וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון תורג'מן החליט להישאר

לאחר הניצחון על רמת גן, הודיע החלוץ לאנשי המועדון כי ברצונו להמשיך. בנאדו: "הפועל תל אביב? אני אוהב משחקים כאלו"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי חיפה הצטרפה רשמית למאבק האליפות. הירוקים ניצחו 0:3 את הפועל רמת גן, העלו את מאזנם בעידן אריק בנאדו ל-26 נקודות מ-30 אפשריות וצימקו את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד. ויאם עמאשה (18), טאלב טואטחה (28) ושלומי אזולאי (70, 10 שניות לאחר שנכנס כמחליף) הבקיעו את השערים לזכות הירוקים. האורדונים, לעומת זאת, מסובכים בתחתית ורק נקודה מפרידה בינם לבין הקו האדום.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין) עם טאלב טואטחה, יניב קטן, אלון תורג'מן. ברני ארדוב
לא עוזב לשום מקום. אלון תורג'מן, משמאל, חוגג עם החברים/ברני ארדוב

לאחר המשחק הודיע החלוץ אלון תורג'מן לגורמים במועדון כי החליט להישאר בקבוצה. החלוץ קיבל את ההזדמנות בהרכב והציג יכולת טובה במחצית הראשונה, לפני שפינה את מקומו לאזולאי בדקה ה-70. תורג'מן הוזכר לאחרונה כמועמד לעבור למספר קבוצות בליגה, ביניהן בית"ר ירושלים ובני יהודה, אך כאמור הוא העדיף לבסוף להמשיך להיאבק על מקומו במכבי חיפה.

היסטוריון הספורט יצחק הברמן מסר כי הניצחון על הפועל רמת גן הוא ניצחון הליגה ה-400 בעידן שחר שקנה את הירוקים ב-1992. הפרט הפיקנטי: זה קרה בעיר בה הנשיא מתגורר. יש נביא בעירו.

"לא היה משחק גדול, אבל ידענו להכריע משחק קשה מול קבוצת תחתית שבאה עם הגב אל הקיר", אמר בסיום אריק בנאדו. "אנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב, אבל הבקענו את השערים בזמן נכון. ידענו לנטרל אותם ואם היינו חדים יותר, יכולנו לכבוש שער נוסף או שניים. אנחנו בדרך הנכונה".

על המשחק מול הפועל תל אביב במחזור הבא אמר המאמן הירוק: "כל משחק הוא הכי חשוב מבחינתנו מאז שהגעתי. אני אוהב משחקים כאלו, הקהל אוהב משחקים כאלו. הפועל תל אביב קבוצה טובה, קבוצה איכותית, גם אנחנו קבוצה כזו ויהיה משחק טוב".

הקפטן יניב קטן אמר: "איך שפתחנו את העונה, אז כל משחק שלנו הוא הכי חשוב. לפני שנדבר על הפועל תל אביב, חשוב קודם כל לדבר על אדורם קייסי ואני שמח שניצחנו קודם כל בשבילו. נגיע למשחק מול הפועל תל אביב נחושים כדי להמשיך במומנטום".

ויאם עמאשה הוסיף: "לקח לי זמן לחזור מהפציעה. אני שמח מאוד שאני עוזר לקבוצה ומקווה להמשיך כך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה (משמאל) עם עוזרו אורי אוזן. ברני ארדוב
נרגש לקראת המפגש עם הפועל תל אביב. אריק בנאדו לצד עוזרו אורי אוזן/ברני ארדוב

מנגד, מאמן הפועל רמת גן אלי כהן אמר: "לא הפסדנו בגלל השיפוט. היה משחק חלש שלנו, אולי החלש ביותר מאז שאני כאן. אפשר לתפוס יום לא טוב, אבל הגישה הייתה קצת שחצנית. דיברנו בכל השבוע על המהירות של מכבי חיפה. שני השערים הראשונים שהובקעו היו מטעויות שלנו. אנחנו צריכים לשנות גישה ולחשוב שאנחנו קודם כל קבוצת תחתית. בשבועות האחרונים התחלנו לשחק כדורגל יפה ושכחנו קצת את האגרסיביות".

המאמן הוסיף: "הפועל רמת גן תמשיך לשחק כדורגל. אנחנו צריכים להילחם קודם כל על הנקודות. אין הרבה שחקנים טובים בשוק, ויש הרבה קבוצות שמחפשות. להביא שחקנים רק כדי להגיד שהבאנו שחקנים, אני לא רוצה אלא רק כדי לחזק את הקבוצה".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
עוד הפסד מאכזב. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully