ובינתיים ככל שחולף הזמן נדמה שמוריניו מתקדם בצעדי ענק לעבר חזרה לצ'לסי. מי שנרגש מהאפשרות הזו הוא פרננדו טורס, שסיפר בראיון ל'סאן': "ההזדמנות לעבוד עם מוריניו זה משהו שכל שחקן רוצה לפחות פעם אחת בחיים. הוא היה כבר במועדון, חלק מהשחקנים עבדו איתו ויודעים איזה סוג מנג'ר הוא. כמובן שאנחנו ממתינים לחדשות לגבי המנג'ר החדש. מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בעולם וצ'לסי היא אחת הקבוצות הטובות ביותר. באופן טבעי, כולם מדברים על מוריניו בהקשר של צ'לסי, אבל נצטרך להמתין ולראות מה יקרה. אני חושב שאנחנו צריכים להיות מוכנים לכך שהוא יגיע. אני מצפה לעונה הקרובה, היא הולכת להיות מרגשת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פרננדו טורס שחקן צ'לסי. Scott Heavey, GettyImages
"אני חושב שאנחנו צריכים להיות מוכנים לכך שהוא יגיע. אני מצפה לעונה הקרובה, היא הולכת להיות מרגשת". פרננדו טורס/GettyImages, Scott Heavey

מי שעוד מצדד במוריניו הוא מנג'ר ווסטהאם סאם אלרדייס, שמאמין שהפורטוגלי הוא מאמן טוב יותר ממה שהיה כשעזב את צ'לסי ב-2007. "אני מאמין שההצלחה שלו תלויה בשאלה אם הוא יוכל לחדש את מה שהוא עשה כשהוא הגיע לראשונה לצ'לסי. כשאתה מסתכל על הניסיון שלו מהימים ההם, הוא אמור להיות טוב יותר ממה שהיה אז. אני חושב שעם התקופה שלו באיטליה ובספרד, יהיה לו את הניסיון להתגבר על מה שהיה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully