וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לוגסי לא ישוחרר, קשיים בהעברת גבאי

16.1.2013 / 11:00

ורד מסרב לעבור לקרית שמונה ומקשה על העסקה. הקשר קיבל החלטה משותפת עם הצוות. דהן יעזוב בהשאלה עד תום העונה

one

מכבי תל אביב חידשה את המגעים לרכישת כרטיסו של אלעד גבאי מעירוני קרית שמונה, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, אולם נכון לעכשיו נראה כי השלמת העסקה נתקלת בקשיים. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף רואה בגבאי מחליף ראוי לסטיב גורי, שצפוי לעזוב בשבוע הבא, כשתג המחיר של איזי שרצקי עומד על 350 אלף יורו ובנוסף כרטיס השחקן של עומר ורד, מגנה של מכבי תל אביב, שלא מוצא את מקומו בהרכב הצהובים.

ביומיים האחרונים ניסו ראשי מכבי תל אביב לשכנע את ורד לעבור צפונה במסגרת עסקת החליפין, אך הוא מסרב בכל תוקף, שכן חוזהו בקרית שלום מסתיים בסיום העונה הנוכחית והוא אינו מוכן לחתום על חוזה ארוך טווח בקרית שמונה. שרצקי הציב את הגעתו של ורד כתנאי לביצוע העסקה, אלא אם הצהובים ישדרגו את הצעתם הכספית עבור כרטיסו של גבאי.

במכבי תל אביב מתכוונים להמשיך את המגעים להעברתו של גבאי, אך במקביל יעשו גם מאמץ לנסות ולשכנע את גורי להישאר, למרות שהשחקן הביע באופן חד משמעי את רצונו לעזוב. במידה והמאמצים לצרף את גבאי לא יצלחו, ינסה קרויף להנחית מגן זר.

שחקן מכבי תל אביב, עומר ורד. ברני ארדוב
יטרפד את העסקה? עומר ורד/ברני ארדוב

הקשר משה לוגסי לא ישוחרר מהקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. הקשר היה מבוקש במכבי נתניה והפועל רמת גן, אבל בהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי שהתקבלה הבוקר נקבע כי הוא יישאר בסגל הקבוצה. כזכור, לוגסי פתח בשניים משלושת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה, הצטיין וכבש את החמישי ב-0:5 על הפועל באר שבע.

שחקן שעשוי לעשות את דרכו החוצה מהקבוצה, הוא הקשר רפי דהן שביקש מהצוות המקצועי לעזוב, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. דהן מאוכזב מאוד ממעמדו לאחרונה, כאשר השיא היה שלא נכלל לפני יומיים בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע. דהן ונציגו אבי נמני שוחחו היום עם קרויף ואוסקר גרסיה וקיבלו מהם אישור סופי לצאת בהשאלה עד תום העונה.

מספר קבוצות בליגת העל כבר הביעו עניין בדהן במידה וישוחרר, כאשר מ.ס. אשדוד ובני יהודה נמצאות בראש הרשימה, עם עדיפות לאשדוד. במידה ויוחלט שדהן אכן יעבור לקבוצה של יוסי מזרחי, זה יהיה רק אחרי המשחק בין שתי הקבוצות בשבת הקרובה.

שחקני הקבוצה קיבלו היום חופש ומחר (חמישי) תקיים הקבוצה את האימון הטקטי לקראת משחק החוץ נגד אשדוד בשבת. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את הבלם קרלוס גרסיה שעדין לא החלים ממתיחה בשריר הארבע ראשי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully