וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "זהבי לא רגיש, שילמד מרונאלדו"

שי אבוטבול התייחס לחגיגות של האקס והתגונון: חיפשתי רגליים? לא זכור לי שמישהו שבר רגל". דוד: "מאכזב ומתסכל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב רצתה להפגין נוכחות בדרבי, אבל בסופו של דבר היה זה שוב דרבי במעמד צד אחד. האדומים הפסידו הערב (שבת) 2:0 בבלומפילד למכבי תל אביב, שהייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק וגם כבשה מרגלי ערן זהבי (31) שחגג מול אוהדיו לשעבר ודור מיכה (59). פרדי דוד חווה הפסד ראשון כמאמן הפועל תל אביב, אבל עדיין בטוח במקום השלישי לאור הפסדה של עירוני קרית שמונה בקרית אליעזר.

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
הפסד ליגה ראשון. דוד/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב, היה לנו חוסר שקט בהנעת הכדור והיינו פחות ממושמעים במרכז המגרש. במחצית השנייה פתחנו לא רע ואז ספגנו שער לא מחויב למציאות, שגמר את המשחק. מתסכל, מאכזב, רצינו להחזיר לקהל הגדול שרצה שנביא נקודות בדרבי, אבל אני לא שוכח, המטרה שלנו היא אירופה ונמשיך בכל הכוח להיאבק על המקום השלישי. לא הייתי ממהר לסכם, יש מספיק נקודות בקופה ויהיה מאבק עד הסוף. צריך להרים את השחקנים חזרה, כי אחרי תקופה לא רעה בכלל שיחקנו פחות טוב והפסדנו".

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול: "יש אמנם פערים, מכבי באמת שיחקו יותר טוב. אנחנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו. אכזבנו אותם. עכשיו לבוא ולנתח מה לא עבד זה מוקדם. לא עבדו דברים, לא הלך מה שרצינו. כדורגל זה כמו בחיים, הגלגל מסתובב. היו תקופות שאנחנו היינו יותר טובים ועכשיו זו תקופה שמכבי מנצחת בדרבי. מכבי השנה יותר טובה, אין מה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ערן זהבי מכבי תל אביב כובש מול שי אבוטבול אפולה אדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אבוטבול ואדל מביטים בזהבי. אוטוטו הוא כובש/ברני ארדוב

אבוטבול נשאל על העבירות הגסות שביצע בדקות הסיום, והשיב: "אני אראה את זה בטלוויזיה ואז אגיב אם חיפשתי רגליים או לא. אני באתי לשחק כדורגל וכל השאר לא מעניין אותי. לא זכור לי שמישהו שבר רגל. זה דרבי, זה הכדורגל".

"דווקא במשחקים האחרונים התקדמנו, חיברנו שלושה ניצחונות, אבל היום זה לא היה זה. צריך להתאושש, יש עוד מטרות העונה ואני מקווה שנשיג אותן". על החגיגות של ערן זהבי אמר אבוטבול: "סוג של כאב, אבל הוא בחר ככה וטוב לו כנראה. הייתי מצפה ממנו להרבה דברים אבל לא אפרט. הוא בחר ללכת בדרך הזאת אבל היה צריך לשמור על קצת צניעות וכבוד למקצוע. אני לא כועס ולא פגוע ממנו. בדרבי הקודם כבר בדקה השביעית הוא חימם את הקהל של מכבי, אני חושב שצריך קצת כבוד למקצוע. ראינו בעולם דוגמאות להתנהגות ספורטיבית כמו אצל רונאלדו ואחרים, ויש לו מה ללמוד מהם".

אלמוג כהן, שהפסיד דרבי שני בהפועל, צייץ: "מאוכזב מעצמי מאוד, משחק חלש. מצטער בפני הקהל שתומך בכל מצב".

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ואחר כך רץ לחגוג עם אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully