וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דניאל הייבר חתם לשנתיים וחצי

7.1.2013 / 17:00

החלוץ היהודי-קנדי הצטרף רשמית, אולם עשוי להיות מושאל אם חלוץ זר יחתום. הקבוצה תבהיר לגולסה: חוזה חדש או מכירה

one

מכבי חיפה התחזקה כצפוי הערב (שני), כאשר החלוץ היהודי-קנדי דניאל הייבר חתם בקבוצה לשנתיים וחצי. הייבר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: ""זו הגשמת חלום עבורי לעלות לישראל ולשחק עבור מכבי חיפה, שהוא המועדון הגדול בארץ".

יחד עם זאת, העובדה שהשחקן חתם עדיין לא מבטיחה שהוא יישאר בקבוצה. זאת משום שהוא טרם סיים את הליך רישומו כאזרח ישראלי, הליך שייקח מספר שבועות. במדיה שהקבוצה תחליט להחתים חלוץ זר, ההערכה היא שהייבר יושאל יחד עם ג'ואל דמאו, במטרה לפנות מקום לשחקן שיוחתם. כידוע, דינו אנדלובו פצוע, אך בשלב זה טרם התקבלה החלטה סופית אם להקפיאו.

דניאל הייבר הנבחן במכבי חיפה עם גוסטבו בוקולי, אייל גולסה. קובי אליהו
רשמית בירוק. הייבר במרכז/קובי אליהו

יותר מ-83 אחוזי הצלחה ושישה ניצחונות בשמונה משחקים, הובילו אתמול (ראשון) את מכבי חיפה לעידן חדש – הקבוצה של אריק בנאדו עלתה אתמול למקום השלישי אחרי ה-1:4 המרשים על מ.ס אשדוד, ואם מכבי תל אביב לא תמעד הערב בקרית שמונה, היא תישאר במקום הזה גם בתום המחזור ה-17. מיד בתום המשחק התבקשו השחקנים לשמור על צניעות ושוב, לא למהר להצהיר באופן רשמי על העובדה שמאבק האליפות נפתח מחדש. במועדון שוקלים להכריז רשמית, במסיבת עיתונאים שתתקיים סמוך לתום מועד ההעברות, על חזרה למירוץ, אבל הדבר ייעשה בזהירות, בכפוף למצבה של הקבוצה במחזורים הקרובים.

למרות הרביעייה, בחיפה ממשיכים להדגיש דווקא את הסדר שערך בנאדו במשחק ההגנה. "משם מתחיל הכל", אמרו בקבוצה. "מי שרואה את דקל קינן ואדין צוצאליץ' בשבועות האחרונים, מבין מה השתנה בקבוצה. כולם עושים הגנה, כולם יורדים לגליצ'ים. בנאדו שינה כאן תפיסת עולם". המגן טאלב טואטחה רשם אתמול את הופעתו הראשונה בליגה מאז חודש אוקטובר, אז נפצע ונעדר תקופה ארוכה יחסית, ובמועדון היו מרוצים מאוד משילובו במשחק ומהמעורבות שלו בחלק ההתקפי. חן עזרא ואייל גולסה זכו למחמאות, אבל השיחה המרכזית אתמול נגעה דווקא בשחקן אחר, הקשר ג'בר עטאא שהשתלב היטב. "אריק לא חשש להכניס ילד מהנוער במצב של שוויון, וזה מה שמסמל את מכבי חיפה העונה. כשראו אותו אתמול, אנשים נזכרו בצעדיו הראשונים של בירם כיאל בקבוצה הבוגרת. הוא שיחק אתמול כמו שחקן ותיק. חשוב מאוד שיישאר עם רגליים על הקרקע", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
"לא חשש להכניס ילד מהנוער במצב של שוויון, וזה מה שמסמל את מכבי חיפה העונה". בנאדו/מגד גוזני

לגבי גולסה, היכולת שלו לא נעלמת מעיני הנהלת הקבוצה, שלא מוכנה להפסיד בעונה הבאה שחקן נוסף שייצא לאירופה ללא תמורה. המעבר של תומר חמד לספרד ודקל קינן לאנגליה, הרחיב את הפיקוח על שחקנים שעומדים לסיים חוזה וגולסה, שמסיים חוזה בסוף העונה הבאה, הוא אחד מהם. בחיפה החליטו להיפגש עם גולסה לקראת היורו שייערך בקיץ בישראל, במטרה להעביר מסר ברור באשר לעתידו. אם חיפה תקבל הצעות גבוהות על הקשר, היא תמכור אותו, אחרת – היא תבקש להיכנס עם נציגיו למשא ומתן בנוגע לשדרוג החוזה. כפי שכבר פורסם, ההנהלה תיפגש גם עם דקל קינן ותציע לו לסיים את הקריירה במועדון.

בימים הקרובים יוכרע סופית עתידו של ג'ואל דמאו, שמיועד לעבור לבני סכנין או לצאת לאירופה. ההערכה היא שחזרתו של תמיר כהן לסגל בעוד כשבועיים רק תזרז את ההחלטה. אם יוחלט להביא חלוץ, דמאו והחלוץ היהודי דניאל הייבר יפנו את מקומם ויושאלו לקבוצות אחרות. סטפן שצ'פוביץ' נותר המועמד המוביל לקבוצה, אם כי בנאדו בודק אופציות אחרות. המאמן שוחח עם אלון תורג'מן והחמיא לו על יכולתו באימונים. כל עוד תורג'מן לא יתעקש לעזוב, בנאדו יטיל וטו על שחרורו", אמרו במועדון. החלוץ מחזיק במספר הצעות מליגת העל, בניהן מבית"ר ירושלים ובני יהודה. שיחה בעניינו תיערך במהלך הימים הקרובים.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מגד גוזני
אם חיפה תקבל הצעות גבוהות, היא תמכור אותו. גולסה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully