וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי

17.1.2013 / 19:56

החלוץ הפורה בליגת הפיתוח בארה"ב עשוי להגיע להתרשמות תוך חודשיים. בעקבות החלטת ורד: לחץ על תורג'מן להישאר

one

מכבי חיפה עוקבת אחר החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שעשוי להגיע בתוך חודשיים להתרשמות במועדון. החלוץ, 22, משחק בקבוצת ג'רזי אקספרס מליגת הפיתוח בארצות הברית. מהקבוצה הזאת הגיע לאחרונה נבחן אחר, החלוץ נוח סדאווי. אובנסרי נחשב לאחד החלוצים הפוריים בליגת המכללות בארצות הברית. העונה הוא כבש 11 שערים ב-14 משחקים והוא מלך השערים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד כישרון לחוד? אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

כזכור, מוקדם יותר אישרו במכבי חיפה את הידיעה בוואלה! ספורט, לפיה עידן ורד יעבור בקרוב ניתוח. מועד הניתוח נקבע לעוד שלושה שבועות וורד צפוי להחמיץ את המשך העונה, בתקווה לחזור לקראת המשחקים באירופה בעונה הבאה, אם מכבי חיפה אכן תעפיל לאחד המפעלים. הערב (חמישי) מתברר כי מיד לאחר הפציעה של הקשר נערכה שיחה במטרה להשאיר את אלון תורג'מן בקבוצה. הסיבה לכך היא ההחלטה של אריק בנאדו למקם העונה את ורד בצד שמאל של הקישור, עמדה בה משחק תורג'מן. כעת, בעקבות הניתוח של ורד, תורג'מן צפוי לקבל יותר דקות ואם יסכים להישאר הוא יתחרה עם שלומי אזולאי על חולצת ההרכב. כזכור, בית"ר ירושלים ובני יהודה כבר פנו למכבי חיפה בעניינו, כשגם קרית שמונה הביעה עניין.

במועדון מעריכים כי הקשר ג'ואל דמאו יעזוב את הקבוצה בימים הקרובים, לאחר שהוצע לו פיצוי של שבע משכורות תמורת העזיבה. הפער בין הצדדים מינורי והסיכום קרוב. המגן טאלב טואטחה דיבר היום במסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל רמת גן ואמר בין היתר: "זה משחק קשה. מדובר בקבוצה התקפית שהבקיעה שני שערים בטדי, וזה לא פשוט. חוץ מברצלונה אין אף קבוצה מושלמת. אם מכבי תל אביב תמעד בעתיד נצטרך לנצל את זה. אנחנו צריכים לדעת להסתכל על עצמנו ולא על קבוצות אחרות".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
בלי ורד, עשוי לקבל יותר דקות. אלון תורג'מן/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully