וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תמכור את וייה וסאנצ'ס? הקהל רוצה את איסקו

הקטאלנים מתחילים לחשוב הלאה: מלבד צמד החלוצים, גם פברגאס עשוי לעזוב ובלם צפוי להגיע ולהחליף את פויול. האוהדים מעדיפים את קשר מלאגה על פני גארת' בייל

ברצלונה תקווה לחגוג ביום ראשון את הזכייה באליפות ספרד אם תנצח את בטיס וריאל מדריד תאבד נקודות מול ויאדוליד במוצ"ש, אבל התחושות הקשות מההשפלה הכפולה מול באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות לא עוזבות את הבלאוגרנה, שמתכוונים על פי ההערכות בספרד לפתוח את הארנק הקיץ כדי לרענן את השורות ולהסתער מחדש על ליגת האלופות.

ב-'אל מונדו דפורטיבו' ניתחו את "מבצע ההחתמות" שעומד על הפרק עבור ראשי בארסה, כשהשאלה הראשונה שמטרידה אותם היא בגזרת השוער - האם להחתים כבר הקיץ שוער בכיר במקומו של ויקטור ואלדס, שהצהיר על כוונתו לעזוב בתום העונה הבאה ולמכור את ואלדס למרבה במחיר, או לאפשר לו לנטוש ללא תמורה בקיץ הבא.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה מאוכזב. GettyImages
השאלה הכי בוערת. ויקטור ואלדס/GettyImages

על פי הדיווח, חוסר היציבות של דויד וייה ואלכסיס סאנצ'ס עשוי להציב אותם ברשימת המועמדים למכירה, כשהמטרה העיקרית לחיזוק בחוד ממשיכה להיות ניימאר. אנדוני זוביזארטה ייאלץ לחפש גם בלם בכיר במקומו של קרלס פויול הדועך, וגם קשר התקפי נוסף נמצא בתכניות של האלופה שבדרך.

ובינתיים מי שאולי רומז משהו לגבי עתידו המעורפל הוא ססק פברגאס, שמספר שהוא עצמו יודע איפה הוא יהיה בשנה הבאה, אבל הוא מסרב לספר על כך. "השמועות שאני עוזב? אני לא שם לב למה שאומרים או מה שנכתב עליי. אני היחיד שיודע איפה אני אהיה בעתיד". כזכור, הקשר מסיים חוזה ב-2016, אבל שמו כבר עלה כמי שעשוי לחזור לארסנל בעונה הבאה, כשגם מילאן נמצאת ברשימת המתעניינות.

באתר האינטרנט של העיתון הציבו בפני אוהדי הקבוצה סקר נפרד לגבי זהות שחקן הרכש המועדף עליהם בכל עמדה, והמנצחים היו כדקלמן: בין החלוצים ניימאר (45%) הקדים את רוברט לבנדובסקי (27%), קון אגוארו (7%), רדמאל פלקאו (5%) ו-ווין רוני (4%). בין הקשרים איסקו (43%) נבחר לפני גארת' בייל (24%), אילקאי גונדואן (21%) ודויד סילבה (8%), בין הבלמים מאטס הומלס (59%) זכה לעדיפות על פני טיאגו סילבה (35%) ו-וינסנס קומפני (3%), ובין השוערים ניצח בגדול דויד דה חאה (74%) לפני ויסנטה גואיטה (18%).

שחקן מלאגה איסקו חוגג שער. רויטרס
הפייבוריט של האוהדים. איסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully