וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "אם נמשיך, אומר את המילה שרוצים לשמוע"

6.1.2013 / 22:15

מאמן מכבי חיפה היה מאושר אחרי ה-1:4 על מ.ס אשדוד: "היינו צריכים להוביל 0:4 במחצית". אלון תורג'מן ימשיך בקבוצה?

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הרבה אנשים הרימו גבה כשאריק בנאדו חסר הניסיון מונה למאמן מכבי חיפה במקומו של ראובן עטר. מעט מאוד אנשים האמינו שההצלחה של המאמן הצעיר תהיה כל כך גורפת. הירוקים השיגו הערב (ראשון) ניצחון שישי בעידן בנאדו 1:4 על מ.ס. אשדוד והעפילו למקום השלישי בטבלה, אחרי שבפתיחת העונה הם צנחו עד למקום הלפני אחרון בעידן ראובן עטר.

במועדון שמחו מאוד על הניצחון המרשים ועשרות מאוהדי הקבוצה המתינו לאריק בנאדו והשחקנים מחוץ לחדרי ההלבשה, עודדו אותם וקראו בשמו של המאמן. במועדון מביעים שביעות רצון גדולה גם מאייל גולסה וחן עזרא, כשהראשון עושה התקדמות גדולה מאז שבנאדו מונה לתפקיד. השער הרביעי שכבש אלון תורג'מן, עשוי להשאיר אותו בקבוצה. בנאדו כבר שוחח עם החלוץ שמבוקש בבית"ר ירושלים, החמיא לו והערב אמר: "אני שמח בשבילו מאוד שהוא כבש את השער".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מגד גוזני
חוגג שער ומקום שלישי. אייל גולסה/מגד גוזני

מי שלא צפוי להישאר בקבוצה הוא ג'ואל דמאו ונראה שכבר בשבוע הבא תושג הכרעה לגביו. גם החלוץ דניאל הייבר עשוי להיות מושאל משום שבנאדו עדיין בונה על הגעת חלוץ אחר (שצ'פוביץ' עדיין מועמד). גם מהמשחק הבא של הקבוצה ייעדרו איסמעיל ריאן ולירוי צעירי, שהתבקשו לנוח עוד כעשרה ימים בעקבות קרע בשריר.

"כשאני קיבלתי את הקבוצה היינו במקום הלפני אחרון, אבל זו מכבי חיפה. כולם יודעים מי זו מכבי חיפה, מועדון שרוצה לנצח בכל מגרש", כך אמר אריק בנאדו בסיום המשחק והוסיף: "השאיפה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה ואם נמשיך כך אז לא אתבייש להגיד את המילה שכולם רוצים לשמוע".

על היכולת שהציגה קבוצתו אמר: "אני חושב ששיחקנו יוצא מהכלל היום. השחקנים נתנו עבודה, כדורגל יפה והתקפי עם לחץ על כל המגרש. נתנו הצגת כדורגל היום, גם הקהל שלנו היה מדהים. תמך בנו מהדקה הראשונה, אין לי מה להוסיף חוץ מזה שאני גאה בשחקנים שלי, מקווה שנמשיך ככה".

בנאדו הוסיף: "היינו במשחק לכל אורכו. היה צריך להיות לפחות 0:4 לנו בחצי הראשון. גם בחצי השני ידענו לעשות הגנה טובה וגם להיות מסוכנים ובסופו של דבר כבשנו את השער השני שגמר את המשחק. היו שערים יפים, מהלכים יפים, נהניתי מהבחורים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון. מגד גוזני
מי יעצור את הקטר הירוק? שחקני חיפה חוגגים באשדוד/מגד גוזני

אייל גולסה, שכבש את השער הראשון במשחק, סירב לשחרר הצהרות לקראת ההמשך: "היה שער טוב, אני שמח. הכי חשוב שניצחנו ואנחנו עולים למקום השלישי. אנחנו רוצים להמשיך עם זה. אני תמיד מאמין בקבוצה כי יש לנו שחקנים מצוינים, אבל לפני חודשיים זה היה טיפשי לחשוב על זה שנהיה במקום כל כך גבוה".

גולסה נשאל מה לא הלך בקדנציה של עטר: "ראובן מאמן מצוין, לא הלך לנו בתקופה איתו, זה קורה ואני שמח שעכשיו הולך לנו. אם לא נמשיך בזה, זה לא שווה כלום. אנחנו שואפים קדימה, אבל אנחנו צריכים לשמור על כדורגל טוב כמו שאנחנו משחקים. בשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה נגד עכו ואני מקווה שנגלה את אותה יכולת".

במועדון בחרו להודות לקהל בסיום: "הבאנו לכאן כאלפיים אוהדים וזה לא מפתיע שהרוב ביציעים היה ירוק. הקהל הולך איתנו לאורך כל הדרך והולך איתנו בהצלחה". מי שזכה למחמאות בחדר ההלבשה מהמאמן היה ג'אבר עטאא, הקשר הצעיר. עטאא נכנס כמחליף במצב של 1:1 והציג יכולת טובה מאוד. במועדון אמרו לגביו: "נמשיך לשלב שחקנים צעירים".

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
"נצטרך לעשות שינויים. כבר הרבה זמן אנחנו לא משחקים טוב". יוסי מזרחי/מגד גוזני

בצד השני כמובן שנרשמה אכזבה קשה. אחרי פתיחת עונה טובה, הקבוצה של יוסי מזרחי נחלה הפסד שלישי בארבעה משחקים והתרחקה מאוד מהצמרת.

יוסי מזרחי אמר בסיום: "דווקא בדקות הטובות שלנו אחרי שהשווינו ושלטנו במשחק, קיבלנו את השער השני. אחרי זה כבר הלכנו עם הראש בקיר ולא ייצרנו מצבים". על ההגנה: "זה לא אופייני לנו לספוג ככה, אבל שני שערים הגיעו בתוספת הזמן. הצורה ששיחקנו ברבע הראשון היתה מבישה. השער השני הוציא את כל הרוח מהמפרשים שלנו".

על הירידה ביכולת של הקבוצה ולקראת ההמשך: "הקבוצה לא נראית טוב כבר תקופה ארוכה. צריך לחשוב מה לעשות כי במתכונת הזו זה לא יילך. אנחנו נראים לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully