וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לשחרר את ג'ואל דמאו בינואר

מסר ברוח זו הועבר לקשר שנמצא תחת זכוכית מגדלת. בנאדו ערך שיחה עם קטן: "הרבה זמן הוא לא ירד לגליצ'ים ככה"

one

ההפסד 3:2 למכבי נתניה אמש (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו זירז את הפקת הלקחים במכבי חיפה. ללא קשר לאירועי המשחק אתמול, במועדון מתכוונים לבדוק מדוע הקבוצה מאבדת ריכוז בחלק ההתקפי שוב ושוב דווקא במחצית השניה. הנתונים מדברים בעד עצמם: חיפה הבקיעה העונה שמונה מתוך תשעה שערים במחצית הראשונה. השער היחיד שהובקע במחצית השניה היה של עידן ורד, בתוספת הזמן, מול הפועל רמת גן. "גם אתמול, עם הרכב שלישי, זה בא לידי ביטוי. הובלנו 2:0 והמחצית השניה שברה אותנו", העידו שחקנים בקבוצה.

המאמן אריק בנאדו רוצה להחזיר את האמון ביניב קטן וזאת הסיבה שהשניים מנהלים שיחות רבות בעניינים מקצועיים. לפני המשחק מול בית"ר ירושלים השניים ערכו שיחה אישית ואחרי המשחק בטדי אמרו במועדון: "מזמן לא ראינו את קטן יורד כך לגליצ'ים. הוא מסוג השחקנים שאם המאמן מאמין בו, הוא ייתן לו הכל".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. ברני ארדוב
"מזמן לא ראינו אותו יורד ככה לגליצ'ים". יניב קטן/ברני ארדוב

"היינו צריכים לנצח, אבל יש לנו עוד משחק שיכריע אם נעבור לשלב הבא", אמר ויאם עמאשה שחזר לכבוש אתמול לראשונה מאז ה-6 במאי, משחק הליגה בעונה שעברה מול מכבי תל אביב. "אני שמח שמבחינה אישית אני נכנס לעניינים ומרגיש יותר קליל. חבל שבאותו מצב לא הבקעתי כבר בטדי. דרבי זה משחק של יותר משלוש נקודות. יש לנו בטחון, במיוחד אחרי הנצחון על בית"ר ונגיע כדי לנצח. ראיתם היום את הצעירים, אפשר לראות כל שבוע בליגה לנוער כמה הם טובים".

בחיפה שוקלים לשחרר את ג'ואל דמאו כבר בינואר. "יכולת לראות אתמול שהיה לו חלק בשער הראשון. בשני השערים האחרים הוא פשוט נעמד במקום ללכת על השחקן שלו ולעזור לבלמים. אין לו את העוצמה שהייתה לג'ון קולמה או את הזריזות והמחשבה המהירה של סיידו יאיא". יש לציין כי המסר כבר הועבר לקשר ואם לא יגלה שיפור ניכר, הוא ייאלץ לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת עד תום העונה.

בויאן שראנוב יעזוב רק אם יקבל הצעה טובה יותר וניר דוידוביץ' יחלים. ההערכה היא כי האחרון שהמריא לטיפולים בכף ידו אצל מומחה באיטליה יחזור בינואר, אך עדיין אין תאריך מדויק. כפי שכבר פורסם, במועדון עשויים להקפיא את דינו אנדלובו אם אכן יתברר שלא יחזור עד חודש מרץ, אך הדבר תלוי בין היתר במספר הזרים שיוחלט לשחרר ובמספר הזרים שיצטרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה ממנו. ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

דלה ימפולסקי שיחק אתמול 90 דקות למרות שלא כך תוכנן מראש. הסיבה לכך היא שפציעות מוקדמות של עודד אלקיים, איסמעיל ריאן ועידן ורד אילצו את בנאדו לערוך חילופים שלא תכנן מלכתחילה. שחקני קבוצת הנוער איסמעיל ריאן ועאהד חבשי הציגו יכולת טובה מאוד וישתלבו בהמשך. לגבי ורד, השחקן שסובל מפריקת כתף חוזרת ייבדק היום וההערכה היא שהוא לא ייטול חלק באימון והוא עשוי להיות כשיר לדרבי ביום ראשון.

בחזרה לענייני פציעות: לאחר שבמועדון הודיעו אמש כי המגן אוראל דגני ייעדר מספר שבועות בשל הפציעה בשרירי הבטן, מתברר כי במועדון שוקלים גם אפשרות של ניתוח, שיגרור תקופת היעדרות גדולה יותר. יחד עם זאת, מדובר באפשרות שעלתה וכרגע לא הוחלט לשנות את ההחלטה להעניק לו מנוחה במקביל לטיפולים. לראשונה מאז מינויו של בנאדו, תיערך היום (13:30) מסיבת עיתונאים ראשונה בכפר גלים. המאמן ידבר בין היתר על הסיבות שהובילו אותו לקבל את שרביט המאמן ועל שינוי האווירה במועדון. גם עוזרו אורי אוזן יענה על שאלות העיתונאים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
לא מעט פציעות יש לו על הראש. אריק בנאדו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully