וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד לי חזר, גולדן סטייט השלימה 2:4 על דנבר

הפורוורד ריגש כששב מהפציעה, הווריורס ניצחו 88:92 ויפגשו את הספרס. הנטס ניצחו 92:95 בשיקגו וכפו משחק שביעי

הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA המשיך להתארך גם הלילה (בין חמישי לשישי) כשברוקלין ניצלה בפעם השנייה מהדחה עם ניצחון 92:95 בשיקגו שאיזן את הסדרה בין השתיים ל-3:3 וכפה משחק שביעי ומכריע בלילה בברוקלין שבין שבת לראשון, שהמנצחת בו תפגוש את מיאמי. אבל מי שגנב את ההצגה במשחק השני היה דייויד לי, שחזר במפתיע לסגל של גולדן סטייט וסיפק מנת אנרגיה גדושה שתרמה לניצחון הנהדר 88:92 על דנבר שסגר עבור הווריורס ניצחון 2:4 בסדרה ושלח אותה למפגש בסיבוב השני מול סן אנטוניו, שתפתח את הסדרה בבית בלילה שבין שני לשלישי.

דייויד לי שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
לזה אף אחד באוקלנד לא ציפה. דייויד לי בחגיגות הניצחון/GettyImages

גולדן סטייט (6) - דנבר (3) 88:92 (2:4 לווריורס)

נתחיל כמובן בדייויד לי. הפורוורד שנפצע במשחק הראשון של הסדרה בשריר הירך והווריורס הכריזו שגמר את העונה הדהים את הקהל באוקלנד כשעלה לחימום יחד עם שאר שחקני הסגל וקיבל תשואות אדירות. באמצע הרבע הראשון כשהוא פשט את האימונית שלו והחל להתקרב לשולחן המזכירות האוהדים כבר יצאו מגדרם, וג'ורג' קארל מיהר לקחת פסק זמן כדי להרגיע את הרוחות. נדמה שזה כל מה שמארק ג'קסון ניסה להרוויח משובו המפתיע של לי, ששולב בסופו של דבר ל-87 שניות בלבד, בהן רשם ריבאונד אחד והחטיא את ניסיון הזריקה היחיד שלו.

והיה גם משחק. הנאגטס לא התרגשו מצהלות הקהל הנרגש והוליכו לאורך כל המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-40:42 לאורחים, שהיו נואשים להחזיר את הסדרה לקולורדו למשחק מכריע, אבל הרבע השלישי היה שייך ללוחמים, שהתפוצצו עם 20:33, והמשיכו בתנופה גם ברבע האחרון בו בנו יתרון של 62:80. אבל דנבר סירבה לוותר, ובניסיון קאמבק אחרון צימקה עד 88:90 חצי דקה לסיום, לפני שג'ארט ג'ק קבר שתי קליעות עונשין שקבעו את תוצאת המשחק.

סטפן קרי הוליך את המנצחים עם 22 נקודות (6 מ-14 מהשדה, כולל 4 מ-8 לשלוש), והוסיף גם 8 אסיסטים ו-7 איבודים. הרוקי דריימונד גרין תרם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים מהספסל, אנדרו בוגוט קלע 14 נקודות וקטף 21 ריבאונדים, 7 מהם בהתקפה. את דנבר, שסיימה עונה מופלאה עם אכזבה קשה, הוביל אנדרה איגודלה עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. טיי לוסון הוסיף 17 (7 מ-21), 6 אסיסטים ו-0 איבודים.

אנדרו בוגוט שחקן גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
משחק ענק. אנדרו בוגוט/רויטרס

שיקגו (5) - ברוקלין (4) 95:92 (3:3 בסדרה)

שמונה קבוצות בלבד בתולדות הפלייאוף חזרו מפיגור של 3:1 לניצחון בסדרה, והנטס עשו צעד ענק לעבר הצטרפות לרשימה הזו עם ניצחון קשה בעיר הרוחות. הבולס התקשו ללא לואל דנג וקירק היינריך הפצועים אבל נשארו בתמונה בזכות מרקו בלינלי וג'ואקים נואה, עד שאנדריי בלאץ' עמד בלחץ מקו העונשין בשניות האחרונות, והמקומיים בזבזו שלוש הזדמנויות לחזור - כולל כדור ביניים 3.6 שניות לסיום בפיגור שלוש נקודות.

דרון וויליאמס סיים עם 17 נקודות (5 מ-12) ו-11 אסיסטים, גם ברוק לופז וג'ו ג'ונסון הוסיפו 17 כל אחד, ג'ראלד וואלאס תרם 15 ובלאץ' רשם 10 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-19 דקות מהספסל. שחקן החמישייה היחיד שלא קלע בדאבל פיגרס היה רג'י אוונס שהסתפק ב-2 נקודות אבל הוסיף 15 ריבאונדים. מהעבר השני בלינלי רשם 22 נקודות (8 מ-21), 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, נייט רובינסון הוסיף 18, ונואה סיים עם 14 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חסימות.

דרון וויליאמס שחקן ברוקלין נטס מול ג'ואקים נואה שחקן שיקגו בולס. GettyImages
שוב חמקו מהדחה. דרון וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully