וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "הראינו בבירור מי טובה יותר, תל אביב צהובה"

דור מיכה מודה שהאליפות בדרך למכבי תל אביב. זהבי: "אני לא חגגתי מולם בכוונה, אבל למה שאוריד את החיוך מהפנים שלי?"

צילום ועריכה: קובי אליהו

השליטה של מכבי תל אביב בעיר ובליגה נשמרה. הצהובים ניצחו הערב (שבת) 0:2 את הפועל תל אביב בדרבי ונותרו בפער 10 נקודות בפסגה על פני מכבי חיפה, כשלסיום העונה נותרו עוד שישה מחזורים בלבד. ערן זהבי כבש וחגג מול האקסית בדקה ה-31, דור מיכה (פתח רק בגלל מתיחה של מונס דאבור בחימום) הכפיל בדקה ה-59 ומכבי תל אביב קרובה לאליפות ראשונה זה עשור.

דור מיכה (מרכז) חוגג שער בדרבי. ברני ארדוב
תל אביב שוב צהובה. יואב זיו, דור מיכה, ערן זהבי/ברני ארדוב

המאמן אוסקר גרסיה סיכם: "תמיד טוב לנצח בדרבי, זה לא קל לנצח פעמיים בשנה בדרבי בליגה. לשחקנים מגיע לחגוג. מיכה היה מצוין, לא רק היום, אלא בכלל בתקופה האחרונה. רציתי את מונס כדי להכניס מחץ להתקפה, אבל דור שיחק מצוין וזו ברכה למאמן כשיש הרבה שחקנים שיכולים לשחק ולתרום. משחק המסירות שלנו היה טוב, ולהפועל היה קשה לזכות בכדור. אני רוצה שהשחקנים יתמקדו במשחק הבא, זה הכי חשוב. כשבאתי רציתי לעבוד טוב כדי שיזכרו אותי, ואני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה".

דור מיכה, כובש השער השני, הוסיף: "לא יודע אם לקרוא לזה מזל, אבל יצא ככה ששיחקתי ואני מאושר שעזרתי לקבוצה לנצח בדרבי. מילדות אני מקווה לכבוש בדרבי וזה קרה. אנו בדרך הנכונה, צריך לקרות משהו בלתי רגיל כדי שנפספס את זה העונה. אחרי הרבה שנים שלא ניצחנו דרבים, אז עשינו סוג של מהפך בעיר. לא היה ספק לרגע מי הקבוצה הטובה במגרש. אנחנו מתקרבים בכל שבוע ומוכיחים שמגיע לנו. נחכה קצת עם החגיגות. זה קרוב, אבל נחכה".

מיכה הוסיף ואמר כי "הראינו מהרגע הראשון מי הקבוצה הטובה על המגרש. לא היה ספק לרגע מי יותר טובה. זה דרבי שני ברציפות שאנחנו מנצחים, אז השנה בטח שתל אביב צהובה. אנחנו מתחילים להריח את האליפות, מתקרבים לזה ואנחנו בדרך הנכונה. צריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שלא נשיג את המטרה הזאת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. מגד גוזני
תמיד טוב לנצח דרבי. אוסקר גרסיה/מגד גוזני

ערן זהבי לא שמר חסד לקבוצתו לשעבר והתנהג כצהוב ותיק: "אני שמח שעדיין לא הפסדתי דרבי בליגה. אני מאושר, קיבלו אותי פה יפה ואני מנסה להחזיר בכל משחק. אני חושב שמקבלים תשובות כל שבת במגרש. אתם תגידו 'אליפות' ואנחנו ננסה לנצח במשחק".

שי אבוטבול, שביצע כמה עבירות אלימות על זהבי במהלך המשחק, אמר בסיום ש"זהבי היה צריך לשמור על צניעות", במהלך חגיגות השער הראשון. זהבי אמר כי "זאת החלטה שלו מה להגיד. אני לא רוצה להתייחס לזה. למה שאני אוריד את החיוך מהפנים שלי? אני שמח מאוד, מצליח מאוד במקצוע שלי, נתתי גול ואני שמח עם הקהל שלי. אני מייצג מועדון ואני מחויב למועדון הזה במאה אחוז. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים ולחשוב מה שהם רוצים. אני לא חוגג בכוונה בגלל אף אחד, אני חוגג כי הבקעתי שער מול הקהל שלי וזה מה שאני צריך לעשות כמקצוען".

כשנשאל האם חגג בצורה מיוחדת בגלל שזה היה מול הפועל אמר זהבי: "ממש לא. קודם כל זה דרבי. גם כשהבקעתי במדי הפועל בדרבי שמחתי באותה התלהבות. לא חושב שיש הבדל בין החגיגות וזה שהם רוצים לראות את זה ככה זו החלטה שלהם".

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"אני מייצג מועדון ואני מחויב למועדון הזה במאה אחוז". זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully