וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד: "פרידה עצובה מבארסה", "הנס לא הגיע"

בספרד ביכו את הדחת הקטאלנים מהצ'מפיונס. וילאנובה: "מסי לא נפצע, הוא לא הרגיש טוב". וייה: "החיסרון של מסי לא תירוץ"

ביממה שאחרי ההדחה מליגת האלופות, ברצלונה נותרת מעט בהלם. הקטאלנים שהגיעו לגומלין בקאמפ נואו עם פיגור של 4:0 הציגו עוד משחק לא טוב, ספגו 3:0 מבאיירן מינכן שהעפילה לגמר ליגת האלופות, והודחו מאירופה בדרך למה שנראה כמו העברת השרביט.

אלכס סונג, ויקטור ואלדס, ברצלונה. רויטרס
העברת השרביט? ברצלונה מודה לקהל בסיום המשחק/רויטרס

לא מעט עניין גררה ההחלטה של טיטו וילאנובה לספסל את ליאונל מסי שנשאר על הספסל במשך 90 הדקות. בניגוד לדיווחים המוקדמים, טוען וילאנובה כי ההחלטה לא לשתף את מסי לא נבעה מפציעה של הארגנטינאי. "מסי לא נפצע, אבל הוא לא הרגיש טוב, וחשבתי שבמצב שלו הוא לא יעזור לקבוצה", אמר וילאנובה לעיתונאים לאחר המשחק. "הוא שיחק בבילבאו מכיוון שהוא היה במצב טוב יותר, אבל בסוף המשחק הוא הרגיש כאבים מוזרים. אם היה לנו עוד סיכוי להגיע לגמר, היינו לוקחים סיכון ומשתפים אותו".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
"הוא שיחק בבילבאו מכיוון שהוא היה במצב טוב יותר, אבל בסוף המשחק הוא הרגיש כאבים מוזרים". ליאונל מסי/AP

דויד וייה שקיבל את ההזדמנות בהרכב לא הצליח לשנות הרבה: "הם היו טובים יותר בשני המשחקים, וחייבים להודות בכך. אנחנו עצובים מכיוון שהיינו קרובים לוומבלי, אבל הגיע להם לנצח ואנחנו צריכים לברך אותם על כך. ניסינו לתקוף מההתחלה כדי להוריד את היתרון שלהם במהירות, אבל ההבדלים היו גדולים מדי בסוף. מסי רצה לשחק, אבל במהלך היום הוא ידע שהוא לא יוכל לעשות זאת. זה לא תירוץ, אפילו אם הוא הכדורגלן הטוב בעולם. עכשיו אנחנו חייבים לשכוח מליגת האלופות ולהתמקד בליגה. יש עדיין רגעים שמחים רבים שאנחנו צריכים לחוות ואנחנו קרובים לזכות באליפות".

צ'אבי ניסה להסביר את המפלה ואמר: "באיירן משחקת ברמה פשוט מדהימה עכשיו, ואין ספק שמגיע לה לעלות לגמר. היו חסרים לנו כמה שחקנים חשובים כמו בוסקטס, אבידל, פויול ומסצ'ראנו, אבל באיירן פשוט היתה חזקה יותר מנטלית ופיזית". כשנשאל על עתיד המועדון, השיב: "לא צריך להיות דרסטיים. אני תמיד אופטימי וחושב שהקבוצה הזאת יכולה לנצח".

שחקן ברצלונה דויד וייה. GettyImages
"עכשיו אנחנו חייבים לשכוח מליגת האלופות ולהתמקד בליגה". דויד וייה/GettyImages

הכותרות ברחבי ספרד לא ריחמו על ברצלונה האומללה. "באיירן שוב רקדה מול ברצלונה. זו עוד השפלה לברצלונה, שעוזבת את ליגת האלופות עם 7:0 מביך. פרידה עצובה מבארסה", נכתב ב'אס'. "הנס לא הגיע בסופו של דבר", נכתב ב'אל מונדו דפורטיבו'. "מולר סיפק עוד הוכחה לדומיננטיות של באיירן. "לא ייאמן, באיירן שוב נראתה גדולה על ברצלונה", זעקה הכותרת ב'ספורט' המזוהה עם ברצלונה.

בין שיאי השפל של ברצלונה אמש נמצאים הנתונים הבאים: זהו הפסד הבית הראשון של ברצלונה בליגת האלופות אחרי 21 משחקים רצופים, זה ההפסד הביתי הגבוה ביותר שלה בבית באירופה מאז התבוסה 4:0 לדינמו קייב בנובמבר 1997. בנוסף, הקבוצה האחרונה שסיימה חצי גמר אירופי בהפרש שערים של מינוס שבע היתה צסק"א סופיה, ב-1982, שהובסה גם היא על ידי באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully