וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 3:4 את ויאדוליד

הבלאנקוס שכחו מההדחה מליגת האלופות עם ניצחון ביתי שמיני רצוף. רונאלדו כבש צמד. דפורטיבו ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0

מאוכזבת מההדחה בחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד שבה הערב (שבת) לליגה הספרדית והצליחה לדחות עוד קצת את חגיגות האליפות הצפויות של ברצלונה. הבלאנקוס אירחו את ויאדוליד ממרכז הטבלה, בידיעה שהפסד שלה, בצירוף ניצחון של ברצלונה (שארח את בטיס ביום ראשון), יבטיח לקטלאנים את תואר האליפות. צמד של רואנלדו, שער של קאקא ושער עצמי של מארק ואליינטה העניקו לריאל מדריד ניצחון 3:4, והבלאנקוס רשמו ניצחון שמיני רצוף בברנבאו.

אתלטיקו מדריד, שעדיין נושפת בעורפה של היריבה העירונית בקרב על המקום השני, התארחה בריאזור אצל דפורטיבו לה קורוניה, לה יש מטרה משלה - לעלות מעל הקו האדום. בתום משחק סוער שלווה בשערוריות שיפוט, נפרדו השתיים ב-0:0 שלא ממש עזר לאף אחת מהן, ועתה אתלטיקו רחוקה 8 נקודות מריאל.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פפה וקאקה. רויטרס
סיום מתוק לשבוע עגום. רונאלדו חוגג עם פפה וקאקה/רויטרס

ריאל מדריד - ויאדוליד 3:4

הבלאנקוס הגיעו למשחק עם רצף של שבעה ניצחונות בברנבאו, ויאדוליד, לעומת זאת, ניצחה רק אחד מתשעת המשחקים האחרונים שלה, ואילו ניצחון החוץ האחרון שלה על ריאל היה לפני 13 שנים. ז'וזה מוריניו שגם הוא מוזכר השכם וערב כמועמד לצ'לסי, העניק מנוחה לכמה שחקני מפתח. סרחיו ראמוס החמיץ את המשחק בעקבות פציעה קלה, כמו גם אלברו ארבלואה ומרסלו. הפתיחה הייתה של האורחים, כשבדקה ה-8 הברנבאו הושתק עם שער של אוסקר גונזלאס. חילופי מסירות בהגנת ריאל הסתיימו בהקפצה מיותרת של ריקרדו קראבליו. אוסקר, שלחץ על שחקני הגנת ריאל, חטף מהפורטוגלי את הכדור, שעט לרחבה ובעט מזווית קשה כדור מדויק שהכניע את דייגו לופס וקבע 0:1 לאורחים.

ריאל החלה ללחוץ כשקאקה ורונאלדו הכתיבו את הקצב, ובדקה ה-27 נרשם שוויון 1:1 משער עצמי של מארק ואליינטה, שהסיט לתוך שערו כדור מסובב שבעט למסגרת די מריה, מצד ימין של הרחבה. בדקה ה-32 הבלאנקוס הצליחו לחולל מהפך ועלו ל-1:2. כריסטיאנו רונאלדו הרשית את שערו ה-52 העונה כשנגח בעוצמה פנימה כדור שהרים לו אנחל די מריה. התשובה של ויאדוליד הייתה חדה ומהירה. בדקה ה-35 חאבי גוארה קיבל מסירה מאוסקר ושלח את השפיץ של הנעל כדי להשוות ל-2:2. בדקה ה-44 לרונאלדו הייתה אפשרות להעלות את ריאל ליתרון אולם כדור חופשי אדיר שבעט נעצר במשקוף והמחצית הראשונה הסתיימה ב-2:2.

קשר ריאל מדריד קאקה חוגג שער. רויטרס
הכתיב קצב ובא על שכרו. קאקה/רויטרס

ריאל מדריד פתחה מצוין את המחצית השנייה וכבר בדקה ה-49 החזירה לעצמה את היתרון. קאקה קיבל כדור ברחבה מדי מריה, בעט כדור חזק לפינה הרחוקה של מרלו, שהדף את הכדור לשערו והמארחת עלתה ל-2:3. ריאל המשיכה ללחוץ ולשלוט בכדור ובדקה ה-70 רונאלדו השלים צמד ושער 53 העונה כשהעלה את ריאל ל-2:4, לאחר שנגח פנימה כדור קרן שהרים מסוט אוזיל. כשהיה נדמה כי ריאל משייטת לניצחון הגיע שער מצמק מפתיע בדקה ה-87 מבעיטת וולה אדירה של יואיס ססטרה, שצימקה ל-4:3. ויאדוליד ניסתה לחולל סנסציה ולהשוות עד לסיום, אבל המארחים שמרו על קור רוח, הניעו היטב את הכדור ורשמו ניצחון ביתי שמיני ברציפות עם 3:4.

קשר ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו נוגח לשער ויאדוליד. רויטרס
ראש הזהב. רונאלדו משלים צמד ונוגח את שערו ה-53 העונה/רויטרס

אחרי ההדחה מליגת האלופות, הניצחון מעניק לריאל מדריד מעט נחת בסופו של שבוע לא קל ולקראת קיץ מורכב ומסובך. הדיווחים האחרונים על מועמדותו של קרלו אנצ'לוטי מתחזקים, ובראיון שהעניק לרשת 'סקיי' הבריטית התייחס האיטלקי לדיווחים האחרונים, ולא הכחיש: "יהיה קשה מאוד לומר לא למועדון כמו ריאל מדריד. אני לא יודע אם העתיד שלי יהיה שם, בעבר כבר הייתי קרוב לריאל מדריד, אך בסופו של דבר חתמתי בצ'לסי".

שחקן אתלטיקו מדריד פלקאו (שמאל) נאבק בשחקן דפורטיבו לה קורוניה אייטמי (שמאל). רויטרס
השופט גנב להם את ההצגה. פלקאו מול אייטמי/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 0:0

הקולצ'ונרוס עדיין זוממים לגנוב מריאל את המקום השני, אולם התיקו המאכזב מותיר אותם שמונה נקודות מאחורי היריבה השנואה. החבורה של דייגו סימאונה נתקלה במשוכה לא קלה - דפור, שכבר צללה עמוק למאבקי התחתית והייתה נראית בשלב כלשהו כיורדת בטוחה, אך הצליחה לאסוף כוחות אחרונים ובמחזור הקודם נצמדה לסלטה ויגו שנמצאת מעל הקו האדום לאחר 1:1 בבטיס. בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן אתלטיקו תמיד יצאה עם ידה על העליונה, ובפעם האחרונה זה הסתיים ב-0:6 מוחץ של הקבוצה מבירת ספרד, אולם הפעם הנקודות התחלקו בין שתי היריבות.

קצב המשחק היה מצוין ושתי הקבוצות חיפשו את השער. בדקה ה-15 דפו הייתה קרובה לעשר יתרון כשאיוסה דיאס בעט היטב מחוץ לרחבה, אולם שוער אתלטיקו טיבו קורטואה קלט. המארחת הגיעה למצבים ליד שער האורחים אך ראול גרסיה ודייגו גודין לא הצליחו לתרגם זאת לשער. בדקה ה-33 גאמה ספק הוכשל ברחבה על ידי מיראנדה, ולמרות מחאת אוהדי דפו השופט לא שרק לפנדל. המחצית השנייה נפתחה בשליטה של דפורטיבו, אשר טענה בדקה ה-58 לנגיעת יד ברחבה של פיליפה לואיס, אולם השופט לא שעה לטענותיה. בדקה ה-80 אתלטיקו הייתה קרובה לשער יתרון, אולם טיל שבעט גבי נעצר במשקוף שערה של דפו. בדקה ה-89 אתלטיקו כבר חשבה שתשיג ניצחון, אבל השופט פסל שער של מירנדה בטענת נבדל, שספק גדול אם היה. בתוספת הזמן עוד טעות של השוםט הכריעה את גורל המשחק, כשהפעם דפורטיבו קופחה לאחר שכדור שבעט אבלדו פביאנו פגע בידו של פרנסיסקו טורס ברחבה אך לא נשרק פנדל לחובת האורחים. בסיום המשחק הסוער נפרדו הקבוצות ב-0:0.

במשחקים נוספים:

ולנסיה - אוסאסונה 0:4
לולנסיה: רוברטו סולדאדו (39), ריקרדו קוסטה (44), אבר באנגה (60), ז'ונאס (90).

גרנאדה - מלאגה 0:1
לגרנאדה: אודיון איגהלו (28)

איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. AP
רוצים להתרחק עוד קצת מהתחתית הבוערת. איקר מוניאין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully