וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה עלתה ל-0:1 בניו יורק, גם OKC מובילה

הפייסרס ניצחו את הניקס 95:102 במשחק הראשון. 35 נקודות לדוראנט ב-91:93 הדרמטי של אוקלהומה סיטי על ממפיס

לאחר שהסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA הגיע לסיומו עם הניצחון של שיקגו על ברוקלין במשחק מספר שבע, יצא כבר הערב (ראשון) לדרך הסיבוב השני והחובבים בציון זכו לשני משחקים מוקדמים. בראשון קיבלנו דרמה ענקית, כאשר אוקלהומה סיטי הצליחה לחזור מפיגור מול ממפיס בדרך ל-91:93. אחרי זה אינדיאנה המשיכה את המומנטום מהסיבוב הראשון, ועם הגנה חזקה הצליחה לגנוב משחק אחד בניו יורק, אחרי שגברה 95:102 על הניקס במדיסון סקוור גארדן.

עכשיו זה רשמי: לברון ג'יימס נבחר ל-MVP של העונה

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט מול שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול. רויטרס
ניצח את המשחק עם דקות אחרונות גדולות. דוראנט מול גאסול/רויטרס

אוקלהומה סיטי - ממפיס 91:93 (0:1 לת'אנדר בסדרה)

לא מעט אנשים טענו כי ממפיס מגיעה לסדרה כפייבוריטית בשל פציעתו של ראסל ווסטברוק, ולמשך שלבים רבים במשחק היא באמת היתה עדיפה והוליכה, אפילו בפער של 10 נקודות, אלא שברגעי האמת השחקן הטוב ביותר על הפרקט לקח אחריות. קווין דוראנט הציל את יתרון הביתיות של קבוצתו, ועשה זאת בענק. הגריזליס פתחו עם הגנת הברזל שלהם, שהחזיקה את הת'אנדר ללא נקודות למשך ארבע דקות וסייעה לאורחים לעלות ל-0:7. דוראנט, שנשמר היטב על ידי טיישון פרינס, החל להיכנס לעניינים, קלע עשר נקודות ברבע הראשון, וסייע לת'אנדר לצמק ל-16:14 בתום 12 הדקות הראשונות. ברבע השני דוראנט נעצר, וג'רד ביילס כבר קבע 16:23 לממפיס, אך גם לת'אנדר יש סקורר מצוין מהספסל: קווין מרטין, שלקח את נטל הקליעה מדוראנט והשלים מהפך בדרך ל-36:37. מארק גאסול מנע מהקבוצה הביתית לברוח עם שש נקודות רצופות, ובכל זאת לחדרי ההלבשה ירדו הגריזליס בפיגור, הגם שמינימלי - 47:46. מרטין הוליך את רשימת הקלעים עם 15 נקודות, דוראנט סיים עם 14. מנגד, ביילס, זאק ראנדולף וגאסול קלעו 10 נקודות כל אחד לממפיס.

קווינסי פונדקסטר פתח היטב את הרבע השלישי, ועם שתי שלשות העניק לגריזליס יתרון שיא של 56:66, ו-64:73 עם העליה לרבע המכריע. פישר, מי אם לא הוא, תפר שלשה ענקית נוספת, וקווין דוראנט השלים את הקאמבק כדי לקבוע 84:84, שלוש דקות לסיום. דקה ושבע שניות לסיום קבע גאסול 87:90 לממפיס, אך טיישון פרינס החטיא ומייק קונלי איבד, ודוראנט ניצל זאת לשני ג'אמפים נפלאים שהעניקו לת'אנדר 90:91, 11 שניות לסיום. האורחת הלכה לגאסול, שניסה למסור לקונלי, אך ת'אבו ספולושה התערב וסחט איבוד כדור נוסף. רג'י ג'קסון הצעיר נשלח אל הקו, עמד בלחץ, וקבע 90:93 למארחת, 2.9 שניות לסיום. בצד השני ביצע הרכז עבירה טפשית על פונדקסטר לשלוש, אולם המחליף של ממפיס החטיא את הזריקה הראשונה, קלע את השניה, החטיא את השלישית בכוונה - אך הת'אנדר השתלטו על הריבאונד, וחגגו ניצחון דרמטי.

דוראנט סיים עם 35 נקודות (13 מ-26 מהשדה, 9 מ-10 מהקו), 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מרטין תרם 25 ו-7 ריבאונדים מהספסל, ואילו ג'קסון סיים עם 12 למנצחת. את ממפיס הוליך גאסול עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, ראנדולף הוסיף 18 ו-10, כשפונדקסטר וקונלי סיימו עם 13 נקודות כל אחד.

שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול מול שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר, קווין מרטין, קנדריק פרקינס. רויטרס
איבוד כדור גורלי בסיום. קווין מרטין וקנדריק פרקינס מקיפים את מארק גאסול/רויטרס

ניו יורק - אינדיאנה 102:95 (הפייסרס עלו ל-0:1 בסדרה)

אינדיאנה עלתה ל-0:1 בניו יורק אחרי ניצחון קשה, והפייסרס קיבלו תרומה מכל עבר. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, ובראשם דייויד ווסט, שתרם 20 נקודות (8 מ-15 מהשדה). פול ג'ורג' קלע 19 נקודות (4 מ-14 מהשדה), ג'ורג' היל קרטע עם 5 מ-17 מהשדה בדרך ל-14 נקודות, אבל הפייסרס נהנו מיתרון גדול מתחת לסלים (30:44 בריבאונד, 46 נקודות לפייסרס בצבע), כשהאיש הגדול רוי היברט קולע 14 וקולט 8, ומקנח עם 5 גגות ודומיננטיות בצבע. די ג'יי אגוסטין עלה מהספסל והשחיל 4 מ-5 מהשלוש בדרך ל-16 נקודות חשובות, ואינדיאנה גנבה ניצחון בגארדן, ועוד ידה נטויה.

כי כל עוד הניקס יקרטעו בהתקפה, יהיה להם קשה. כרמלו אנתוני קלע 27 נקודות (ו-11 כדורים חוזרים), אבל נראה מתוסכל מול ההגנה שמולו והסתפק ב-10 מ-28 מהשדה, וכשהוא נקלע לבעיית עבירות, אינדיאנה פתחה פער של 16 נקודות. ג'יי אר סמית קלע 17, אבל ב-4 מ-15 מהשדה. ריימונד פלטון המשיך להיות נקודת האור עם 18 נקודות, אבל טייסון צ'נדלר הסתפק ב-4 נקודות ו-3 ריבאונדים. המשחק הבא בשלישי בלילה.

שחקן ניו יורק ניקס ריימונד פלטון מול שחקן אינדיאנה פייסרס ג'ורג' היל. AP
ההגנה של הפייסרס נתנה עבודה/AP

המשחק הלך צמוד בפתיחה, כשאימון שאמפרט המשיך את כושר הקליעה הטוב שלו, וג'אמפ של כרמלו אנתוני קבע 12:16 לניקס. מחליפי אינדיאנה ביצעו מהפך, אך שתי שלשות מהירות של ג'יי אר סמית' וריימונד פלטון העניקו לניו יורק יתרון 22:27 בסיום הרבע הראשון, אותו סיים פלטון עם 12 נקודות. פבלו פריג'יוני ניהל יפה את המשחק של המארחת בפתיחת הרבע השני, כשדי ג'יי אוגוסטין השאיר את אינדיאנה במשחק בצד השני עם שלוש שלשות משלו וחמש דקות בתוך הרבע הראה לוח התוצאות 35:35. האורחת הידקה את ההגנה שלה, ושלשה של פול ג'ורג' שתי שניות לבאזר סייעה לפייסרס לברוח קצת עם הירידה לחדרי ההלבשה, ולהוליך 46:52.

את הרבע השלישי הפייסרס פתחו בהגנה אגרסיבית, ולאנס סטיבנסון העלה את האורחים לפער 10 נקודות, 48:58. כרמלו המתוסכל ביצע את העבירה הרביעית, ונאלץ לרדת לספסל. הניקס התקשו התקפית, ג'יי-אר סמית המשיך להתקשות, סטיבנסון הגדיל את הפער, ודי ג'יי אגוסטין בשני מהלכים נהדרים קלע 5 רצופות והוריד את אינדיאנה בסיום הרבע השלישי ביתרון שיא, 65:81.

את הרבע הרביעי ניו יורק פתחה בריצת 0:6, כולן של כרמלו, וראתה את הקהל מתעורר. ג'יי אר סמית צימק ל-9 בשלשה, אבל הפייסרס לא נבהלו ופול ג'ורג' בחדירה יפה וג'אמפר מחצי מרחק הרגיע את הלחץ. אחרי שמונה החטאות רצופות לניקס, ג'יי אר וכרמלו התחילו לפגוע ובריצת 3:9 צימקו ל-97:89. הניקס הוסיפו עוד ארבע רצופות מהקו וצימקו ל-101:95 כשנותרו 50 שניות לסיום, אבל סמית החטיא שלשה פרועה, וניו יורק פספסה את ההזדמנות. המשחק הראשון הולך לאינדיאנה.

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. GettyImages
אין מה לחייך. כרמלו/GettyImages
דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס, קניון מרטין, ניו יורק ניקס. GettyImages
שישה שחקנים בספרות כפולות, והוא בראשם. ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully