וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ניצחה את ברוקלין 93:99 במשחק השביעי

הצגה של נואה, שסיים עם 24 נק', 14 ריב' ושש חסימות, סידרה לבולס ניצחון חוץ ראשון אי פעם במשחק 7. בסיבוב הבא: מיאמי

רק סדרה אחת בסיבוב הראשון הגיע למשחק שביעי ומי שהייתה מעורבת בה הייתה, איך לא, שיקגו בולס, שהרגילה אותנו לאחרונה לסדרות מרתקות בכיכובה בפלייאוף. השוורים, שכבר הובילו 1:3 בסדרה לפני שברוקלין השוותה אותה, הגיעו לניו יורק ויצאו משם עם ניצחון חוץ ענק 93:99, ששולח אותם למפגש מול מיאמי וה-MVP החדש-ישן של הליגה, לברון ג'יימס.

האיש של שיקגו במשחק הזה, כמו גם לאורך כל התקופה האחרונה, היה ג'ואקים נואה, שקבר 24 נקודות, קטף 14 ריבאונדים והוסיף שש חסימות (השחקן השני בהיסטוריה שמגיע למספרים כאלה במשחק שביעי). 24 נוספות היו למרקו בלינלי ו-17 לקרלוס בוזר ושיקגו הצליחה להתמודד עם חסרונם של לואל דנג וקירק היינריך.

ג'ואקים נואה שיקגו בולס. רויטרס
סחב את הקבוצה. נואה/רויטרס

הנטס, במשחק של להיות או לחדול מבחינתם בהופעת הפלייאוף הראשונה בגרסה המחודשת שלהם, לא ממש הגיעו למשחק ונקלעו לבור גדול של 61:44 במחצית. הרבע השלישי היה שלהם ו-1:16 לסיום סל של ברוק לופס הוריד לחמש הבדל בלבד, אבל שיקגו הייתה קרת רוח, בלינלי קבר את כל הארבע האחרונות שלו מהקו והבולס ניצחו.

את ברוקלין הובילו דרון וויליאמס עם 24 נקודות, שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים, לופס שסיים עם 21 נקודות ותשעה ריבאונדים וג'רלד וואלאס, שקלע 19. הבולס שיפרו את מאזן החוץ שלהם במשחקי שבע ל-6:1 כעת.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully