וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: כיאל בהרכב במקום זהבי

22.3.2013 / 6:00

מאמן הנבחרת ביצע שינוי הגנתי בתוכניות. גוטמן לשחקנים באסיפה האחרונה: "תהיו קרובים, שחקו חזק ותאמינו"

קובי אליהו

"גם אם ניקלע למצב של פיגור חלילה, הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא שלא נסטה מהדרך. ראיתם נגד פינלנד מה קורה כשקבוצה שומרת על הדרך שלה גם אחרי שהיא סופגת. הכי חשוב שתהיו קרובים אחד לשני. שחקו חזק, תהיו אגרסיביים ותאמינו". זה המסר העיקרי אותו העביר מאמן הנבחרת אלי גוטמן לשחקנים באסיפה לקראת המשחק היום מול פורטוגל (14:45, ערוץ 1)

בנבחרת משוכנעים שעדן בן בסט יוכל לפתוח היום בהרכב, לאחר שהתברר כי אין פגיעה משמעותית בגיד האכילס. המאמן התלבט אתמול שוב בנוגע לשחקן שיתופקד לצד ביברס נאתכו. בסופו של דבר הוחלט לפתוח עם בירם כיאל על חשבונו של ערן זהבי שהשיקול המרכזי שעמד לעיני גוטמן היה חיזוק השמירה במרכז השדה אבל יקשה על הנבחרת לצאת קדימה. המאמן מעדיף את זהבי אבל שוקל שינוי של הרגע האחרון.

שחקני נבחרת ישראל (משמאל לימין) עדן בן בסט, ליאור רפאלוב, בירם כיאל, ביברם נאתכו. קובי אליהו
יסתנן להרכב ברגע האחרון? כיאל/קובי אליהו

שרן ייני זכה ללא מעט שיחות מוטיבציה מאנשי הנבחרת ביממה האחרונה. גוטמן הבהיר לייני שהוא סומך עליו ומבחינתו מוטלת עליו אחריות גדולה מאוד בחלק האחורי. כזכור, אתמול אמרו בנבחרת: "ייני הוא השחקן שהכי מתאים לתפקיד הזה". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גוטמן ועוזרו יטסי אבוקסיס קיבלו החלטה לשנות את המערך ל-4:1:4:1 עם ייני בהרכב.

החל מהשעה 12 בצהריים ההתאחדות לכדורגל הפעילה שירות שאטלים (הסעות) מאצטדיון המושבה לאצטדיון רמת גן ובחזרה מהאצטדיון בתום המשחק - בחינם, לנוחיות האוהדים. "אנו עושים מאמצים רבים על מנת להקל את הגעתם ועזיבתם של האוהדים ומבקשים כי האוהדים יקדימו להגיע לאצטדיון ביום המשחק", אמרו בהתאחדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully