וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "עדיף להחליט לעזוב, מאשר יחליטו בשבילך"

מאמן ברצלונה לשעבר, התראיין בארגנטינה ושחרר הצהרות מפתיעות על ימיו בקאמפ נואו: "תקופתי שם הסתיימה"

ההדחה המשפילה של ברצלונה מליגת האלופות על ידי באיירן מינכן עם ההפסד הביתי 3:0 (0:4 במשחק הראשון), הגבירה את הגעגועים בקאמפ נואו לפפ גווארדיולה, המאמן המצליח בתולדות המועדון שהתפטר במפתיע בקיץ. גווארדיולה, נמצא בימים אלו בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה משם הוא ראה כיצד המועדון בו גדל מושפל על ידי המועדון הבא שלו. רגע לפני שיחל את הקדנציה שלו כמאמן באיירן מינכן, גווארדיולה התראיין לכלי תקשורת בארגנטינה והתייחס בעיקר לתקופה שלו במועדון הקטלאני.

פפ גווארדיולה. רויטרס
היו לי יחסים נהדרים עם האנשים איתם עבדתי, אהבתי את השחקנים והם אהבו אותי" גווארדיולה בארגנטינה/רויטרס

"זמני בברצלונה הסתיים", אמר פפ ושחרר הצהרה די מפתיעה שאולי מרמזת על סיבת עזיבתו בקיץ: "גדלתי בברצלונה ועברתי שם תקופה נפלאה. עדיף לקחת החלטה לעזוב, מאשר ההחלטה נלקחת עבורך. הייתה לי תקופה טובה בברצלונה והייתי מאושר".

גווארדיולה החמיא לאנשים איתם עבד ואמר: "היו לי יחסים נהדרים עם האנשים איתם עבדתי, אהבתי את השחקנים והם אהבו אותי. הם לא איבדו את התשוקה למשחק שאיפיינה אותם כשהיו ילדים ושיחקו אצלי במחלקות הנוער. בברצלונה, הדברים הלכו טוב מאוד, אני נמצא איפה שאני נמצא כי זכינו בדברים גדולים, אחרת הייתה מקבל בעיטה".

המאמן סירב להתייחס למועדון החדש שלו ואמר: "זו תהיה טעות לדבר על באיירן מינכן. כשאהיה שם אדבר עליהם". על הסיכויים של ספרד לזכות במונדיאל הקרוב בברזיל, אמר פפ: "ספרד היא הפייבוריטית לזכות במונדיאל. גרמניה, ברזיל וארגטינה תהיינה המועמדות הבכירות לסכן אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully