וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'קסון: "זו קבוצת הגברים הטובה שראיתי"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: מאמן הווריורס חגג את הניצחון על דנבר, ולמה ריהאנה הוזמנה למשחק השביעי בין הנטס לבולס?

מספרי המשחק בין גולדן סטייט לדנבר (הווריורס ניצחו 88:92 והשלימו 2:4)

* 87 שניות. זה משך הזמן שדייויד לי בילה על המגרש אחרי היעדרות של ארבעה משחקים, שהייתה אמורה להיות ארוכה בהרבה אך הסתיימה הלילה במפתיע.

* הווריורס עלו למאזן של 1:10 במשחקי פלייאוף ביתיים בהם הייתה להם הזדמנות להבטיח ניצחון בסדרה מאז שעברו לאיזור המפרץ מפילדלפיה ב-1963.

* אנדרו בוגוט שרשם שיאים עונתיים ושיאי קריירה בפלייאוף של 14 נקודות ו-21 ריבאונדים הפך לשחקן הראשון של גולדן סטייט מאז לארי סמית' ב-1987 שקוטף יותר מ-20 ריבאונדים בפלייאוף.

* דנבר לא הצליחה לנצל את יתרונה הגדול מתחת לסלים, כשקלעה רק 39% מהשדה בזריקות מאיזור הצבע, הנתון השני הכי נמוך שלה בתחום הזה בכל העונה.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
הווריורס בסיבוב השני לראשונה מאז נס 2007. סטפן קרי/רויטרס

בפלייאוף בו אף קבוצה לא רוצה ללכת הביתה ופרט לסוויפים של מיאמי וסן אנטוניו כל הסדרות נגררו למאבקים מתישים, סומנה גם הסדרה בין גולדן סטייט לדנבר ככזו שתלך עד הסוף, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) הווריורס הפכו לעולה השלישית לסיבוב השני עם 88:92 ביתי שסגר את הסדרה עם 2:4 מרשים, והלוחמים ניצחו סדרת פלייאוף ראשונה מאז 2007, אז הדהימו כזכור את דאלאס שדורגה ראשונה במערב.

הווריורס כמעט שמטו יתרון של 18 נקודות ברבע האחרון בו איבדו 10 כדורים, אבל החזיקו מעמד וקליעות העונשין של ג'ארט ג'ק בשניות הסיום נתנו את האות לחגיגות ביציעים באוקלנד. "זו קבוצת הגברים הכי טובה שהייתי בה או שראיתי בכל חיי", החמיא המאמן מארק ג'קסון". לגבי חזרתו המפתיעה של דייויד לי שהקפיצה את האוהדים אך הסתכמה בפחות מדקה וחצי של משחק אמר ג'קסון: "חלק מזה היה בשביל ההשראה".

בצד המפסיד היה ג'ורג' קארל שסיים עונה נהדרת עם הדחה מוקדמת מהצפוי: "לא הפסדנו את הסדרה במשחק הזה, אלא במשחקים 1 ו-2. לא שיחקנו מספיק טוב כדי לשמור על הביטחון, ואחרי שניצחנו במשחק הראשון בשנייה האחרונה במשחק השני איבדנו את כל מה שעבדנו עליו ב-57 הניצחונות שהשגנו בעונה הרגילה, וזו אשמתי". שחקנו אנדרה מילר הפתיע כששלח חץ אף הוא לממאנו, שממילא לקח אחריות. "הם ניצחו אותנו במגרש וניצחו על הקווים", אמר מילר.

ג'ורג' קארל מאמן דנבר נאגטס. רויטרס
"במשחק השני איבדנו את כל מה שעבדנו עליו ב-57 הניצחונות שהשגנו בעונה הרגילה". ג'ורג' קארל/רויטרס

מספרי המשחק בין שיקגו לברוקלין (הנטס ניצחו 92:95 ואיזנו ל-3:3)

* דרון וויליאמס, שהתקשה מאוד בארבעת המשחקים הראשונים של הסדרה מול קירק היינריך (13 מ-39 מהשדה), המשיך ליהנות מהיעדרו של הרכז הוותיק וקלע 4 מ-8 בנוסף לחמישה אסיסטים כשנשמר על ידי נייט רובינסון.

* מרקו בלינלי היה אחראי, בקליעה או במסירה, ל-27 מתוך 54 הנקודות של שיקגו במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה קלעו הבולס רק 38 נקודות, כשהאיטלקי היה אחראי ל-11 בלבד.

* ג'ואקים נואה הצטרף לארטיס גילמור כשחקן היחיד בהיסטורייה של הבולס שרושם 10 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 חסימות במשחק פלייאוף.

ברוק לופז שחקן ברוקלין נטס מול שחקני שיקגו בולס. רויטרס
רוצים לשמור על אותה גישה. ברוק לופז/רויטרס

הקרב הצמוד על הזכות לפגוש את מיאמי בסיבוב השני יגיע לשיאו בלילה שבין שבת לראשון באולמה החדש של ברוקלין, שהיה אמור לארח באותה שעה הופעה של ריהאנה, אבל הניצחון בשיקגו שינה את התכניות. ההופעה נדחתה בשלושה ימים, והנהלת הנטס המתנצלת מיהרה להזמין את הזמרת למשחק בתור פיצוי.

"פשוט האמנו", אמר ג'ו ג'ונסון על הניצחון בעיר הרוחות. "האמנו אחד בשני, ועבדנו הרבה על המצב המנטלי באימון האחרון. ידענו שיותר מהכל, המשחק יוכרע בשאלה של מי ירצה לנצח אותו יותר". אנדריי בלאץ', שקבר זריקות עונשין מכריעות בסיום, הוסיף: "רוב האנשים הספידו אותנו כשפיגרנו 3:1, אבל המשכנו להילחם והראנו שיש לנו לב. עכשיו אנחנו צריכים לחזור הביתה עם אותו רעב ועם אותה גישה כדי לגמור את זה".

ג'ואקים נואה, שמילא כאמור את דף הסטטיסטיקה אבל גם רשם איבוד גורלי בסיום, אמר: "אנחנו קבוצה של לוחמים. אנחנו ממשיכים לקבל אגרופים בפרצוף, אבל אנחנו מכים בחזרה. אני גאה בקבוצה הזו".

ריהאנה מופיעה בטקס פרסי הגראמי ה-55, לוס אנג'לס, פברואר 2013. Kevork Djansezian, GettyImages
המעריצים יחכו עוד שלושה ימים. ריהאנה/GettyImages, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully