וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אזלו רוב הכרטיסים לקראת הפועל תל אביב

21.1.2013 / 17:57

בזמן שבמועדון לא יוצאים בהצהרות אליפות מ"חשש שהכל יקרוס", האוהדים באופוריה. בנאדו לשחקניו: "שמרו על צניעות"

one

גם אחרי ה-0:3 אמש (ראשון) על הפועל רמת גן, שקירב את הקבוצה חמש נקודות מהפסגה, במכבי חיפה עדיין נזהרים מלעשות שימוש במונח אליפות. "עד חודש פברואר, אף אחד כאן לא יזכיר את המילה הזאת, אבל ניצחון על הפועל ישנה את התמונה", הבטיח גורם במועדון. במועדון הודו אתמול כי יש חשש שהמערכת שמנסה בנאדו לבנות מחדש תיפגע אם ההצהרות ישתנו.

שלא לייחוס, בקרב השחקנים דווקא לא מתביישים לדבר על המאבק, אבל שומרים על מידה של איפוק: "חיכינו למעידה של מכבי תל אביב, וזה קרה. עכשיו צריך לנצל את זה", אמר אחד מהם. "אם נפסיד להפועל תל אביב, כל הריצה שלנו לא שווה כלום. ברור שזכייה בתואר היא כבר לא מילה גסה כאן, אבל יש חשש במועדון שאם נדבר על זה, הכל יקרוס".

אריק בנאדו אמר הבוקר לשחקניו: "ניצחנו משחק חשוב, הגישה והמחויבות היו ברמה גבוהה, וכשאנחנו באים ככה אנחנו מנצחים. תהנו מהניצחון ושמרו על צניעות".

האוהדים, בכל אופן, כבר נרגשים לקראת המשחק הגדול בשבוע הבא. בחיפה הודיעו היום כי רוב הכרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב כבר אזלו. האצטדיון יהיה מלא ומאות כרטיסים בודדים נותרו בקופות, כך שאלו לא יפתחו ביום המשחק. בנוסף, בחיפה הודיעו כי יציע 5 ב' יפתח לטובת אוהדי הקבוצה. אוהדי הפועל תל אביב שירכשו כרטיסים ליציעים של הירוקים, לא יורשו להיכנס לאצטדיון בהוראת המשטרה.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין) עם טאלב טואטחה, יניב קטן, אלון תורג'מן. ברני ארדוב
שחקנים בחיפה אמרו: "אם נפסיד להפועל תל אביב, כל הריצה לא הייתה שווה"/ברני ארדוב

החלוץ אלון תורג'מן הודיע אתמול כי הוא מתכוון להישאר בקבוצה. כזכור, בסוף השבוע פורסם בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה מפעילה לחץ כבד על החלוץ להישאר וייתכן שמעברו לקבוצה אחרת לא ייצא לפועל. המאמן אריק בנאדו הבהיר לתורג'מן עוד לפני המשחק כי הוא בונה עליו והדקות שקיבל החלוץ אתמול נתנו לשחקן סיבה להישאר.

אגב, הסיבה היחידה שבגללה תורג'מן שקל לעזוב את חיפה קשורה ביורו הצעירות – הוא חשב שאם יקבל יותר דקות בקבוצה אחרת הוא יוזמן לסגל של גיא לוזון, וכך תיסלל דרכו לאירופה בשלב מוקדם יותר בקריירה.

"הוא החליט נכון. תורג'מן מתאמן ברצינות ומוכיח את עצמו. אין שום סיבה שהוא לא יהיה חלק חשוב ברוטציה", הסבירו במועדון. בשלב זה, בנאדו לא לוחץ להחתים חלוץ. חיפה לא מוכנה לשלם מיליון יורו על סטפן שצ'פוביץ' ואם האחרון יגיע זה יהיה תמורת סכומים נמוכים יותר. החלוץ האמריקאי ג'ייק קיגן (21) עשוי להגיע להתרשמות בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן, מול שחקן הפועל רמת גן, דויד מנגה. ברני ארדוב
בנאדו הבהיר שהוא בתכניות. תורג'מן/ברני ארדוב

כפי שפורסם בשבוע שעבר, עירוני קרית שמונה בודקת את האופציה לצרף את המגן עודד אלקיים. למכבי חיפה אין התנגדות לשחררו לכל קבוצה, אבל בתנאי שיעזוב לצמיתות ויוותר על החוזה לשנתיים וחצי. חיפה תפסיד מרכישת כרטיסם של אלקיים וג'ואל דמאו 1.35 מיליון שקל. ביממה האחרונה שוב מופעל לחץ על הקשר ג'ואל דמאו לעבור לבני סכנין. נציגי השחקן הבהירו לו שעדיף לו לשחק עד תום העונה בשכר זהה, מאשר לשבת בבית ולהקטין את הסיכויים שימצא קבוצה בכירה יחסית בעונה הבאה.

אנדריי פיליאבסקי מחזיק בהצעה מרוסיה ולא מן הנמנע כי יבקש לעזוב אם תוגש הצעה רשמית. השחקן לא נכלל כרגע ברוטציה של אריק בנאדו, אם כי לאחרונה הוא קיבל הבטחה שיהפוך לחלק ממנה. הקשר תמיר כהן שלא נכלל בסגל אתמול עשוי לקבל דקות ראשונות כבר במשחק מול הפועל אזור בגביע (שלישי הבא), משחק בו צפוי לפתוח פיליאבסקי. אייל גולסה וטאלב טואטחה ספגו אתמול צהוב חמישי שימנע מהם ליטול חלק במשחק הזה. עידן ורד אמור לקחת חלק בשני משחקי הליגה הקרובים, ואז יעבור ניתוח ויחזור בעונה הבאה.

בקרוב צפויה הנהלת מכבי חיפה לזמן את דקל קינן לפגישה בה יתבקש לחתום על חוזה לעונה הבאה. במועדון רוצים לבנות שלד של רביעיית הגנה שתרוץ גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully