וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שצ'פוביץ' מתרחק, בדרך לדרום קוריאה

8.1.2013 / 14:00

החלוץ הסרבי שהיה על הכוונת של בנאדו בדרך לחתימה בבוסאן הקוריאנית וצפוי לרדת מהפרק. דמאו בודק את אופציית חו"ל

one

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, יקבל בימים הקרובים החלטה לגבי החתמת חלוץ זר. ההחלטה אמורה להשפיע ישירות על הסגל, משום שמספר זרים וישראלים תלויים בהחלטה הזאת. אם יוחתם חלוץ זר, דניאל הייבר יצטרך לעזוב משום שבסגל של מכבי חיפה יש כבר שישה זרים. בנאדו יצטרך לשחרר זר נוסף, והעדיפות כרגע היא לשחרר את ג'ואל דמאו לסכנין, כשחזרת תמיר כהן אמורה לתרום להחלטה של הצרפתי לעזוב. הבוקר התברר כי הקשר בודק באמצעות סוכנו, אדם קידן, אפשרות לעבור לקבוצה בחו"ל ולא לסכנין. הבדיקה נערכת על רקע תקנות פיפ"א, שאף הן אוסרות עליו לעבור לקבוצה שלישית באותה עונה ולכן נדרש פתרון יצירתי לפתירת הסוגיה. כזכור, לאחרונה התברר כי ההתאחדות אוסרת על חיפה להעבירו לקבוצה אחרת בישראל בגלל התקנון שלה.

דניאל הייבר הנבחן במכבי חיפה עם גוסטבו בוקולי, אייל גולסה. קובי אליהו
כבר עוזב? דניאל הייבר/קובי אליהו

סטפן שצ'פוביץ' קיבל אתמול הצעה רשמית מהליגה הקוריאנית וצפוי להצטרף לקבוצת בוסאן. בנאדו החשיב אותו למועמד המוביל, אבל כרגע נראה שהסרבי יירד מהפרק. הגעת חלוץ נוסף אמורה להשפיע גם על ההחלטה של אלון תורג'מן, שימתין למשחק הקרוב נגד הפועל עכו ואז יודיע סופית אם החליט לעזוב. בית"ר ירושלים פנתה רשמית לחיפה בעניינו, כשגם בני יהודה גילתה עניין בשחקן ושיתפה גורם שלישי בעניין כדי שישכנע את החלוץ לתת לה עדיפות במקרה שיעזוב.

שחקני חיפה הגיעו היום למתקן האימונים בכפר גלים, אבל לא עלו על הדשא בגלל תנאי מזג האוויר. השחקנים התבקשו להתאמן בחדר הכושר. לירוי צעירי ואיסמעיל ריאן, שסובלים מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, אמורים לחזור לאימונים בשבוע הבא ולא יהיו בסגל למשחק נגד עכו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
או לחו"ל או לסכנין. ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully