וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "החלום לראות 11 שחקני בית בהרכב התגשם"

בברצלונה התלהבו מהדקות בהן שותפו רק שחקנים שגדלו במועדון ב-0:4 על לבנטה. דני אלבס ייעדר שלושה שבועות

מעבר לניצחון החוץ המוחץ 0:4 על לבנטה, ולהגדלת הפער מריאל מדריד ל-11 נקודות, ברצלונה רשמה אמש (ראשון) הישג לא פחות חשוב. אחרי שדני אלבס הוחלף בדקה ה-14 על ידי מרטין מונטויה ועד שאדריאנו נכנס בדקה ה-75, העמיד טיטו וילאנובה על המגרש 11 שחקנים שגדלו ב-'לה מסאיה' - מחלקת הנוער של בארסה - ויקטור ואלדס, מונטויה, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, ססק פברגאס, אנדרס אינייסטה, פדרו וליאונל מסי.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
"אנחנו מציגים את פירות ההשקעה של העבודה הטובה שנעשית במחלקת הנוער"/רויטרס

"זה מדהים, במיוחד עבור אלה שלמדו לשחק כדורגל בלה מסאיה". אמר צ'אבי אחרי המשחק. "אנחנו מציגים את פירות ההשקעה של העבודה הטובה שנעשית במחלקת הנוער של המועדון. לואיס ואן חאל אמר כאן פעם שהחלום שלו הוא לראות 11 שחקני בית בהרכב, והיום החלום הזה הפך למציאות".

לגבי מירוץ האליפות, שלפתע כולל בעיקר את אתלטיקו מדריד שמפגרת אחרי ברצלונה בשלוש נקודות, אמר צ'אבי: "אנחנו מרוצים מפער 11 הנקודות מריאל, אבל אנחנו צריכים להתמקד רק ביכולת שלנו על המגרש ובלנסות ליצור פער גדול יותר מהקבוצה שבמקום השני בטבלה".

ג'רארד פיקה הוסיף: "אנחנו בעיצומה של פתיחת עונה נהדרת שהציבה אותנו בפסגה, אבל הפער מריאל הוא לא בלתי מחיק. אף פעם אסור לבטל את ריאל מדריד".

אלא שברצלונה קיבלה גם בשורות רעות. המגן דני אלבס צפוי להיעדר כשלושה שבועות מהמגרשים בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, כך התברר לאחר סדרת בדיקות שעבר השחקן. הברזילאי נפצע אתמול וכאמור הוחלף כבר לאחר 14 דקות. בכך מצטרף אלבס ולדויד וייה ואלכסיס סאנצ'ס ברשימת הפצועים של בארסה. מנגד, החלוץ הצעיר איסק קואנקה חזר להתאמן לאחר חצי שנה של היעדרות בשל ניתוח בברך.

דני אלבס. David Ramos, GettyImages
הרשימה מתארכת. דני אלבס/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully