וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סטיב גורי נחוש לעזוב

המגן מחזיק בהצעות מאירופה, עשוי לעזוב אחרי אשדוד. אוסקר: "זה היה משחק קשה". אוהדי ב"ש לשחקנים: "אפסים"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב חזרה לבלומפילד ושוב סיפקה הצגה אדירה לאוהדיה. מוליכת הטבלה פירקה 0:5 את הפועל באר שבע האומללה, במשחק בו כיכבו כל גיבורי חודש ינואר. סטיב גורי ומשה לוגסי המועמדים לעזוב כבשו שערים, ראדה פריצה היה מעורב ברביעי ובישל את החמישי והשוער המחליף ברק לוי עצר פנדל. בתווך, היה זה כמובן אלירן עטר שהבקיע צמד והעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-16 שערים. כך רצים לאליפות.

למרות ההופעה הנהדרת של הצהובים, מספר שחקנים בסגל עשויים לעזוב את הקבוצה כבר בימים הקרובים. המגן סטיב גורי שהיה אחד המצטיינים הערב, נחוש בדעתו לעזוב את מכבי תל אביב ועשוי לעשות זאת כבר אחרי המשחק הקרוב נגד מ.ס.אשדוד. גורי מחזיק במספר הצעות באירופה, אך עדין לא ברור אם בצוות המקצועי יסכימו לשחררו. מי שעוד עשויים לעזוב הם עומר ורד, רפי דהן המאוכזב ממעמדו בקבוצה, ומשה לוגסי, שדווקא קיבל קרדיט הערב והגיב עם שער, וצפוי לקבל מחר את ההודעה האם הקבוצה מעוניינת בשירותיו להמשך, או שהיא תשחררו.

סטיב גורי, גונסאלו גרסיה שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב לא יהיה כאן? גורי, הערב/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה, כהרגלו, לא נסחף בסיום המשחק: "עבורי, עד השער הרביעי זה היה משחק קשה. באר שבע בעטה פעמיים לקורה, והחטיאה פנדל ככה שהיא לא הייתה יריבה פשוטה. ברק לוי עשה את העבודה שלו טוב מאוד. בליגה הזו, אם יש לך את השחקנים הטובים ביותר עדיין צריך לעבוד קשה וכל השחקנים צריכים לדעת מה הם עושים. אני שמח היום, לא רק מהתוצאה אלא גם מהיכולת".

על האפשרות שמכבי תל אביב תצרף שחקנים בינואר ותשחרר אחרים, אמר גרסיה: "אנחנו רוצים להשתפר, לא רק עם שחקנים חדשים. השחקנים שקיבלו היום את ההזדמנות לקחו אותה. אני מרוצה מהשחקנים שלי, ומי שרוצה להישאר כאן, אני אשמח".

על היעדרותו של גונסאלו גרסיה מההרכב אמר המאמן: "ראיתי את האימון ואת המשחקים האחרונים, ראיתי את היריבה ולפי זה בחרתי את ההרכב שלי". על ההבדל בין משחקי הבית והחוץ אמר גרסיה: "זה נכון שיש הבדלים, לא תמיד קל לשחק בחוץ. במשחקים האחרונים שיחקנו מול קבוצות מהצמרת ולמרות שלא ניצחנו הייתי מרוצה מהמשחק. אבל זו בהחלט נקודה שנצטרך לשפר".

מהראן ראדי, כובש השער הרביעי, אמר בסיום: "היה משחק טוב של כל מערכי הקבוצה. לשמחתי הבקענו בדקות הראשונות וככל שהתקדם המשחק נהיה קל יותר. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ושמחים שאנחנו אוגרים נקודות. להגיע למקום הראשון זה קשה, אבל לשמור עליו זה יותר קשה. נצטרך להמשיך ככה, זה מה שמנסים להטמיע בנו. אני מאמין שאנחנו נמשיך לרוץ ולאגור כמה שיותר נקודות. גם מכבי חיפה והפועל תל אביב שם, וגם קרית שמונה לא אמרה את המילה האחרונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב (מימין) עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
"מי שרוצה להישאר כאן, אני אשמח". אוסקר גרסיה עם ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

אוהדי באר שבע לשחקנים: "חבורה של אפסים"

בצד השני, אלישע לוי המובס סיכם: "מגיעה מילה טובה לקהל שלנו על התמיכה. היום מכבי תל אביב הכניעה אותנו ללא תנאי, הם היו עדיפים בכל פרמטר. אנחנו צברנו רק נקודה אחת בחודש האחרון, לכן אנחנו כרגע עם העין כלפי מטה. צריכים לשכוח את המשחק הזה ולהסתכל למאבקים שעומדים לפנינו. נצטרך להתארגן ולהציג הרכב יותר מאוזן וחזק כדי שנוכל לבוא ולשנות דברים. היום היה רע מאוד מבחינתנו, מחר יהיה יותר טוב".

לגבי חיזוק אמר מאמן באר שבע: "זה לא סוד שאנחנו מחפשים שחקן התקפה שישדרג אותנו ואני מקווה שזה יקרה בימים הקרובים. אני לא חושב שאנחנו צריכים להשתגע. הבאנו את רביד גזל והייתי מאוד מרוצה מאיך שהוא שיחק. הוא יכול לאזן אותנו עם הניסיון שלו. לצערי לא התאקלמנו מהר ואז התחלנו לרדוף אחרי מכבי וזה קשה מאוד. כל שעשינו אחר כך היה פשוט להילחם על הכבוד שלנו".

כ-100 אוהדי הפועל באר שבע המתינו מחוץ לבלומפילד והמתינו ליציאת השחקנים מחדר ההלבשה. כשחלק מהם יצאו החוצה צעקו לעברם: "תתביישו", "חבורה של אפסים", אין לכם כבוד". יש לציין כי חלק מהאוהדים בחרו לעודד ולא נסחפו עם הקריאות. המאמן אלישע לוי יצא מהמתחם ולא שוחח עם האוהדים. במועדון מקווים שההצטרפות של רביד גזל וחלוץ זר שאמור להגיע תסייע בהמשך העונה.

הקבוצה תחזור להתאמן מחר אחר הצהריים. לאחר האימון יחדש אלישע לוי את המגעים לצירוף שחקן זר. החלוץ הבוסני סשה קאיקוט (25) כבר שוחרר ובמועדון יחזרו לאופציה הזאת רק אם לא ימצאו שחקן טוב יותר. מספר שחקנים זרים הוצעו בימים האחרונים, אך חלקם לא התאימו מבחינת עלויות. לוי לא יתפשר על זרים ומחפש שחקן "תשע" פיזי.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע קרסה. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully