וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד נבחר פה אחד לתואר רוקי העונה

הרכז הנהדר של פורטלנד, שסיים את העונה עם ממוצעים של 19 נקודות ו-6.5 אסיסטים למשחק, הקדים את אנתוני דייויס

בליגת ה-NBA ממשיכים לחלק פרסים למצטיינים של עונת 2012/13, והלילה (בין רביעי לחמישי) הגיע תורו של רוקי העונה: דמיאן לילארד, שנבחר פה אחד על ידי העיתונאים בעלי זכות הבחירה והפך לרביעי אי פעם שרושם את ההישג המצוין הזה אחרי רלף סמפסון ב-1984, דייויד רובינסון ב-1990 ובלייק גריפין ב-2011. הרכז הנפלא של פורטלנד, שנבחר בבחירה השישית בדראפט האחרון, הקדים במירוץ את הבחירה הראשונה בדראפט, אנתוני דייויס מניו אורלינס. בכך נמשך רצף די מעניין: זו השנה הרביעית ברציפות בה הרוקי שקולע הכי הרבה נקודות בממוצע, לוקח הביתה את תואר רוקי העונה (לפני כן: קיירי אירווינג, בלייק גריפין וטייריק אוואנס).

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד זוכה בתואר ה-MVP של משחק השחקנים הצעירים. AP
עוד תואר לארון. לילארד/AP

לילארד, שהגיע ל-NBA ממכללת וובר סטייט הקטנטנה, ענה על כל הציפיות כבר מפתיחת העונה. בקיץ הוא נבחר ל-MVP של ליגת הקיץ, ואילו בבכורה הרשמית שלו הוא קלע 23 נקודות וחילק 11 אסיסטים מול הלייקרס (רק שני רוקיז נוספים בתולדות הליגה יכולים להתגאות בהישג דומה: אוסקר רוברטסון ואייזאה תומאס).

בסך הכל, העמיד העונה לילארד ממוצעים של 19 נקודות (43 אחוז מהשדה, 36.8 אחוז ל-3, 84.4 אחוז מהעונשין), 6.5 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק. משחק השיא שלו היה ב-10 באפריל, שוב מול הלייקרס, הפעם עם 38 נקודות ו-9 אסיסטים. היתה זו הפעם החמישית העונה שקלע 30 נקודות או יותר. לקראת תום העונה, הצליח אף הרכז לשבור את שיא השלשות של רוקי בעונה, ולהעמידו על 185 במספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully