וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד פרק את הכתף, נמצא בספק לדרבי

הקשר נפצע במהלך ההפסד הדרמטי 3:2 לנתניה בגביע הטוטו. בנאדו: "היו הרבה דברים טובים". בנין: "זה יוכל לעזור לנו בליגה"

מגד גוזני

לא הרבה אוהדים הגיעו כדי לראות את משחק רבע גמר גביע הטוטו בין מכבי נתניה למכבי חיפה. אולם, אלו שהגיעו, ראו את אחד המשחקים הכי דרמטיים שנראו השנה. שני המאמנים שיחקו בהרכבים משניים, אך מכבי חיפה היא זו שפתחה את המשחק הזה טוב בהרבה והוליכה בביטחה 0:2 בזכות שערים של ויאם עמאשה (28) ולירוי צעירי (36) במחצית הראשונה. היתרון של חיפה החזיק מעמד עד הדקה ה-68 והיה נדמה כאילו אריק בנאדו בדרך להשיג ניצחון שני ברציפות כמאמן הקבוצה, אך נתניה הגיבה עם מהפך מדהים בזכות שערים של עידן שריקי (68), דין גבאי (87) ועומר פרץ (90+3), ניצחה 2:3 והשיגה יתרון גדול לקראת הגומלין.

דין גבאי, עמית שומוביץ' שחקני מכבי נתניה. מגד גוזני
קאמבק גדול של ילדי נתניה. שומוביץ' וגבאי/מגד גוזני

הקשר-חלוץ איסמעיל ריאן הרשים וזכה למחמאות מהצוות המקצועי. בסיום נכנס המאמן אריק בנאדו לחדר ההלבשה יחד עם עוזרו, אורי אוזן. השניים עודדו את השחקן. לירוי צעירי שכבש את שערו הראשון העונה גילה יכולת טובה ויתחרה על חולצת ההרכב לקראת הדרבי.

הקשר עידן ורד פרק את הכתף בדקה ה-49. עדיין לא ידועה חומרת הפציעה ואם יחמיץ את הדרבי, אך ההערכה היא שיוכל לחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה. בחיפה מקווים שייכלל בסגל למשחק בראשון. המגן עודד אלקיים מתח את שריר התאומים. "הוא לא רגיל לשחק, וזאת בעיה", אמרו בחיפה.

מאמן הקבוצה אריק בנאדו ראה את הצדדים החיוביים: "היו הרבה דברים טובים מהמשחק הזה", אמר בנאדו והוסיף: "המחצית הראשונה שלנו היתה נהדרת, הובלנו 0:2 והיינו יכולים להבקיע עוד הרבה יותר. שילבנו היום הרבה שחקני נוער שהם העתיד של המועדון. ברור שלא נעים להפסיד ולקבל שלושה שערים בעשרים דקות, אבל אני לוקח את הדברים הטובים ומה שצריך לתקן - נתקן. יש עוד גומלין למשחק הזה, אז יש סיכוי לעלות לחצי הגמר".

על הדרבי מול הפועל חיפה במסגרת הליגה אמר המאמן: "הדרבי זה משחק חשוב מאוד. נתכונן בהתאם. יש לנו ארבעה ימים להכין את הקבוצה, ואנחנו מצפים לזה בכליון עיניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא סאלם שוער מכבי נתניה מול עידן ורד שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בספק לדרבי. עידן ורד/מגד גוזני

"יש פה חבר'ה שרוצים, וזאת היתה ההזדמנות שלהם לשחק", אמר מאמן מכבי נתניה טל בנין בתום המשחק. "זה חשוב למועדון שנגיע לשלבים הגבוהים בגביע הטוטו כדי להכניס כסף למועדון, וזה יכול לעזור לנו גם ליציבות ולליגה". על שריקות הבוז והקריאות להתפטר שנשמעו מכיוון הקהל שלו אמר המאמן: "אני מכדורגל מגיל צעיר מדי. זה חלק מהעניין, אני מקבל גם את זה באהבה וזה ישתנה באיזשהו שלב כשנעלה על דרך המלך. זה בסדר גמור".

עומר פרץ, שכבש את שער הניצחון הדרמטי, הוסיף: "מהפך גדול, אין מה להגיד. היה משחק טוב לקהל. דשדשתי קצת בליגה הלאומית, לשמחתי טל משך אותי והכל בונוס בשבילי עכשיו. אני מקווה שהאצטדיון שלנו יהיה מלא מול בית"ר. כל משחק ליגה עבורנו הוא בשיניים, רוב הקבוצות באותה רמה וצריך לקחת שלוש נקודות".

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה (במרכז). מגד גוזני
"דשדשתי קצת בליגה הלאומית, לשמחתי טל משך אותי". עומר פרץ חוגג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully