וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחדשת את המאמצים לצרף את אלעד גבאי

15.1.2013 / 20:53

הצהובים מתחילים בהיערכות לקראת עזיבתו הצפויה של סטיב גורי, ומנסים לשכנע את עומר ורד לעבור צפונה כחלק מהעסקה

one

במכבי תל אביב נערכים לקראת עזיבתו הצפויה של המגן סטיב גורי ולוואלה! ספורט נודע הערב (שלישי) כי בקבוצה חידשו את המגעים לצרף את מגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי. בקבוצה מנסים לשכנע את המגן עומר ורד לעבור לקרית שמונה, כחלק מעסקת צירופו של גבאי, אולם בשלב זה מסרב ורד - שמסיים את חוזהו בקרית שלום בתום העונה - לעשות את הדרך צפונה. לאחר שכבר היה נראה שמכבי תל אביב מוותרת על שירותיו של גבאי, חזר המגן להיות אופציה מועדפת על אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף כמגן ימני.

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה המורחק. אדריאן הרבשטיין
בכל זאת יגיע לקרית שלום? גבאי/אדריאן הרבשטיין

יממה לאחר שהביסו 0:5 את הפועל באר שבע בבלומפילד, ערכו היום (שלישי) שחקני מכבי תל אביב אימון שחרור בקרית שלום. המאמן אוסקר גרסיה שוחח עם שחקניו ואמר: "אנחנו חייבים לנחות עם הרגליים על הקרקע. מצפה לנו בשבת משחק חוץ קשה מאוד באשדוד. זו קבוצה טובה למרות המצב שלה במשחקים האחרונים ואין ספק שזה אחד ממשחקי החוץ הקשים שיש לנו העונה".

הקשר רפי דהן שביקש לעזוב את הקבוצה באופן מיידי, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לקבל את אישור הצוות המקצועי, לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. דהן שלא נכלל אמש בסגל הקבוצה, מאוכזב מאוד ממעמדו ולכן ביקש לעזוב. מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן בני יהודה, הפועל רמת גן ומכבי נתניה מעוניינות בקשר וצפויות לפנות אליו בימים הקרובים.

שחקן נוסף שנחוש מאוד לעזוב, הוא המגן סטיב גורי שמחזיק במספר הצעות ברחבי אירופה. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את גורי וינסו להניעו מלעזוב. הקשר משה לוגסי, שהצטיין אמש ואף כבש את השער החמישי, טרם החליט האם לעזוב לאחת הקבוצות שמעוניינות בו, מכבי נתניה או הפועל רמת גן, או לחילופין להישאר בקרית שלום ולהילחם על מקומו בהרכב של גרסיה.

שלושה משחקני הקבוצה, אלירן עטר, ברק לוי ואיתן טיבי, ערכו היום ביקור בבית לווינשטיין, כחלק מהפעילות הקהילתית במועדון. השחקנים עברו במחלקות השונות, חילקו מתנות מטעם הקבוצה והצטלמו עם המאושפזים. "אין ספק שזה ביקור שמחזיר אותנו לפרופורציות של החיים", אמר טיבי בסיום הביקור. "זה היה ביקור מאוד מרגש, אני מקווה שעשינו טוב לילדים האלה ואני מקווה שבעזרת השם הם יבריאו כמה שיותר מהר".

הבלם התייחס לדברי מאמנו אוסקר שביקש מהשחקנים לרדת לקרקע לקראת המשחק באשדוד בשבת, אחרי ההצגה הנפלאה נגד באר שבע: "יש לנו בשבת משחק חשוב מאוד. אוסקר יודע על מה הוא מדבר. אנחנו תמיד עם הרגליים על הקרקע ואני מקווה שנוכיח את עצמנו גם במשחק הקרוב. מכבי של השנה זו קבוצה שמסתכלת ממשחק למשחק כל משחק לגופו. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה. נצטרך לשפר את הליקויים שהיו ולעשות התאמות למשחק הקרוב". טיבי התייחס למשחק החוץ באשדוד בשבת והוסיף: "במהלך השבוע המאמן יכין אותנו לקראת המשחק, בצורה הטובה ביותר. זה משחק חוץ מאוד קשה אבל אנחנו נעשה את הכל בכדי לנצח במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניסה להרגיע את שחקניו. גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully