וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טרוי מרפי הוצע לקבוצה

14.12.2012 / 17:31

הפורוורד (32, 2.11 מ') שחווה כמה עונות מצוינות ב-NBA שוחרר מדאלאס, אך לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הצהובים

עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב אמנם העפילה אמש (חמישי) לשלב הטופ 16 של היורוליג מהמקום הראשון, אולם אין זה סוד שבאלופה הישראלית מעוניינים לחזק את הסגל לקראת רגעי האמת. לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה לאחרונה הוא טרוי מרפי, הפורוורד האמריקאי (32, 2.11 מ') ששוחרר לפני כשבועיים מדאלאס מאבריקס, אולם הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של ההנהלה הצהובה.

מרפי חווה כמה שנים מצוינות ב-NBA, עיקרן בגולדן סטייט, כאשר בעונת 2004/05 העמיד ממוצעים נפלאים של 15.4 נקודות ו-10.8 ריבאונדים למשחק בליגה הטובה בעולם. בשנים האחרונות, עם זאת, סדרה של פציעות הקשתה עליו לקבל דקות מרובות בארצות הברית. כמו כן, דווח אמש באירופה כי גם הסנטרים ארון ביינס ודרקו פלאניניץ' מועמדים לצהובים.

אחד משחקני הפנים היחידים שמקומם מובטח בסגל הוא שון ג'יימס, שעובר עונה מצוינת. "יש לנו קבוצה מאוד איכותית", אמר הסנטר לוואלה! ספורט. "בכל פעם שאנו עולים ומשחקים על הפרקט כקבוצה ועושים מה שאנחנו רוצים וצריכים, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. האם יש מה לשפר? אין קבוצה מושלמת וכמובן שהמטרה היא תמיד לשדרג את היכולת כקבוצה ולהשתפר".

ג'יימס אף ממאן להתרגש מהרבע השלישי הנרפה שהציגה מכבי אמש, מול אלבה ברלין: "ברבע השלישי אמנם לא הלך קל, אבל השגנו את המטרה אז אנחנו מרגישים מאושרים. בסופו של דבר אנחנו במקום הראשון בבית שלנו ואני שמח על כך, לא משנה באיזו דרך השגנו אותו". על היריבות בשלב הבא הוסיף ג'יימס: "נשחק מול כל אחת במטרה לבוא ולנצח, אני בטוח שגם כך גם מי שיתמודד מולנו יעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully