וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד ינותח בכתף בחודשים הקרובים

9.1.2013 / 14:35

הקשר ומכבי חיפה החליטו: הניתוח ייערך בתוך ארבעה חודשים בכפוף למצב הקבוצה. לאחר מכן ייעדר בין 3 ל-5 חודשים

one

קשר מכבי חיפה עידן ורד יעבור ניתוח בכתפו, כך החליט השחקן בשיתוף הצוות הרפואי של המועדון. כרגע מסתמן שהניתוח ייערך בחודש מאי, אך ייתכן שהוא ייערך עוד קודם, בכפוף להצלחה של הקבוצה בליגה. תקופת ההיעדרות הצפויה לאחר הניתוח נעה בין שלושה לחמישה חודשים, כך שאם מכבי חיפה תעפיל לאירופה ו-ורד יחליט לבצע אותו רק בתום העונה, היא תצטרך לקחת בחשבון שהוא ייעדר מהמשחקים במפעל.

הגורם המרכזי להחלטה של ורד, שרשם משחק מצוין באשדוד ביום ראשון, הוא חוות דעת נוספת מרופאי הקבוצה לפיה עליו לעבור את הניתוח מאחר ופריקה נוספת של הכתף, שמתרחשת אחת למספר חודשים, ממילא תדרוש ממנו לעבור את ההליך.

בנושא אחר: סוכנו של עודד אלקיים, גלעד קצב, ייפגש בשבוע הבא עם אריק בנאדו במטרה לברר את מעמדו של המגן בקבוצה. ההערכה היא שלאחר השיחה אלקיים יבקש לעזוב. מלבד הפועל חיפה, למגן קיימת אופציה נוספת - האלופה קריית שמונה שתנסה להחתימו במקרה שבו אלעד גבאי יעזוב. המגן אוראל דגני אמור לחזור פעילות תוך שלושה שבועות, אך מדובר בהערכה גסה שמתבססת על ממוצע ההיעדרות בפציעות מסוג זה. כזכור, חזרתו של השוער ניר דוידוביץ' מתאחרת ובהתאם לכך לא נראה שיחזור החודש לפעילות מלאה.

עידן ורד מכבי חיפה. ברני ארדוב
ייעדר בין שלושה לחמישה חודשים. עידן ורד/ברני ארדוב

ג'ואל דמאו, שבודק אפשרות לעזוב לאירופה, למרות שהדבר אסור לפי חוקי פיפ"א, ולכן קשה להניח שיוכל לעקוף את התקנות, חזר לאימונים ובקרוב מאוד יובהר לו שכדאי לו לעזוב לבני סכנין. הקשר תמיר כהן חזר לאימונים מלאים וצפוי להשתלב בקרוב מאוד, כבר באחד משני המשחקים הקרובים, בסגל.

כפי שפורסם אתמול, חיפה יורדת מסטפן שצ'פוביץ' לאחר שדווח לה שהוא עומד לחתום בקבוצה מדרום קוריאה. היום דווח בתקשורת בדרום קוריאה כי עסקת העברתו לקבוצת בוסאן כמעט הושלמה. אם יגיע חלוץ זר, דניאל הבר יושאל לקבוצה אחרת. אלון תורג'מן יחליט האם הוא נשאר בקבוצה לאחר המשחק בעכו. לאחר שהתאמנה אתמול בחדר הכושר, חיפה ערכה היום אימון רגיל. השוער רון שושן, המגן טאלב טואטחה והקשר אייל גולסה יסיימו היום מחנה בן יומיים שעורכת הנבחרת הצעירה ומחר יחזרו לאימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully