וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "מוריניו תמיד העלה לנו את המוטיבציה"

קשר ברצלונה נפרד ממאמן ריאל עם עקיצה. אדריאנו האריך חוזהו בברצלונה עד 2017. מוריניו יורחק משני משחקי גביע

ההודעה של ריאל מדריד על עזיבתו של ז'וזה מוריניו ממשיכה להסעיר את התקשורת הספרדית, וכעת גם בקרב היריבה המרה ברצלונה נדרשים לנושא. היום (רביעי) גם קשר ברצלונה צ'אבי התראיין ל'מארקה' הספרדי התייחס לחדשות בנוגע ל'מיוחד'.

"ריאל מדריד תישאר אותה קבוצה תחרותית, עם או בלי מוריניו", אמר הקשר הותיק. "כשהוא היה בריאל, עדיין זכינו בתארים ואליפויות. במהלך שלוש השנים שהוא היה כאן, הוא לקח את האליפות מאיתנו פעם אחת, אבל המשכנו לנצח. זו צריכה להיות המטרה שלנו גם בהמשך".

אוהדי ברצלונה עם מסיכות של ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. felice calabro, AP
איך הוא הטריף אותם. אוהדי ברצלונה בגילוי חיבה נוסף למוריניו/AP, felice calabro

צ'אבי הודה כי מוריניו, שסיפק לא מעט ציטוטים והתבטאויות שנויות במחלוקת שליבו את השנאה שגם כך שוררת בין ריאל מדריד וברצלונה, רק הגביר את המוטיבציה עבור שחקני הבלאוגרנה. "מוריניו הוא מאמן שנוי במחלוקת, הוא תמיד העניק מוטיבציית יתר ל'קולס' (ארגון האוהדים של ברצלונה). הוא העניק גם לנו, השחקנים, יותר מוטיבציה במשחקים מול ריאל. בכל מקרה, הליגה הספרדית איבדה מאמן חשוב, שם גדול בכדורגל העולמי".

בתוך כך, הפורטוגלי גם קיבל 'מתנת פרידה' בדמות השעייה משני משחקים בעקבות ההרחקה שספג במהלך גמר הגביע הספרדי מול אתלטיקו מדריד, שנגמר ב-2:1 צורב. ההשעייה של מוריניו לא תחול על שני המשחקים שנותרו לבלאנקוס בליגה הספרדית, אלא למשחקי גביע בלבד. אם אופ"א תמצא לנכון, היא עשויה להחיל את העונש על שני משחקי הגביע הבאים של מוריניו ביעדו הבא, אם זה בצ'לסי או בכל קבוצה אחרת. כריסטיאנו רונאלדו שאף הוא הורחק בגמר הגביע ספג גם כן עונש בדמות השעיה משני משחקי הגביע הבאים.

צ'אבי שחקן ברצלונה חוגג שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
הוא בטח לא יתגעגע. צ'אבי/GettyImages

אדריאנו האריך את חוזהו בברצלונה עד 2017

* ברצלונה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הבאה, ועשתה הערב צעד נוסף על מנת לשמר את הסגל הקיים. הקטלאנים הודיעו הערב על הארכת חוזהו של המגן הברזילאי אדריאנו לארבע עונות נוספות, עד סוף 2017. הביי-אאוט של החוזה לו זכה הברזילאי יעמוד על סכום גבוה במיוחד - 90 מיליון אירו.

הברזילאי בן ה-28, שהגיע לברצלונה ב-2010 מסביליה, שיחק העונה בשלל תפקידים עקב החיסורים והפציעות הרבות מהן סבלה הקבוצה. בין היתר שיחק הברזילאי כמגן וכקשר. ב-105 הופעות במדי ברצלונה כבש עשרה שערים.

"אדריאנו הפך לאחד השחקנים הכי ורסטיליים בסגל של ברצלונה", נכתב באתר הרשמי של בארסה. "הוא הציג יכולת גבוהה כבלם, כקשר אחורי ובכל העמדות האחוריות".

אדריאנו שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
קוצר את הדיבידנדים על עונה מצוינת. אדריאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully