וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ואל דמאו קרוב לסיום דרכו

15.1.2013 / 10:45

סוכנו שוחח עם המועדון, הצדדים קרובים לסיכום על התרת חוזהו. תורג'מן יירכש ואז יושאל. אלקיים יעבור לעירוני קרית שמונה?

one

סאגת ג'ואל דמאו במכבי חיפה קרובה לסיום: השחקן אמור לסיים את דרכו במועדון בקרוב לאחר שגובשו הבנות כלליות לגבי התרת חוזהו במועדון. נציגו של השחקן, גלעד קצב, שוחח הבוקר (שלישי) עם ראשי המועדון וזומן לפגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, בכדי לחתום על הסכם שיכלול את התנאים להפרת החוזה. על פי ההבנות שגובשו קודם לכן, השחקן יעזוב את מכבי חיפה ולאחר מכן יחליט אם לחזור לארצו או לשחק בבני סכנין, אופציה ממנה הוא פחות מתלהב כרגע.

כזכור, לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי ההתאחדות הודיעה שאינה מאפשרת לחיפה להעבירו לקבוצה אחרת, בשל סעיף בתקנון הרישום ומאז הצדדים מנהלים משא ומתן להעברתו לסכנין או להתרת חוזהו במועדון. כזכור, כבר אתמול אמרו במועדון: "אם ג'ואל דמאו לא יעבור לבני סכנין, הוא יעשה נזק לקריירה שלו. תהיה בעיה למצוא לו קבוצה בליגת העל בעונה הבאה והדבר לא משרת את האינטרסים שלנו ושלו.

כפי שכבר פורסם, המגן עודד אלקיים יידרש לחפש קבוצה אחרת. הפועל חיפה מעוניינת בו, אבל הוא עשוי לעבור לעירוני קריית שמונה אם אלעד גבאי יעזוב. בנוגע לאלון תורג'מן, חיפה תנסה למצות את המשא ומתן עם טוברוק בנוגע לרכישת כרטיס השחקן שלו (נאמד בכ-1.7 עד שני מיליון שקל. חיפה העבירה את רוב הסכום) ולאחר מכן תאפשר לו לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, בראשן בית"ר ירושלים ובני יהודה.

שחקני מכבי חיפה, טאלב טואטחה, ג'ואל דמאו. קובי אליהו
סוף הדרך? דמאו משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully