וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד ינותח בעוד שלושה שבועות, ויסיים את העונה

17.1.2013 / 15:03

קשר מכבי חיפה יעבור ניתוח בכתף. הירוקים הציעו לדמאו: שבע משכורות תמורת עזיבה מיידית. שבר באגודל לידין, בספק לר"ג

one

עכשיו זה רשמי: מכבי חיפה תצטרך להסתדר החל מעוד שלושה שבועות ללא הקשר עידן ורד. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, השחקן החליט לגשת לניתוח עוד העונה לאחר חוות דעת שקיבל מהצוות הרפואי. חוות הדעת שללה למעשה את ההחלטה הראשונה של ורד לעבור ניתוח בשלב מאוחר יותר כאשר תתרחש פריקת כתף נוספת. הקשר שסבל לא מעט מפציעות בכתפו יעבור את הניתוח המיוחל כבר בתחילת החודש הבא, מה שאמור לגרום לו להחמיץ את העונה. משך ההחלמה מהניתוח נאמד בין שלושה לחמישה חודשים. עדיין לא ברור האם הוא ייטול חלק במשחקים באירופה, במידה וחיפה תיקח את אחד הכרטיסים המובילים למפעלים האירופאים.

מי שנפצע במהלך האימון היום הוא הקשר אביחי ידין, ששבר את אגודל יד שמאל. השבר קובע, אבל בשלב זה לא ברור האם הקשר יהיה כשיר למשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל רמת גן. גם המגן אוראל דגני נטש את האימון, אך הוא בכל מקרה לא יוכל ליטול חלק במשחק.

ובינתיים חיפה הציעה לקשר ג'ואל דמאו שבע משכורות תמורת ביטול החוזה שלו בקבוצה והעברת כרטיס השחקן לידיו, כך התברר אמש (רביעי) לאחר שיחה נוספת שנערכה עם השחקן. דמאו דרש תוספת קטנה ביחס להצעה הזאת ולאחר שכבר אתמול נקבע כי סיים את דרכו בקבוצה, נראה כי הוא יחזור בקרוב לצרפת וההחלטה להקפיאו תבוטל. הפערים בין הצדדים, יש לציין, עומדים על עשרות אלפי שקלים בודדים. "דמאו לא התאים לנו, אבל הוא שחקן טוב שסבל מחוסר מזל ויוכל להשתלב בקבוצות אחרות", אמרו בחיפה. על הכוונה לשחררו פורסם בוואלה! ספורט במהלך חודש נובמבר.

עידן ורד שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחסר לבנאדו. עידן ורד/טל לוי

אחרי הפרסום אמש על סיכום בין מכבי חיפה לבית"ר טוברוק בנוגע לרכישת כרטיסו של אלון תורג'מן, בני יהודה פנתה רשמית למכבי חיפה וביקשה לשאול את החלוץ עד תום העונה. בבני יהודה הבטיחו לתורג'מן שיהפוך לשחקן מפתח בקבוצה. בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' מעדיף שיעבור לבית"ר ירושלים, אבל האופציה של בני יהודה אינה נפסלת. גם קרית שמונה פנתה לאחרונה לחיפה והיא מוכנה גם לשאול אותו עד תום העונה. יש לציין כי המאמן אריק בנאדו לא מוכן לשחרר את החלוץ ומאמין שהוא מסוגל לסייע לחיפה העונה, אולם בחיפה הבהירו שלא יעמדו בדרכו אם יתעקש.

בנושא אחר: אוהדים שירכשו כרטיס למשחק מול הפועל תל אביב במחזור הבא, יקבלו אופציה לרכוש כרטיס למשחק הכדורסל של מכבי חיפה מול הפועל תל אביב ברוממה, בעשרה שקלים בלבד. ההטבה תהיה תקפה גם לבעלי מנויים עונתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"דמאו לא התאים לנו, אבל הוא שחקן טוב שסבל מחוסר מזל ויוכל להשתלב בקבוצות אחרות". ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

המגן טאלב טואטחה, שמציג יכולת טובה מאוד מאז חזר מפציעה, התייחס באימון הבוקר להצלחה של מכבי תל אביב בליגה ולמאבק בצמרת. "חוץ מברצלונה אין אף קבוצה מושלמת. אם מכבי תל אביב תמעד בעתיד נצטרך לנצל את זה. אנחנו צריכים לדעת להסתכל על עצמנו ולא על קבוצות אחרות".

לקראת המשחק מול הפועל רמת גן הוסיף: "זה משחק קשה. מדובר בקבוצה התקפית שהבקיעה שני שערים בטדי, וזה לא פשוט". טואטחה נשאל גם על המאבק על עמדת המגן שמאלי. "עברתי פציעה לא קלה שהשביתה אותי לחודש וחצי. החליף אותי מגן מצוין, שמואל שיימן. הוא ואני מתחרים על העמדה ברוח טובה, שנינו רוצים להביא אליפות למכבי חיפה".

שחקני הקבוצה ערכו היום אימון בוקר ובהמשך ישתתפו בלוויית אביו של מנהל הקבוצה אדורם קייסי, אמנון ז"ל. הלוויה תיערך בשעה 13:30 בבית העלמין סגולה בפתח תקוה.

עדכון ראשון: 8:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully