וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ברור שההמשך יהיה הרבה יותר קשה"

13.12.2012 / 23:00

דיוויד בלאט כבר מוכן לטופ 16 של היורוליג: "יהיו משחקים יותר איכותיים ונצטרך להיות מוכנים. אני מאוד מרוצה מהשלב הראשון"

עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 62:78 את אלבה ברלין וסיימה את השלב הראשון ביורוליג במקום הראשון בבית ב'. הצהובים ברחו להפרש גבוה מ-20 כבר ברבע השני, משם שייטו לניצחון קליל כל הדרך לטופ 16. ניר קיינר מדלי, שנפצע במהלך המשחק, ככל הנראה סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי.

מכבי תל אביב תשחק בטופ 16 בבית ו', שיראה כך:

מכבי תל אביב
ברצלונה
חימקי מוסקבה
סיינה
בשיקטאש
פנרבחצ'ה/אולקר
ז'לגיריס קובנה או אולימפיאקוס
קאחה לבוראל או מילאנו

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש לנו שחקנים מצוינים, אנחנו מרגישים טוב". היקמן/ברני ארדוב

"היה שלב ראשון יוצא מן הכלל מבחינת התוצאות, בהתחשב בעובדה שמדובר בקבוצה חדשה לגמרי", סיכם דיוויד בלאט, "ידענו לנצח משחקים למרות הרבה קשיים ולסיים במקום הראשון שהוא חשוב להמשך. גם בנינו רמת ביטחון שהיא חשובה ברמות האלו. ברור שההמשך יהיה הרבה יותר קשה, אבל ככה יהיה לכל הקבוצות. יהיו משחקים יותר איכותיים ונצטרך להיות מוכנים, אבל אני מאוד מרוצה".

המאמן הצהוב הוסיף: "הטופ 16 תמיד יותר קשה מהבית הראשון. היה בית רצח אחד ושלושה בתים שבהם אחרי שתי הראשונות בבית היו קבוצות חלשות. אנחנו היינו באחד מהם ועשינו את העבודה מעל ומעבר. בהמשך נצטרך להיות יותר טובים ולשפר פרמטרים מסוימים".

בלאט התייחס בקצרה לסוגיית חיזוק הקבוצה: "אנחנו צריכים לשבת ולהחליט אם יש מקום ויכולת לעשות איזשהו שיפור. יכול להיות שיהיו שינויים".

ריקי היקמן, שהצטיין עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, אמר: "יש לנו שחקנים מצוינים, כולם עבדו קשה ואנחנו מרגישים טוב עם זה שסיימנו במקום הראשון. כולם היו צריכים לקחת אחריות בגלל החסרונות והצלחנו. זה יקרה הרבה העונה, ששחקנים ייחסרו ושחקנים אחרים יצטרכן למשוך את הקבוצה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב מול דיון תומפסון שחקן אלבה ברלין. ברני ארדוב
"לא משנה כמה מכוער המשחק שלנו היה, היום זכינו במקום הראשון בבית". שון ג'יימס מול אלבה ברלין/ברני ארדוב

"זה הכדורסל", התייחס שון ג'יימס לנפילה ברבע השלישי. "זה קורה. יש לפעמים עליות ומורדות תוך כדי משחק. אי אפשר תמיד להיות בגרף עלייה. כל פעם שאתה משחק נגד קבוצה, זה קרב". על הכעס שבלאט הראה תוך כדי המשחק אמר ג'יימס: "לבלאט יש תמיד את אותה הבעה. אתה לא יכול לדעת מתי הוא שמח ומתי הוא כועס. אנחנו צריכים להמשיך לשחק".

"סיימנו במקום הראשון", המשיך ג'יימס, "ואני מזהה ניצחון איכותי. לא משנה כמה מכוער המשחק שלנו היה, היום זכינו במקום הראשון בבית. אני בטוח שהמאמן בלאט מרוצה מזה".

על השלב הבא אמר ג'יימס: "חימקי, ברצלונה ובשיקטאש - אלה היריבות שלנו ואיתן נתמודד. מול כל אחת מהן. זה לא משנה שזה הולך להיות קשה. הקבוצות האלו יבואו להיאבק בדיוק כמונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully