וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל סמרטוטים מבוהלים, אבוטבול פושע ושחקן מגעיל"

במכבי תל אביב חגגו עוד נוקאאוט ליריבה העירונית: "זה היה דרבי קל מאוד, אם היינו יותר מרוכזים היינו נותנים להם חמישייה". וזעמו על האגרסיביות של אבוטבול: "כל מה שנשאר לו זה לכסח, איך הוא מעז לדבר על החגיגות של זהבי?". אלברמן: "הם ניסו להפוך את המשחק לברוטלי"

one

מכבי תל אביב שמרה אמש (שבת) על פער 10 הנקודות בראשות הטבלה עם 0:2 קליל בדרבי מול הפועל תל אביב, ועשתה צעד גדול נוסף לעבור אליפות ראשונה מזה עשור. כ-1,000 מאוהדי הקבוצה הגיעו אחרי המשחק לקרית שלום, ומיד עם הגעת אוטובוס השחקנים למתחם פתחו האוהדים בקבוקי שמפניה ונשאו את השחקנים על הכתפיים מהאוטובוס לתוך חדרי ההלבשה תוך כדי שירה אדירה וריקודים.

הצהובים השתלטו על המשחק מהרגע הראשון בראשות דור מיכה, שהיה המצטיין במגרש אחרי שהוקפץ להרכב מספר דקות לפני שריקת הפתיחה, בעקבות פציעתו של מונס דאבור. מיכה, שסיים עם שער ובישול והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה, בלט לצד ערן זהבי, שכבש שער מול האקסית וחגג בטירוף מול שער 11, וגל אלברמן שעלה פצוע ונתן את כל כולו.

גם שחקני החלק האחורי, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, שרן ייני ויואב זיו, קיבלו מחמאות על שחיסלו בקלות כל נסיון של האדומים לתקוף. טיבי יחמיץ את המשחק הקרוב נגד בני יהודה בשל צבירת כרטיסים צהובים. מי שעוד קיבל מחמאות הוא אלירן עטר, שאמנם לא כבש, אך הטריד שוב ושוב את ההגנה של פרדי דוד, כשהוא מוסיף גם סגירה טובה על מגני הפועל בחלק האחורי. עטר הגיע לשיאו בדקה ה-88 כשעשה ספרינט על 70 מטרים, רק כדי לגלוש ברגע האחרון לרגליו של טיאגו קוסטה שניסה להבקיע מתוך הרחבה.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (שמאל) עם ערן זהבי (ימין). ברני ארדוב
עוד דרבי חד צדדי. זהבי ואוסקר/ברני ארדוב

"זה היה דרבי קל מאוד", אמרו במכבי אחרי משחק. "השחקנים של הפועל נראו מבוהלים, הם סמרטוטים ששיחקו בונקר מכוער ורק העיפו כדורים ליציעים כדי לא לספוג עוד שערים. זה היה משחק במעמד צד אחד בלבד. אם היינו קצת יותר מרוכזים היינו נותנים להם חמישייה".

במכבי תל אביב התקשו להבין כיצד שי אבוטבול, שביקר בסיום את החגיגות של זהבי, לא קיבל כרטיס אדום לאחר שבעט בצורה מכוערת בחברו לשעבר. "איך אבוטבול בכלל מעיז לדבר על זהבי ולהעביר ביקורת על החגיגות שלו? " אמר אחד השחקנים. "אבוטבול פושע, שחקן מגעיל, שהיה צריך לקבל שני אדומים במשחק הזה. הוא כנראה היה מאוד מתוסכל על זה שהוא היה חלש במשחק ולכן כל מה שנשאר לו זה לכסח. הוא כנראה שכח איך שברו לו רגל בכניסה מכוערת ולא למד לקח מזה. שימשיך להתבכיין, זה כל מה שנשאר לו לעשות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן זהבי מכבי תל אביב כובש מול שי אבוטבול אפולה אדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הוא היה צריך לקבל שני אדומים במשחק הזה". אבוטבול/ברני ארדוב

"ברגע ששחקני הפועל הבינו שהם לא יכולים לחזור למשחק, הם ניסו להפוך את המשחק לברוטלי", אמר אלברמן. "אנחנו מעדיפים לא להתעסק בזה. הכי חשוב זה שכולם סיימו את המשחק בריאים, גם בצד שלנו וגם בצד שלהם, מי מורחקים ובלי יותר מדי בלאגן. אני שמח שזה נגמר בצורה ספורטיבית. מבחינתנו ניסינו לאורך כל המשחק להיצמד לתכנית המשחק שלנו. הם ניסו להיגרר למשחק ברוטלי ואני שמח שבסופו של דבר הצלחנו לנצח".

אלברמן היה בספק למשחק וההחלטה על שיתופו נפלה רק אתמול: "מהמשחק בקרית שמונה אני סוחב כאבים במפשעה. ביום חמישי לא האמנתי שאוכל לשחק, אבל ביום שישי המצב כבר השתפר. הצוות הרפואי נתן לי טיפול יוצא מהכלל ביומיים האחרונים ולמעשה העמיד אותי על הרגליים. אני שמח שבסופו של דבר הצלחתי להשלים את המשחק. ברגע שהבנתי שאני לא מסכן את עצמי ושאני כשיר ויכול לעזור לקבוצה, אז לקחתי את ההחלטה לעמוד לרשות המאמן".

על השיפור של הצהובים במשחקי הדרבי אמר אלברמן: "אני הייתי גם בצד השני. בשנתיים הראשונות שלי במכבי, בלשון המעטה לא כל כך הלך לנו במשחקי הדרבי. השנה אנחנו מרגישים מפתיחת העונה שלא משנה באיזה משחק מדובר, אנחנו באים עם המון ביטחון ושקט נפשי ובטח ובטח לפני דרבי. אנחנו מגיעים חדורי אמונה שאנחנו קבוצה טובה יותר. אומרים שלדרבי חוקים משלו אבל אנחנו באים עכשיו עם האמונה הזו וזה מלווה אותנו בצורה טובה. אני חושב שבשני המשחקים האחרונים התוצאות הצדיקו את עצמן וניצחנו בזכות. ניצחנו, לקחנו שלוש נקודות וגם הקהל שמח ומאושר, יש לנו עוד משימות וכבר בשבת מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד בני יהודה, שנצטרך מהר מאוד להתרכז בו".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לקחתי את ההחלטה לעמוד לרשות המאמן". אלברמן/ברני ארדוב

הקשר ניסה להסביר את האיפוק של המועדון בניגוד לשנים הקודמות: "אני חושב שזה משהו שמאפיין אותנו לאורך כל העונה. אנחנו משחקים מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון באותה שיטה ובאותה הדרך ולא סוטים מהדרך שלנו. אני יכול להבטיח שזה מה שיהיה עד סוף העונה. לא משנה איך העונה הזו תסתיים, אנחנו נשחק באותה צורה ואותה דרך, עד שריקת הסיום של העונה".

אלברמן התייחס לאלפי האוהדים שמיאנו במשך דקות ארוכות לעזוב את האצטדיון אחרי שריקת הסיום: "אני חושב שאחרי שנים רבות של כישלון, הקהל הזה צמא להצלחות והוא רוצה ליהנות מהרגע הזה. אני חושב שמגיע לכולם כל הכבוד, על זה שהם באים שבוע אחרי שבוע ומעודדים אותנו בבית ובחוץ. אנחנו נמצאים כאן הרבה בזכותם והם רוצים להנות מזה כמונו, ואנחנו מאוד מאוד שמחים לעבור את החוויה הזו יחד איתם. אני מקווה שעוד מחכים לנו ימים יפים ביחד".

על הפער בן 10 הנקודות ממכבי חיפה בראשות הטבלה אמר הקשר: "אנחנו לא מתעסקים ביריבות שלנו ולא נותנים לדיבורים להלחיץ אותנו. כבר היו הרבה תאוריות במהלך השבוע, שהפער ירד לשבע נקודות ושנפסיד לקרית שמונה ואז נבוא לדרבי בשבת וזה כבר יהיה ארבע הפרש בלבד. זה לא רציני, אנחנו לא מתעסקים בזה ולא מתייחסים לזה. אנחנו במצב כיום שבו אנחנו יכולים להסתכל אך ורק על עצמנו, ככה שאנחנו לא מתעסקים בחישובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully